کرونا حیا کن، مملکتو رها کن

سلام سلام. حالتون چطوره؟

آقا این کرونا چرا ول نمیکنه؟ همه همینجوری دارن درگیر میشن. این هفته فهمیدم رییسمون کرونا گرفته. هم خودش هم پدرش که حال پدرش خوب نبود و بیمارستان بود. متاسفانه پدرش رفت تو کما و بعد هم فوت شد. خیلی نزدیک شده مرگ... کلی ناراحت شدم براش. سنی هم نداشت. 65 ساله بودن... 

از اونور هم کاپا دو سه روزی دلدرد داشته و بعدش هم زنداداش دچار تهوع اینا شده. از اینا که یه روز خوبن یه روز بد. البته خدا رو شکر در مجموع خوبه حالش. دیگه احتمال دادیم کرونا باشه و اونا هم قرنطینه شدن. تازه زنداداش انقدرررر رعایت می کنه که. در حد افراطی. شیشه شیشه الکل استفاده می کنه. مثلا داره از خونه میره بیرون و میخواد پاش رو بکنه تو کفش، اول به پاش الکل میزنه  واقعا هدفشو نفهمیدم  ولی خب میخوام بگم در این حد مواظبه. یا مثلا کاپای 4 ساله همش ماسک داره. دستش رو به صورتش اصلا نمیزنه و اینا. خلاصه نفهمیدیم چجوری گرفته. احتمالا خواهر یا خواهرزاده ش گرفته بودن. 

از اونطرف من هی دارم افسرده میشم. شما که یادتونه ما همش مهمونی بودیم؟ الان همش تو خونه. راستی باز دورکار شدیم هممون. از بس تو شرکت همه گرفتن. دیگه همش تو خونه، میپوکم رسما. اصلا مهمترین دلیل ما برای مهاجرت نکردن این بود که پیش خانواده و دوستامون باشیم. الان نمیشه که. فکر کنم اگه خارج بودیم اوضاعمون بهتر می بود! سفر هم نمیشه رفت، همینجوری موندیم تو خونه همش. ته کاری که کردیم این بود که یه شب وسط هفته ساعت 10 شب که احتمال دادیم خلوت تر باشه، رفتیم پارک نیم ساعتی با ماسک راه رفتیم! البته هر هفته مامانینا رو میبینم. ولی خب  کمتر از قبل شده. گفتم سفر، یکی از بچه های دبستانمون رو تو اینستا دارم. انقدر خوشحالن همش شمال اینا که میرفتن. این هفته رفته بودن کیش. همش هم رستوران و بازی های مختلف هی عکس و فیلم میذاره. دریغ از یه بار که ماسک داشته باشه. حتی رفته بودن سافاری. تو یه ماشین 5-6 نفر نشستن ولی بازم ماسک ندارن. چجوری جرات می کنن؟ البته در نهایت اینا نمیگیرن که. یکی مثل زنداداش من که این همه وسواس داره میگیره ولی! خیلی مسخره س. 

حالا نمیخوام بگم من اسطوره رعایتم ها. واقعیت اینه که ما خونه مامان باباهامون میریم همچنان. اونجا سعی می کنیم رعایت کنیم. بچه ها رو بغل یا بوس نمی کنیم. با فاصله میشینیم. ولی خب به هر حال احتمالش هست. هر چند که وقتی بتاینا گرفتن، آخر هفته ش با هم بودیم یا این سری که زنداداش گرفت، بازم آخر هفته ش پیش ما بودن. ولی خب شانس آوردیم مامان و بابا نگرفتن. اولاش نمیرفتیم ولی خب دیدیم نمیشه دیگه. تو اون بازه ای که دورکار نبودم کمتر میرفتیم. ولی الان فکر کنم هر کس دیگه ای از من خطرناک تر باشه. تو خونه ام همش. سیگما هم تو شرکتشون کلا دونفرن که میرن و رعایت هم می کنن خدایی. خرید ها رو که شدیدا میشوریم یا ضدعفونی می کنیم.  بیرون میریم آرزو به دلم مونده در آسانسور رو با دست باز کنم. همش با کلید اینا باز می کنم و درجا کلید رو الکلی می کنم. به هیچی مستقیم دست نمیزنم. رستوران اینا نمیریم اصلا، اگه غذا هم از بیرون بگیریم قبلش گرم می کنیم. کیک خامه دار که نمیشه گرم کرد نمیگیریم و از این چیزا. ولی خب خسته شدم دیگه. خصوصا تو مقوله کیک خامه دار خوشگل کم آوردم. دلم کیک میخواد. خصوصا که آدم میبینه بقیه تو این چیزا رعایت نمی کنن و اصلا نمیگیرن این بیماری رو. داره قلقلکم میاد کیک رو زیرسیبیلی رد کنم.  هی کیک کیک کردم، یادم افتاد عکس کیکا رو نذاشتم. دوییدم رفتم پست قبلی رو کامل کردم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
مونا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام عزیزم
کیک سالگرد ازدواجت خیلی خوشگله
آفرین به این هنر و سلیقه
خواستم بگم ما چند تا مشتری هامون قنادی دارن
ازشون پرسیدم گفتن باید مرتب تست کرونا بدن و کاملا هم بهداشت رو رعایت کنن وگرنه از طرف بهداشت نمیذارن کار کنن
اگه هوس کیک بیرون کردی از یه قنادی خوب که همیشه خرید میکردی و مطمئنی از کارشون بخر
من خودمم چند روز پیش بعد شش ماه یه کیک خریدم

قربونت عزیزم. مرسی.
جدی؟ کامنتت دلگرمی بود. پس میگیرم کیک رو

پیشاگ شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:44 ب.ظ

فک کنم هرچی بیشتر رعایت شه بدتره خداییش ، گرچه ماهم خیلی به قول تو اسطوره رعایت نیستیم اما اخه
بلاگرا رو میبینی تو اینستا طرف بارداره یه ثانیه تو خونش نمیمونه همش شمالو ومهمونیو ....
ایشالا که برای کاپا اینا هم کرونا نیس و زود خوب شن
ما یه بار کیک خامه ای از بیرون گرفتیم خوردیم

اره واقعا کرونا رفتارش خیلی عجیبه. آدم نمیدونه رعایت بکنه نکنه؟
ما هم یه بار برای تولد پسر گاما خوردیم. ولی خب بحث احتماله دیگه. نمیدونم والا. از کامنت قبلی تصمیم گرفتم بخرم کیک رو

تیلوتیلو شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:48 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


والا ما هم دیگه هلاک یه مهمونی یا دور همی هستیم
گاهی للی زنگ میزنه میگم انگار آرزوم شده یه بار دیگه بغلت کنم
والا به قول خودت انگار همونا که رعایت نمیکنن اصلا نمیگیرن

وااای مهمونی رو که نگوووو. دوره با دوستا
حالا قدر این چیزا رو بیشتر می دونیم

نازنین شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 05:35 ب.ظ

چرا میخای از بیرون بخری؟ تو که خودت به این خوبی کیک درست میکنی :)
من واقعن خیلی وقته اصلن هوس کیک خامه ای و حتا غیر خامه ای بیرونو نمیکنم. به نظرم دیگه مزه شون جالب نیست و خیلی شیرینه. البته نه به خاطر کرونا ها، کلن من خیلی وقته فقط کیکای خونگی رو ترجیح میدم و به نظرم مطمئن تر و.خوشمزه تر از کیکای بیرونن.

وای نه خیلی سخته. همین کیک یه روز کامل ازم وقت برد
خوش به حالت. من آخه خیلی خامه دوستم. بعد فرآیند کیک خامه ای تو خونه سخته.

taraaaneh شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 06:18 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

منهم تعجب میکنم وقتی کسانی که اینهمه رعایت میکنن مریض میشن. اگر اینجا بودی شاید از بعضی جهات بهتر بود ولی دیگه حتی دیدارهای هفتگی با پدر و مادرهاتون هم قطع میشد.
من این دوران کورونایی کلی غذا از بیرون گرفتم. هیچوقت هم دوباره گرمش نکردم. از سالاد بگیر تا غذای گرم. بعید میدونم که از طریق غذا منتقل بشه. بنظر میرسه مهمترین عامل انتقال تنفس هوای آلوده ست و توی محیط سر بسته بمدت طولانی بودن مخصوصا بدون ماسک.
مواظب خودت باش.. بعد هم تو که کیکهای به اون خوشگلی درست می کنی . کیک خامه ای بیرون رو میخوای چکار؟

جدی؟ پس واجب شد کلا تجدید نظر کنم در مورد غذا و کیک اینا. آره منم زیاد نشنیدم که از راه غذای آلوده کسی گرفته باشه. هر چند که معلوم نیست دقیقا از کجا میگیرن. مثلا داماد که کرونا گرفته بود، میگفت سر کار هممون شیرینی خوردیم و احتمالا از شیرینیه گرفتیم. ولی خب میتونه فرآیند جمع شدن برای خوردن کیک باعث شده که از یه نفر ناقل، همشون گرفته باشن.
سخته کیک درست کردن

kindgirl یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 08:55 ق.ظ http://kindgirl.blogsky.com

دیگه کرونا اومده نشسته بالای مجلس ولم نمیکنه بره داره بهش خوش میگذره. دیروز که پستتو خوندم رفتم خونه یکم دلدرد گرفتم هی رفتم تو فکر نکنه کرونا باشه ولی تب اینا ندارم و بعدشم خوب شدم. استرس اینکه نکنه کرونا داشته باشیم وحشتناکه

وای وای دقیقا. این حس که آدم تا دوتا عطسه می کنه، یه دلدرد یا یه سردرد میگیره فکر می کنه کروناست خیلی حس گندیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد