سوت و کور

سلام. حالتون چه طوره؟ 

آقا این کرونا یه جوری لایف استایل ما رو عوض کرد که دیگه هیچی سر جاش نیست. دلم واسه روزانه نویسیام تنگ شده. البته دلیل ننوشتن هام فقط کرونا نبود. یه کم حس کردم همش باید هر چیزی رو توضیح بدم. این بود که بی خیال شدم. اگه باز بتونم کنار بیام، شاید بازم نوشتم. انقدری روزانه ننوشتم که دیگه نمیدونم باید بیام از چی حرف بزنم! البته کلا یه کم کمرنگ شدم تو فضای مجازی. عامدانه. یه مدت اینجوری باشم ببینم چی میشه. میشه اصن یا نه 

دیگه به همین نسبتی که کم پست میذارم، کم هم وبلاگ میخونم. این بخشش خیلی برام حیف تره. خصوصا اونایی که روزانه مینویسین، یهو کلی پست رو از دست میدم. به بزرگی خودتون ببخشین دیگه. سعی می کنم رو بخش دوم کار کنم. زمان بیشتری رو بهش اختصاص بدم 

نظرات 4 + ارسال نظر
رها شنبه 12 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 11:45 ق.ظ http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام بانولاندای عزیزم
اخی
صفحترو باز کردم برات بنویسم کجایی چن وخته نیستی که با این پست مواجه شدم
دلم تنگ میشه ها
بنویس به نظرم

عزیزم. آره خودمم خیلی دلم تنگ میشه اگه ننویسم. احتمالا بیام بنویسم باز. یه کم بگذره ببینم چی میشه

پیشاگ یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:18 ب.ظ

کاش پیشت بودیم این اهنگو باهم میخوندیم
بیا بنویسیم روی خاک رو درخت رو تن پرنده رو ابرا رو بلاگ اسکای
بعدم تو زودی میومدی مینوشتی
بیا بنویس جدی دلم برات تنگ شده لاندا

ای جان. ارهههههه. چشم می نویسم. باید با خودم یه دو دوتا چارتا بکنم ببینم نوشتن میارزه یا قضاوت شدن

نازنین یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 07:32 ب.ظ

منم خیلی ناراحتم کم مینویسی. چون تقریبن هر روز چک میکنم اینجا رو و روزانه نویس مورد علاقه ام بوده و هستی. :*

ای جان. ببخشید این مدت هی ناامیدت کردم. چشم. سعی می کنم بیشتر بنویسم

آبگینه یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 11:13 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

اصلا همه داغونم ها. فک کن یه دیدن اطرافیان با ترس و لرز باشه دیگه چی از زندگی میمونه!
لانداجون بنویس من نوشته هاتو دوس دارم تو همه حال سرزنده ای و شور زندگی داری ماشاالله

اره واقعا. اصلا هر نوع لذتی ازمون گرفته شده. تابستون تموم شد من یه آبمیوه یا بستنی تو خیابون نخوردم! یه مهمونی با لذت نرفتیم.
چشم عزیزم. این مدت یه کم بی حال و حوصله بودم، سعی کردم زیاد نیام ناله کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد