تعطیلات کرونایی

سلام سلام. من اومدم با یه عالمه انرژی

همین اول کاری تشکر می کنم از کرونا که عامل اصلی این انرژیه  بله درست خوندین. اگه ایشون نبود من الان از خونه پست نمیذاشتم که.

الان نشستم کنار گلدونای گل و گلابم که دیروز بهشون کود مایع هم داده ام و منتظرم شاد و شاداب تر بشن. این خونمون هم حسابی نورگیره. نووووور داره ها. پرده ها رو دادم کنار بیشتر تر تر هم نور بیاد. دیروز خونه رو تمیز کردم حسابی. گردگیری کردم. همه چیز رو مرتب کردم. الان با یه خونه تمیز در خدمتتون. تازه آبگوشت هم رو گازه، داره جا میفته. 

آخ که کاش همیشه همینجوری بود. 

از ذوقم نمیدونم کجا بشینم اصن. اول که پشت میز تحریر بودم تو اتاق، گفتم برم پیش گلدونا. یه کم پیش گلدونا نشستم دیدم فیلیستی کینگ (فیل بنده هستن با الهام از قصه های جزیره؟) نشسته رو کاناپه، رنگشم به مبلا میاد، رفتم کنارش. بعد دیدم رو فرش طلایه های نور افتاده، حیفه تو نور غلت نزنم، اومدم رو فرش دراز کشیدم. خلاصه من و این همه خوشبختی محاله 

یه عالمه تعریف کردنی دارم ولی از دستم در رفته روزا. 

دیشب کتاب محدودیت صفر رو تموم کردم. خیلی خیلی خوب بود. میخوام رویه ش رو در پیش بگیرم. مرسی از پیشاگ برای معرفیش 

الان باز برگشتم رو مبل پیش فیلیستی 

ولش کن تعریف کردنیا رو تو یه پست دیگه میگم. اینو باید همین الان انتشار بدم انرژی پراکنی کنم 

در آخر، بازم جا داره اینجا یه تشکری هم بکنم از کرونا که باعث این همه حال خوب شد!!!! خب هی داریم ازش میترسیم و باهاش بد صحبت می کنیم، بنده خدا یه تشکر هم بشنوه، شاید بیخیالمون شه بذاره بره 



نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 12:41 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


من هیچ تشکری بهش بدهکار نیستم متاسفانه


آره مامانم هم میناله که من عاشق اسفند بودم و این اسفند چرا اینجوریه و اینا.
بعد من بهش می گم واسه من که بد نشد

پیشاگ شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 02:31 ب.ظ http://bojboji.blogfa.com

چهههه باحال بود پستت .
چه خانمی شده برای خودت خونه تمیزو آبگوشت و گل و گلدونو نور .....
اینایی که نوشتی از پشت میز رفتی کنار فیلیستی و بعد مبل بعد فرش ... تو مغزم مثل یه تایم لپس گوگولی تصورش کردم خیلی بامزه شد

آره پیشاگ دیدی؟ بالاخره کدبانو شدم
راس میگی تایم لپسش باحال میشه

زری یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 01:00 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

این دنبال نور دویدنت باحال بود
من هم با اینکه هیچ وقت زن خانه دار نبودم اما کار از خونه را دوست دارم اما تو کشور ما این دورکاری مقدمه ی حذف زنان از محیطهای کاری شد.
کرووووونا متشکریییییییم


جدی؟ با این دید بهش نگاه نکرده بودم

زری دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 10:19 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

آره عزیزم دقیقا باعث حذف زن ها شد خیلی هم جدی. ببین کدوم سمت بالایی میتونه دورکاری کنه؟ این در وهله ی اول که زن ها را از کسب مقامها و پست های بالای اداری و شفلی دور کرد و بعدش هم وقتی نباشی تو محیط کار تو مملکت ما کلا حذف میشی:( بین دوستانم بودن کسایی که اول خیلی خوشحال بودن از دور کاری اشان اما تا به خودشون اومدن دیدن کلا حذف شدن. این سیستم دور کاری برای کشورهای صنعتی و پیشرفته جواب میده


واسه ما الان حتی مدیرا هم دورکارن. یعنی یه شرایط اضطراریه که خب خدا رو شکر تو شرکت ما خیلی خانوم و آقا نمی کنن. هر چند به قول شما پستای مدیریتی مال آقایونه

مینا پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 01:37 ق.ظ

البته نون صنعتی هم فرقی نداره و همونروز پخته و داخل نایلون رفته !!! نه؟

مکانیزه س خب. دست آدم بهش نمیخوره. حرارت نون هم باعث شده بوده ویروس کشته بشه
راستش دیگه چاره ای نمونده. البته من قبل مصرف نون رو تو ماکروفر هم میذارم. ولی دیگه نمیدونم چی میشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد