3 سالگی کار

امروز دقیقا 3 سال از روزی که اومدم تو این شرکت می گذره. تا قبلش همش کارهای پارت تایم رو تجربه کرده بودم. روزای اول این کار انقدر برام سخت بود که گوارشم به فنا رفت! گفتن بعد از 1 سال عادت می کنی، نکردم. بعد گفتن بعد از 3 سال عادت می کنی. 3 ماه مونده بود به 3 سال که واسه کرونا تعطیل شدیم و حالا باز 3 سال طول می کشه تا عادت کنم  خلاصه که فکر کنم هیچ وقت عادت نمی کنم. 

سیگما 2تا شرکت داشت. شرکت اولش رو زود جمع کردن چون کم بازده بود، اما شرکت دوم خیلی خوب بود اوضاعش خدا رو شکر. تا اینکه تو همین ماه مصوبات جدید صنفشون اومد و این شرکت هم جمع شد دیگه کامل! خیلی سختشه بخواد برگرده به زندگی کارمندی. خلاصه که روزای بد هجوم آوردن. باید زره آهنی بپوشیم. 

ما همچنان فول تایم داریم میایم و همه همچنان دارن اعتراض می کنن. تا الان که فایده نداشته، اما میخوام امیدوار بمونم. 

دوستم که پزشکه میگفت دوباره آمار بستریای کرونایی بیمارستانشون رفته بالا. خدا به خیر بگذرونه.


نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:20 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

زندگی بالا و پایین زیاد داره و این روزها انگار برای هممون سخت شده
اما این سختی ها میگذره
یه کمی صبوری میخواد
از شغل آزاد بخوای برگردی به کارمندی خیلی خیلی سخته... بخصوص که شرکت خوبی داشته باشی و درآمد خوب و حالا بخوای برگردی به سیستم های کارمندی...

اره دقیقا خیلی سخته گذر از این مرحله.
حالا هی باید دلداریش بدم، ایشالا که باز بتونه کار دلخواهش رو راه بندازه

kindgirl سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:23 ق.ظ

منم همچنان امیدورام به دورکاری یا حداقل کمی دورکاری
انشالله این تغییرات خیره ولی خب باید قبول کنی که تغییر سختیه، من خودم واقعا ریسک پذیریم پایینه تو این زمنیه و متاسفانه به زندگی کارمندی عادت کردم ولی افراد یکه کسب و کار خودشونو راه میندازن رو به شدت تحسین میکنم.

اوهوم. من خودمم همینجوریم. ولی خب سیگما ذهنش دائما در حال تکاپوعه. هی دوس داره کار جدید راه بندازه. بقول تو منم تحسینش می کنم

پیشاگ سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:46 ب.ظ

اینکه هر کاری به نتیجه ای برسه یا نه به نظرم فقط مصلحت خدا توش هست و بس
ماهم اینکار جدید شروع کردیم تو این اقتصاد و بازار اشفته و اینکه چیزی تو دست و بالمونم نیس واقعا اما فقط و فقط توکلم به خداست اگرم به نتیجه ای نرسه حتما خدا یه چیز بهترشو برام خواسته یا نخواسته اوضاع بدتر شه
امیدوارم روزای خوب در انتظار تو و سیگما باشه
برای من خیلی سواله کی هستن اینایی که کرونا میگیرن باور کن من از هرکسی تو اطرافم میپرسم میگه نداشتیم کرونایی
من دارم شک میکنم به نحوه انتقال این بیماری

مرسی عزیزم. ایشالا شما موفق باشید حسابی. واقعا تو این زندگی باید همش به فکر راه های دیگه بود. وگرنه همینجوری کارمون خیلی سخت میشه.
نمیدونم والا که با چه الگوریتمی داره پخش میشه. اما من کرونایی هم دیدم اینور اونور. حتی برادر یکی از همکارامون تو اسفند ماه فوت شد از کرونا.

ویرگول سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:06 ب.ظ http://Haroz.mihanblog.com

الهی که بهترینها براتون رقم بخوره
من مطمئنم جای دیگه براش یه چیز خیلییییی بهتری خدا در نظر گرفته
وای از زندگی کارمندی. حالا برعکس تو من دلم می خواد زودتر برگردم تو آفیس. دوست ندارم از خونه کار کردنو

مرسی عزیزم. انشالله که همینطوره.
جدی؟ چه جالب که انقدر اکتیوین. من بیرون از خونه بودن خیلی بهم سخت می گذره، خصوصا تو کرونا. دستم داغون میشه انقدر الکل میزنم و وسواسی طور میشم.

ترانه چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:55 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

4 سال که شد عادت میکنی!!
این روزها هم میگذرن. مواظب خودت باش. امیدوارم مشکلات داداش زودتر حل بشه و خیال همه تون راحت بشه از این بابت.

امیدوارم واقعا یه روزی عادت کنم.
مرسی عزیزم. ایشالا با دعاهای شما

فرناز چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 05:13 ب.ظ

فکر نکنم هیچ وقت عادت کنی البته نمیخوام نا امیدت بکنما امیدوارم همسرت هم در آینده نزدیک دوباره کار خودش رو راه بندازه واقعا که مصوبه ها و قوانین فقط برای مردم مثل دیواره بعد خودشون ازش رد میشن

دقیقا من هیچ وقت عادت نمی کنم.
مرسی، ایشالا. فعلا که دیگه برنامه ای برای شرکت نداریم.
ولی دقیقا همینه، خودشون هزارتا کار می کنن بعد بیخودی هی قوانین جدید برای بقیه میذارن...

آبگینه پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:37 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

آدمی که خواب صبح رو دوست داره هیچ وقت به کارمندی عادت نمیکنه. من ۱۲سال شد هنوز صبا که بیدار میشم میگم کی پنجشنبه میشه
شرکت تون رو که تازه راه انداخته بودین

آخ آخ گفتی. واسه همین میگم هیچ وقت عادت نمی کنم. این همه کله سحر رفتیم مدرسه، ولی بازم عادت نکردم دیگه.
آره 2 سال شد شرکت همش. البته واقعا خوب بود واسه این مدت، ولی حیف دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد