دیدار بعد از مدت ها

آخر هفته عشق هام رو دیدم و سر حال اومدم. بی نظیر بود دیدن تتا بعد از این مدت. تتا کپلی به نظرم کپل تر و خوردنی تر شده بود. حرف زدنشم بهتر شده، حرفای بزرگونه میزنه. میگف خاله گیچی (قیچی) رو بده "نیاز" دارم! یا مثلا ازش پرسیدم خروس چی میگه؟ گفت "میگه گوگولی گوگول. یعنی من گَذا میخوام." خب من چجوری نخورم این کپل خانومو؟ 

خلاصه که بسی لذتش رو بردم.

با تیلدا نشستیم کاردستی درست کردیم و چسبوندیم رو کاغذ رو دیوار. اینم نتیجه ش: (سوسمار و لاک پشت کار منه، بقیه ش تیلدا ، البته بعدش تیلدا چنتا ماهی هم برای توی آب درست کرد که عکس نگرفتم ازش)


خاله آش دندونی نوه ش رو فرستاد برامون. آش رو گرم کردیم و خوردیم. اصنم خوشم نیومد. گندم و حبوباتش انگار سفت بود یه کم. البته انصافا نفخ حبوبات رو خوب گرفته بود. ولی کلا آشی که سبزی نداشته باشه آش نیست. امام لاندا علیه السلام. 

بعد از 80 روز داداشینا رو دیدیم. بسی چسبید اونم. خلاصه که آخر هفته خوبی شد. 

نظرات 5 + ارسال نظر
زری شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:55 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

خدا رو شکر
خدایی نقاشی ات خیلی خووووبه:)

وای زری جون باور کن تازه دارم شکوفا میشم. بچه بودم اصن بلد نبودم خوب نقاشی بکشم، ولی یه بار دیگه هم چند ماه پیش بود که تو دفتر تیلدا نقاشی کشیدم، برگای بتا و سیگما ریخت. گفتن تو کی انقدر نقاشیت خوب شد؟
این سری هم اصن انتظار نداشتم. خلاصه که فکر کنم یه تغییراتی دارم می کنم

فرناز یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:54 ق.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

عزیزم خورشیدش خیلی بامزه ست چه خوب که همدیگه رو دیدین

آره واقعا دیگه کم آورده بودم

پیشاگ یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:52 ق.ظ

خداروشکر بازم کنار هم جمع شدین
همیشه شاد و سلامت باشین

مرسی عزیزم. آره واقعا سخت بود دوری برای اولین بار

ترانه یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:39 ب.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

آفرین به تیلدا و خاله هنرمندش. خوبه که ابرهای غم دارن کم کم کنار میرن. همیشه شاد و پر انرژی باشی لاندا جان.

مرسی عزیزم. با انرژی های مثبت شما خدا کنه همینجوری باشه

مامان چیچیلاس چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 07:23 ق.ظ http://Mamachichi.blogsky.com

خدارو شکر لانداجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد