هدفون

لادن جان هدفون من شیائومی بلوتوثی مدل Earbuds Basic هست. البته من اینو جایزه گرفتم و خودم روش تحقیقاتی نداشتم. ولی در کل ازش راضیم. برد خوبی داره و شارژ هم خوب نگه میداره. 

این لینکش تو دیجی کالاست -> لینک

قیمتش الان 385 تومنه.

این عکسا رو از دیجی برداشتم. این محفظه شارژشه که مثل تلفن وقتی میذاریم سر جاش شارژ میشه. خود این کیس هم شارژ لازم داره. توضیحات فنیش رو میتونی تو دیجی بخونی.

در مورد اینکه خوب توی گوش بمونه، بنظرم قبلش تست کن. توی گوش سیگما بهتر از من میمونه. ولی منم بعد از این همه استفاده، یه کم دستم اومده که به کجای گوشم گیر بدمش که بمونه. ولی گاهی که میدوام یا تند راه میرم از گوشم میفته. البته در کل از مدل توی گوش موندنش راضیم. 

امیدوارم به کارت بیاد این پست 

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 10:37 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

چرا من همیشه به این میگم هندزفری و به یه مدل دیگه میگم هدفون؟؟؟؟؟

هدفون به اون بزرگا میگی؟ من خودمم اینجوری بودم. بعد دیدم به اینا هم میگن هدفون، عوضش کردم

لادن پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:08 ق.ظ

ممنون ازت لاندای عزیز
ممنونم بابت اینکه وقت گذاشتی و جوابم رو دادی

خواهش می کنم عزیزم. امیدوارم به کارت بیاد

لادن پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:11 ق.ظ

لاندا جون بگو تو چه مسابقه ای شرکت کردی منم شرکت کنم
چقدر دلم خواست مسابقه و جایزه
البته که من چیزی برنده نمیشم ولی ذوق شرکت تو مسابقه رو دوست دارم

مسابقه مربوط به محل کارم بود عزیزم.
منم اصلا احتمال نمیدادم برنده شم. ولی خب شدم و خیلی خیلی خوشحال شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد