شهریور جان، خوش آمدی

سلام سلام. 

شنبه ای که اول ماه هم باشه، گلی است از گل های بهشت 

شهریورتون مبارک، اول هفته تون به خیر و شادی.

خب من خیلی وقته از پست های روزانه نویسی، دست کشیده م. این روزا رو جور دیگه ای ثبت می کنم. مدل زندگیم عوض شده انگار. همش فکر می کنم که قبلا چجوری هر روز، روزی 9 ساعت می رفتم سر کار؟ الان دیگه خیلی سختم شده. به جاش فیلم بیشتر می بینم و کتاب بیشتر میخونم. از فیلمایی که تو مرداد دیدم، باید به Searching، The Guilty، The Invisible Guest اشاره کنم که هر 3 ژانر Mystery/Thriller هستن و ما خیلی دوستشون داشتیم. 

غیر از اون فصل اول سریال WestWorld رو هم دیدیم که بدک نبود. قسمت اول رو که دیدم میخواستم دیگه ادامه ندم از حجم خشونت فیلم، ولی ادامه دادم چون فیلم داداش نولانه. تا آخر فصل اول دیدیم خوب بود. ولی دیگه حس ادامه دادنش رو ندارم. اکثرا هم میگن فصل 2 دیگه زشت میشه فیلمش.

دیگه هم گناه رو هم که میدیدیم، خیلی قشنگ بود و خیلی دوستش داشتم. 

آقازاده رو هم میبینیم که من اصلا خوشم نمیاد و حتی بعد از قسمت 2-3 اینا بود که تصمیم گرفتم دیگه نبینم. یکی دو قسمت هم ندیدم ولی از سر بی فیلمی دوباره برگشتم به دیدن فیلمش. 

فیلم طلا رو دیدم از نماوا که خوشم اومد.

و اما کتاب های جان...

با یه حلقه کتابخونی شروع کردم به خوندن کتاب تنگسیر روی طاقچه. خوشم اومد از کتابش. فیلمش رو هم دانلود کردم و دیدم. قشنگ بود.

بعد از اون کتاب آبنبات هل دار رو شروع کردم. یادمه اون وقتا "هستی" سه گانه آبنبات ها رو خونده بود و تعریف می کرد. نمونه کتابش رو دانلود کردم و از بس جذبم کرد، سریع شروع به خوندنش کردم. نثرش رو خیلی خیلی دوست دارم. واسه من که نتیجه گرا ام و حتما باید یه رمان موضوع خیلی خوبی داشته باشه که جذبم کنه و بخونم، خوندن این کتاب که خیلی انگار یه موضوع رو نمیخواد توضیح بده و بیشتر روایتیه، خیلی جالبه برام. از اون کتاباس که خودم هیچ وقت نتونم بنویسمش. خلاصه هستی جان، اگه بعد از رفتنت از وبلاگستان، هنوز اینجا رو میخونی، باید بگم ممنون از معرفیش 

دیگه اینکه این مدت یه مهمونی دوستانه رفتیم که  رو پشت بوم خونه دوستم برگزار شد. 7 نفر بودیم با فاصله از هم. اصولا باید خوش می گذشت ولی انقدر لومود بودم که اونجوری که فکر می کردم بهم خوش نگذشت. 

کلا این روزا همش تو تختم. خوابم خیلی زیاد شده. حتی کارم رو هم از تو تخت انجام میدم روزای دورکاری! خلاصه یه وضع تنبلانه ای پیدا کردم. 

 مرداد به این نحو گذشت. 

رسیدیم به شهریور خوشگل. فردا سالگرد ازدواجمونه. میخوام کیک درست کنم اگه بشه. کادو هم امسال خبری نیست. بی مایه فطیره 

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 11:28 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


همه چیز یه طوری تنبلانه ای شده انگار
منم همش درگیر حس های متضاد و متفاوتم هستم
ولی مطمئنم با سعی و تلاش همه چیز بهتر میشه

دقیقا. آخه میدونی تنبلی نکنیم چی کار کنیم؟ هیچ جایگزینی نداریم که. پس بخوابیم دیگه

kindgirl شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:31 ب.ظ http://kindgirl.blogsky.com

سلام خوبی
چه جالب این ژانر خیلی مورد علاقه منه و این فیلمارم ندیده بودم حتما میرم سراغشون.
راستی کتاب اتش بدون دود رو شروع کردی؟ چطور بود؟
به به پیشاپیش سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله همیشه کنار هم به دل خوش و سلامتی زندگی کنید.

ایول، اگه دیدی این فیلما رو، نظرت رو بهم بگو
آتش بدون دود رو نه شروع نکردم. افتادم تو حلقه و بعدشم این یکی کتابا جذبم کرد. فعلا مونده
مرسی عزیزم

فرناز شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 03:55 ب.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

لاندا جون این تنبلی خیلی مشکوکه اگه خبریه به ما هم بگو

سیگما هم همینو میگه والا اصن یه وضعی

taraaaneh یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:04 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

اولا که سالگرد ازدواجتون مبارک. سالها در کنار هم با شادی و سلامتی زندگی کنین.
من هم فکر میکنم چطور قبلا اینهمه رانندگی میکردم و اینهمه از خونه بیرون بودم و هیچ وقتی برای خودم نداشتم؟
من هم از ناچاری و بعضی سریالهایی رو که زیاد هم خوشم نمیاد نگاه میکنم. مثل دل و آقازاده البته معمولا تقلب میکنم و زود رد میشم از صحنه های کشدارش.

مرسی ترانه جان
وای دقیقا دل و آقازاده رو زوری می بینیم. مجبورم انگار

میترا یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:37 ق.ظ

وای منم سالگرد ازدواجم ۲۳ شهریوره
خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم
عشقتون پایدار و سبز

به به سالگرد شما هم مبارک
مرسی

پیشاگ یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 09:27 ق.ظ

ادم تو هر برهه ای از زندگی قادره زندگی رو هر جور میخواد پیش ببره . یعنی مطمعن باش اوضاع به روال قبل برگرده تو هم از این رخوت در میای فقطط چن روز اول سخت خواهد بود
پس عذاب وجدان نداشته باش و لذت ببر حسابیییییییییی
با وجود کرونا خیلی خوش نمیگذره واقعا چون همش ته دلت استرس داری
سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوشبخت و سلامت زندگی کنید

آره دیگه آدم مجبور بشه تا قله قاف هم میره.
دقیقا. کرونا حسابی دست و پامونو بسته.
مرسی پیشاگ جان. لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد