زندگی کارمندی باز آغاز می شود!!!

آقا من غر دارم. خب مسائل داداش رو نمیتونم بیام اینجا بگم، مونده تو دلم. مسائل مالی خودمون هم خیلی قابل گفتن نیست، اونا هم مونده. دیگه از کارم که میتونم بیام اینجا غر بزنم؟

کارمندای دولت که الان هر روز میرن سر کار، تا ساعت 2.5 هستن، ما باید تا آخر وقت (6) بمونیم!!! خب زور داره. هنوز هیچی نشده خسته شدم. این چه وضعشه؟

بعد آخه شرکتایی که باهاشون کار می کنیم از 3 به بعد نیستن دیگه. خب ما بیخود میمونیم که چی؟ کار هم که نیست دیگه! اصن نمیدونم چی تو مغزشونه! ما جز اولین نفرایی بودیم که دورکار شدیم. اون موقع بستر دورکاریمون خیلی فراهم نبود، یه هفته ای طول کشید تا همه چی جور شد. حالا که همه چی جوره و آمار کرونا هم بالاتر رفته، گفتن باید بیاین فول تایم!!! خیلی مسخره س. بعد اینکه نهار خوریمون تعطیله و دیگه نهار نمیفروشن. مجبوریم از خونه بیاریم پشت میزمون بخوریم! یه عالمه بوی غذا هم راه میفته! (نمیشه هر روز نون پنیر یا ساندویچ سرد خورد!) خلاصه که بد چیزی شده. کل روز هم باید ماسک داشته باشیم. خلاصه که خیلی گنده اوضاع. 

تازه انقدر دیر میریم خونه که دیگه نمیشه آشپزی کرد! 

دیروز ساعت 6 سیگما اومد دنبالم. یهو تصمیم گرفتیم بریم تره بار و شهروند. رفتیم یه عالمه خرید کردیم. له و لورده تا برسیم خونه ساعت شد 8.5. حالا کلی هم چیز میز خریدیم که باید بشوریم. شهروندیای غیر یخچالی رو گذاشتیم تو یه اتاق دیگه که دیر بریم سراغشون. ولی قارچ و نخودفرنگی و توت فرنگی رو نمیشد کاری نکنم. دوساعت شستمشون و قارچ ها رو خرد کردم فریز کردم. دیگه وقت نداشتم بلانچش کنم. مهم نیست سیاه شه! جون خودم مهمتره! توت فرنگی های ریز رو هم فریز کردم واسه همون بستنی یه دقیقه ای های شف طیبه که یکی از بچه ها تو کامنتا بهم یادآوری کرد. دیگه جون نداشتم نخودفرنگیا رو بسته بندی کنم. دادمش به سیگما. تا 11.5 طول کشید کارامون. دیگه جنازه بودم. یه قسمت فرندز دیدیم و خوابیدیم. خیلی یهویی از زندگی ایده آل پرت شدیم تو زندگی کارمندی فول تایم. استخونام ترک خورد اصن. حتی نرسیدم فریزر رو پر کنم با غذاهایی که از قبل پختم. خیلی نامردی شد 

نظرات 13 + ارسال نظر
نادیا یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:32 ق.ظ

منم وضعیتم همینه
تازه چهارتا میز اونورتر یکی تست کروناش مثبت شده
همکارامم ماسک نمیزنند
اصلا هر روز اعصاب خوردی
ما چه فرقی با شرکت دولتی ها داریم اخه؟

وای چقدر نامردیه.
خیلی بده ماسک نمی زنن. اینجا هم همینه.

تیلوتیلو یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:11 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


من معذرت میخوام اینهمه بهت خندیدم
فکرش را بکن اونقدر تنبل شدیم که دیگه زندگی روتین قبلی برامون سخت شده
منم از اول هفته گذشته شروع کردم فول تایم بیام سرکار
روزای اول انگار کوه میکندم
حالا خوبه من اینهمه کار خونه نباید انجام بدم
و چقدر خوبه که سیگما اینهمه همدل هست و کمکت میکنه
شکر خدا

رفتم یه بار دیگه پست رو خوندم ببینم کجاشو خندیدی
از اول هم این روتین برای من سخت بود البته
اره خداییش، دستش درد نکنه، خیلی خیلی کمک می کنه خدا رو شکر

محبوبه یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:26 ب.ظ

می‌دونی لانداجون، بعد فوت خواهرزاده ام تو دوسال اخیر خیلی خیلی به این نتیجه رسیدم که فقط مرگه که چاره نداره، مشکلات یا قابل حمل که خداروشکر، یا غیرقابل حل که اگه لطمه خدای نکرده منجر به فوت به کسی وارد نمیشه بازم خداروشکر، میبوسمت

ای جانم.
میدونم چی میگی.
والا منم نگران همین چیزا ام. دقیقا همه مشکلات دیگه حل میشن...

پیشاگ یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:04 ب.ظ http://bojboji.blogfa.com

اره خداییییش برای شما یهو خیلی سخت شد
اصلا ادم دوروز خونه میمونه کرخت میشه چه برسه 3 ماه
کاش صحبت کنید بلکه به یه نتیجه بهتری برسید
شهروندیای غیر یخچالی خیلی بامزه بود

اخ گفتی

مامان چیچیلاس یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:32 ب.ظ http://Mamachichi.blogsky.com

من امروز ۴تا کلاس داشتم بعد از ماهها کار کردم پوستم کنده شد

آخی. خیلی سخته خدایی یهو. آدم ترک می خوره

فرناز یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:45 ب.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

از مشکلات مالی نگو که دل منم خونه فکر کن همسر منم ۴ ماهه درآمدش تقریبا صفره ولی خدا بزرگه همه مشکلات حل میشن (البته قبل از بوجود اومدن مشکلات جدید)

ای بابا. خیلی سخت شده شرایط.
آره دقیقا. تا یه چیزی بیاد حل شه، صدتا مشکل جدید وسطش تولید میشه!

آبگینه دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:32 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

منم هفته اول هرروز که بیدار میشدم با خودم میگفتم یعنی امروزم باید بریم!!!

وقتی شما بستر دورکاریتون فراهمه یا بعد ساعت۳ بیکارین چه ظلمیه بگن بمونین

آخی. آره بابا خیلی سخته. حالا قبل کرونا تازه داشتم عادت می کردم. هر چند که من فهمیدم هیچ وقت عادت نمی کنم!!!
واقعا! یعنی تو دورکاری بازدهیمون بیشتر بود که کمتر نبود. یادتونه دیگه؟ ساعتای غیرکاری هم کار می کردیم. خیلی بی تربیتن

میترا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:42 ق.ظ

چقدر زیاد تا ۶عصرر
زوره خداییش
ما تا ساعت ۲:۱۵ سرکاریم البته همیشه ساعت کاریمون اینجوریه اداریم
این روزها نیز بگذرد..
صبور باش و توکل کن عزیزم

اره خیلی سخته. چه خوبه ساعت کاریتون. اینجوری آدم میره خون قشنگ خستگیش درمیاد تا فردا. ما انقدر دیر میریم که دیگه به هیچ کاری نمیرسیم.

kindgirl دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:44 ق.ظ

درکت میکنم منم یهو شوک شدم اون موقع ولی خب دیگه به اینم عادت میکنیم.
منم غیر یخچالی هارو جدا میذارم که سر فرصت جابجا کنم.یعنی روز خرید برابر با خونه تکونی انقدر که خسته میشه ادم.

ایشالا. والا من دست به عادت کردنم خیلی بده. به هیچی عادت نمیکنم
آخ گفتی. دقیقا مثل خونه تکونیه. امیدوارم یه مدت مدیدی دیگه هیچی نخوام

رویای ۵۸ دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:40 ق.ظ

چون یه مدت فول تایم نبودی برات سخته....ولی چند روز دیگه بهتر میشی عزیزم

اره اولش که خیلی سخته. امیدوارم بهتر بشه حالا. هر چند تجربه نشون داده بهتر نمیشه

مری دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:37 ب.ظ

امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون حل بشه براتون دعا میکنم شما هم برای من دعا کنین الان ۴ سال شده یه مشکلی که هنوزز حل نشده

مرسی عزیزم. حتما براتون دعا می کنم.

رها دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:26 ب.ظ http://golbargesepid.parsiblog.com

آخی خیلی سخته برات
امیدوارم به زودی به شرایط جدید عادت کنی
هر چند خیلی سخته واقعا
امان ازین شستنا و ضدعفونی کردنا هرید رفتن و خرید کردن با استرس یه طرف کارای بعدش ادمو نابود میکنه

اخ اخ گفتی. تا الان به هوای اینکه کرونا باعث شده سر کار نرم، با این شستنا کنار میومدم. اما الان دیگه خیلی بیشتر رو مخمه

غزال سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 05:19 ب.ظ

من قارچ رو بلانچ نمیکنم وقتی هرد کردم ابلیمو میزنم میزارم فریزر سیاه نمیشه. تست کن واسه وقتایی که تایمت کمه

چه جالب. من همین کار رو کردم فقط آبلیمو نزدم. البته خیلی سیاه نمیشه، ولی یه کم میشه
از این به بعد آبلیمو هم میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد