۳۰ سالگی

سلام سلام

من دیگه ورژن جدید لاندا ام. لاندای ۳۰

بله بله بنده ۳۰ ساله شدم و وارد دهه چهارم زندگیم شدم. 

دهه سوم رو با خودم مرور کردم. اتفاقات خیلی خوبی برام رقم خورد تو ۱۰ سال گذشته، کلی عناوین جدید کسب کردم! در حوزه زندگی شخصی البته 

اول از همه که هاپودار شدیم.

بعد خواهر زن شدم.

لیسانسه شدم.

عروس شدم و در کنارش القاب های جدید مثل زنداداش و ... نصیبم شد.

عمه شدم.

زندایی شدم.

فوق لیسانسه شدم.

شاغل شدم.

صاحب خونه شدم.

دوباره خاله شدم. 

دنیادیده  شدم.

خلاصه که دهه خوبی بود. تا حالا مایل استون 10 ساله نذاشته بودم واسه خودم. ولی هی دوس داشتم ببینم تو 30 سالگی کجای زندگی ام. شاید از یه نظرایی اونی که میخواستم نشد، ولی همیشه سعی کردم بچرخم با شرایط. هر اتفاقی  رخ داد سعی کردم توش بهترین راه رو انتخاب کنم. مریضیایی که واسه زیر سی سال خیلی زود بود، اومد سراغم. همیشه دکتر جدید که میرم میگه مگه چند سالته؟! ولی خب شد دیگه... سعی کردم بعدش لایف استایل رو عوض کنم مطابق با اون... نمیدونم چقدر موفق بودم توش، اما الان که به این 10 سال نگاه می کنم، راضیم. خدا رو شکر.


پ.ن: درباره ی من کنار وبلاگ آپدیت شد.


نظرات 18 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:00 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

ای جانم
تولدت مبارک نازنینم
همونطوری که دهه سوم بینظیری داشتی امیدوارم دهه چهارم بهتر و پر از شادی و سلامتی در انتظارت باشه

مرسی تیلوی مهربون. چه آرزوی خوبی

kindgirl چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 11:19 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم سی سالگی خیلی سن خوبیه یعنی به نظرم بعد از سی خیلی خوبه یه ارامشی داره
انشالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه و در تمام مایل استونهات به هر چی میخوای برسی و راضی باشی

جدی؟ چه خوب. ایشالا که همین طوره که میگی.
ممنونم

ویرگول چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:27 ب.ظ http://Haroz.mihanblog.com

آخی چه کوچولویی هنوز (ویرگول پیر و دنیا دیده )
تولدت مبارک دختر موفق برات بهترینها رو آرزو می کنم

جدی؟ من فکر می کردم تقریبا هم سنیم. حالا چند سال زیاد نیست
مرسی عزیزم

ستاره سحری چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:05 ب.ظ

لاندا جان تبریک میگم❤️انشالله صد و بیست ساله بشی دوست خوبم و زندگیت همیشه پر از سلامتی و شادی و ارامش باشه

مرسی عزیزم

اگه بشه همینجوری همه کنار هم 120 ساله شیم بدم نیست

نفس چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:49 ب.ظ

تولدت مبارککک عزیزمم امیدورام به همه آرزوهات برسیییی

مرسی عزیزم

نازنین چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام لاندای عزیز، تولدت مبارک.
چه دهه پر دستاوردی داشتی، آفرین.
ایشالا امسال هم برات یک سال خیلی خوب و با موفقیت باشه. سلامت و شاد باشی.

تو بیشتر این دستاوردا خودم هیچ نقشی نداشتم
کاش همه دستاوردا همینجوری بودا.
مرسی عزیزم

دکترمهرانا چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:20 ب.ظ

لاندایی مهربان
سلام....الهی ده چهل زندگی...همراه با شادی برکت و سلامتی برات باشه عزیزم.

مرسی مهرانا جان

آتوسا چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:30 ب.ظ

تولدت مبارک‌لاندا جون، امیدوارم دهه چهارم زندگیت هم پر از اتفاقهای خوب و مثبت باشه و پر بارتر از دهه سوم.

ممنونم عزیزم. ایشالا

رها چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 04:26 ب.ظ http://golbargesepid.parsiblog.com

به به مبارکه خانوم
هزار ساله بشی کنار عزیزانت

مرسی رها جون

Taraaaneh چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 06:44 ب.ظ http://Taraaaneh.blogsky.com

تولدت خیلی مبارک لاندای سی ساله. امیدوارم توی دهه سی سالگی هم مثل دهه قبل موفق باشی و بعد از ده سال بیای همینجا برامون یک لیست بلند بالا از موفقیت هات رو بنویسی

مرسی ترانه جان. ایشالا. اینا رو که خیلی موفقیت نمیدونم. تو بیشترشون دخیل نبودم. نشستم تو خونه یهو خواهرزن شدم، خاله شدم. عمه شدم

مهر چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 07:09 ب.ظ

تولدت مبارک
ایشالا تو دهه چهارم مامان میشی

چه آرزوی خوبی. مرسی مرسی. ایشالا

پیشاگ پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:09 ق.ظ

سلاممم لاندا جون . تولدت مبارک عزیزززم
ایشاللا از این بعد فقط و فقط تو زندگیت شادی و سلامتی باشه و کنار سیگما خوشبخت باشی . ولی خداییش هزار ماشالا کلی اتفاق خوب تو دهه سوم داشتی
دهه چهارمت ایشاللا بهتر و بهتر باشه

قربونت عزیزم.
اره دیگه خوباشو نوشتم.
ولی فکر کنم پر القاب ترین دهه زندگیم همین بود.
مرسی بازم

ساچی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:08 ق.ظ

مبارک باشه لاندا جان.. به صحت و سلامت و دل خوووش

مرسی عزیزم

میترا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:15 ب.ظ

عزیز دلم لاندای قوی خوشتیپ باسلیقه با کلاس عاااشقتم دختر. تولد سی سالکیت مبارک . انشاللع هر روز شادتر سالم تر موفق تر باشی در کنار سیگما عزیززززم.

وای میترا جون شرمنده می کنی. قربونت برم. مرسی عزیزم. خیلی لطف داری

هستی جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 07:05 ب.ظ

تولدت مبارک
از چه منظر متفاوتی این دهه رو نگاه کردی.
انشالله دهه بعدی با اتفاقات خیلی بهتر و شادتری برات همراه باشه.
این راضی بودن خیلی خیلی مهمه

مرسی هستی جان.
اره چیزایی که برام مهم و خوشایند بود رو نوشتم.

Zari شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 04:57 ق.ظ http://maneveshteh.Blog.ir

خخخ من اول رفتم پروفایل بغل را نگاه کردم ببینم عوضش کردی:) بعدا دیدم تو پی نوشت بهش اشاره کردی
تولدت مبارک عزیزم:)
پس هاپوتون کجاست؟

چه باحال. مرسی خانم با دقت
دوتا هاپو داریم تو باغمون تو ییلاق. الان دیگه 9 سالشونه و زیاد ازشون نمی نویسم. ولی بی نهایت دوستشون دارم

خدی شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام عزیزم تولدت مبارک
به جمع 30 ساله ها خوش اومدی

مرسی خدی جان

سارا شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:13 ب.ظ

تولدت مبارک نویسنده جوان

واو چه تعریفی. مرسی.
البته من خیلی دوس دارم نویسنده باشم. ولی هنوز از صفر تا صد راه، تو نقطه صفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد