یک روز پاییزی

دو هفته ای هست که سیگما پیاده میره شرکت. ماشین رو میذاره برای من که البته منم تو روز چون دارم کارای شرکت رو انجام میدم، نمیرسم برم بیرون اصلا. البته در واقع هدفش گذاشتن ماشین واسه من نیست، هدفش اینه که پیاده روی کنه و یه کم وزن کم کنه. بهش گفتم حالا که شرکت انقدر نزدیکه، حیفه که هر روز ماشین ببری، استفاده کن از نزدیکیش. الانا هم که هوا خوبه، نه گرمه نه سرد، جون میده واسه پیاده روی. خلاصه اینجوری شد که ماشین میمونه خونه. 

دیروز تو خونه از صبح سردم بود. رفتم جوراب سیگما رو پوشیدم که بلند باشه واسم. سویشرت هم پوشیدم ولی باز سرد بود. یه معجون عسل آبلیمو درست کردم و زدم بر بدن. یه کم گرم شدم و تونستم کار کنم. واسه نهار عدس پلو با گوشت درست کردم. عصری به سیگما زنگ زدم که کی میای؟ گفت یه کم حالت سرماخورده داره و سردرد گرفته و سختشه که الان پیاده بیاد خونه. گفتم پس من میام دنبالت. روزا از بس تو خونه ام می پوکم. دیگه رفتم دنبال سیگما و سر راه رفتیم یه کم میوه و خنزر پنزر خریدیم و اومدیم خونه. ادویه ماست و خیار هم تموم شده بود، خریدم. ماست و خیار با عدس پلو مزه میده. اومدیم خونه اول یه معجون عسل آبلیمو به سیگما دادم. رفت پکیج رو هم تنظیم کرد و شوفاژا رو باز کردیم. خونه که گرم شد دیگه جون گرفت.  یه ماست و خیار مشتی درست کردم و جاتون خالی با عدس پلو زدیم بر بدن. دیگه ساخته شد حسابی. نشستیم پای دیدن سریال دارک. دیگه آخراشیم. امروز فردا تموم میشه. تا شب 2-3 قسمت دیدیم و به این ترتیب یه روز پاییزیمون تموم شد. 

برای یه موضوعی به دعاهاتون نیاز دارم. میشه انرژی های مثبتتون رو چند روزی به این سمت هم بفرستین؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:31 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


زودی بیا و بگو که انرژی و دعاها کار خودش را کرده

ایشالا زودی نتیجه میده و میام میگم

taraaaneh یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 08:25 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

من نمیدونستم عدس پلو با ماست وخیار خوشمزه میشه. اتفاقا جدیدا توی یک وبلاگ آشپزی ایرانی هم دیدم و تعجب کردم. باید امتحان کنم.
تهران چه زود سرد شده امسال. ما که هنوز کولر روشن میکنیم. با اینکه هوای اینجا از تهران همیشه کمی خنک تر بوده.

منم از کسی نشنیده بودم ترکیب عدس پلو و ماست و خیار رو. معمولا عدس پلو رو با سالاد شیرازی میخوریم. ولی الان چون معده م حساس شده و گوجه فرنگی نمیتونم بخورم، گفتم به جاش ماست و خیار درست کنم. یهو دیدم چقدر خوب میشه.
اره تهران یهو از تابستون پرید تو زمستون. البته بیرون خیلی سرد نیست وقتی آفتاب هست، اما خونه ها همه شوفاژ روشن کردن.

پیشاگ یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 09:39 ب.ظ

لاندا من گاهی وقتا شلوارک یا تیشرت جان
شیرینو که میپوشم بهم میگه فلاکت
عدس پلو نوش جونتون منم با ماستو خیار دوس دارم
حتما حتما حتما
امیدوارم همونی بشه که شما میخواین

فلاکت چرا حالا؟
مرسی عزیزم

kindgirl دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 09:26 ق.ظ http://kindgirl.blogsky.com

سلام خوبی نوش جان چه غذای جذابی اخه من این ترکیب عدس پلو ماست و خیارو خیلی دوست دارم
انشالله خیره و به هر چی تو دلته برسی

جدی؟ چه ترکیب پاپیولاری بوده ما خبر نداشتیم. خخخ. واقعا خیلی خوب میشه.
مرسی عزیزم

زری .. دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 05:36 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

رسید انرژی مثبت؟ بیا زود بگو انشاالله کار کرده :))

هنوز یه کم مونده به موعدش. چشم میام میگم انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد