کرونا

اخبار خیلی بدی از شرکت به گوش می رسید. گویا دو نفر غش کرده بودن و آمبولانس برده بودشون. گفتن کورنا بوده. مدیرا نیومدن شرکت. اعتراض کردیم پشت هم. با هم هماهنگ شدیم و شیفتی شد کارمون. دوشنبه شیفت من بود. رفتم شرکت. هیشکی نبود. کلی از کارا رو انجام دادم. همه وسایلمو برداشتم که با خودم بیارم خونه و کار رو از خونه انجام بدم فعلنا. اینه که الان دو روزه خونه ام. 

خیلی خوبه. هم به همه کارا میرسم، هم وسطش میرم نهار درست می کنم میام، آهنگ گوش میدم. اتاقم گرم بود، پنجره رو باز کردم و از صدای بارون لذت بردم. 

از استرس این روزا خلاص شدم یه کم. چی بود شرکت دم به دقیقه داشتم دست می شستم و استرس داشتیم همش.

آخیش

خدایا شکرت برای این امکان


نظرات 9 + ارسال نظر
لیلی۱ چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 03:25 ب.ظ

خیلی عالیه لاندا جان خوشحال شدم برات
ماهم تعطیلیم فعلا

چقدر خوب
ما البته تعطیل نیستیم، کارامون بیشتر شده که کمتر نشده
ولی همینکه به فکرمون بودن جای شکر داره

تیلوتیلو چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 04:52 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر
اینطوری خیالت راحت تره

اره خیلیییی
واقعا روانم داشت آسیب میدید اونجوری

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 07:52 ب.ظ http://Daroneman.blog.ir

مواظب خودت باش لاندا جان
رئیس ها چرا نمیان؟؟
خوشم میاد همین ها همیشه میگن نترسید
بعد اول همه غیب میشن

اره واقعا
زورشون میرسه نمیان!
بقیه رو به زور میکشونن شرکت!

زری چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 08:02 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

لاندا جان بیماری زمینه ای داشته اند؟ من نمی فهمم چرا بایذ غش کنن؟ یعنی از زور تنگی نفس اکسیژن نمیگیرند و غش میکنن؟ یعنی همینقدر یهویی؟
من دارم جدی جدی دیگه میترسم.اوایل خیالم راحت بود که میگفتن بچه ها نمیگیرند اما الان از همون هم خیالم راحت نیست.
خدا رو شکر اومدی خونه.

والا منم نمیفهمم چی میشه
من نمیدونم اصن اینا واقعی بودن یا شایعه بودن
واسه بچه ها نگران نباشین زیاد
گویا اگه بگیرن هم خیلی سبک و در حد یه سرماخوردگیه
فعلا بچه ها مدرسه نرن از همه چیز واجب تره

فرناز پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 07:26 ق.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

چه خوب که اومدی خونه کار کردن تو خونه پر از آرامشه

ارهههه
خیلی خیلی خوبه کار در منزل

amine پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 08:21 ق.ظ

چرا یهو غش می کنن؟ یعنی قبلش هیچ علائمی نداشتن؟؟؟

نمیدونم اصن چیه ماجراش
احتمالا از زور ضعفه

رویای ۵۸ جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 02:50 ب.ظ

خیلی خوبه که تو خونه کار می کنی....شکر خدا

عالیه

مهناز شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 03:16 ق.ظ

برات آرزوی سلامتی میکنم لاندای عزیز
خوشحالم مجبور نیستی هر روز بری سر کار

مرسی عزیزم. ممنونم. امیدوارم واسه همه شاغلا این امکان فراهم بشه

میترا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 04:12 ق.ظ

وای لانداجون مواظب خودت باش عزیزم
شده استعلاجی رد کن نرو کم برو تا اوضاع اروم شه

خدا رو شکر موافقت کردن با دورکاریمون. یه روز در هفته هم شیفت دارم. دیگه اون یه روز رو میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد