کاپوچینو

سلام. حالتون چطوره؟

من بد نیستم.

شنبه اسپروساز رسید به دستمون. سیگما کلی ذوق کرد و رفت همه زیر و بمش رو درآورد و یه کاپوچینو لایه ای مشتی داد بهمون. گفت این بهترین کادوی تولدیه که گرفتم. خخخ

همون روز نینی دایی هم به دنیا اومد. فکر کنم دیگه آخرین نوه آقاجان باشه. 

یکشنبه عصر سیگما اومد دنبالم و رفتیم یه جایی چنتا کار داشتیم. تا انجام بدیم و برگردیم خونه ساعت شد 10 شب. سریع رفتم دوش گرفتم و خوابیدیم.

دوشنبه عصر هم قرار بود برم خونه مامان که پشیمون شدم. به ذوق کاپوچینوی سیگماساز رفتم خونه. خیلی حال داد. کلی حلقه زدم و نشستیم قسمت آخر مانکن رو دیدیم. موضوع فیلمش خوب بود در کل ولی اصلا خوش ساخت نبود. قسمت آخر هم بد تموم شد بنظرم. نکبتا 

این شبا اکثرا بد خوابیدم. احتمالا به خاطر کاپوچینوهای غلیظ عصرا بود. حالا باید بیاریمش تو برنامه های صبح. 

لباسی که واسه مراسم نامزدی آرش و پرستو کنار گذاشتم رو هم یه دور تست کردم. 

دیشب یه عالمه هم حلقه زدم. چنتا آهنگ تند گوش دادم، با ریتمش حلقه میزدم خیلی حال داد.

خونه یه کم به هم ریخته شده. از وقتی اومده بودیم خونه جدید نمیذاشتم به هم بریزه ولی این سری از دستم در رفت. حالا باید برنامه مرتبیزاسیون بذارم آخر هفته تر و تمیزش کنم. 


نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:32 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


مبارک باشه عزیزدلم

در مورد زنجفیل هم ... زنجفیل را رنده میکنی و روی شوفاژ فویل میزاری و میزاری تا خشک بشن
به همین سادگی...

مرسیییی.
خیلی هم عالی
برم تو کارش

پیشاگ سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 12:03 ب.ظ http://bojboji.blogfa.com

مبارکتون باشه عزیزم وسیله خوبیه منم دلم میخواست داشته باشممش اما یه سری قیمت گرفتیم خیلی گرون بود
لاندا من تو یه دوره ای این مدلی شده بودم که اگه کوله پشتی هم میخریدم و میخواستم تو خونه تستش کنم باهاش میرقصیدم الانا دیگه فقط در حد لباس و کفش
جان شیرین میگه مگه قراره تو خیابون برقصی که اینمدلی تستش میکنی ؟!
حالا تو راستشو بگو لباسو چهجوری تست کردی ؟ ساده یا قردار؟

ببین مدلای مختلف داره. اینی که ما گرفتیم بد نبود قیمتش. تو کامنت بعدی توضیح دادم.
آخ آخ منم همینم. همیشه مامانم میگفت تو چرا با همه چی میرقصی؟ مقنعه هم می پوشیدم می رقصیدم.
دیگه این لباسو که معلومه در جا باهاش رقصیدم ببینم موقع رقص خوبه یا نه

مینا سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 02:31 ب.ظ

دستگاهتون چ مارکه و چ قیمت و چ جوری واقعن کاپوچینو با لایه غلیظ شیر روشو درست میکنید؟ با قهوه فوری؟ اگه دوس ندارید البته میتونید نگید!!!

دستگاهمون مباشی با 20 بار هست. 1300 بود تقریبا. با قهوه فوری نیست. پودر قهوه عربیکا و اندونزیایی گرفتیم براش. شیر روش غلیظ نیست. فوم شیره.
من کار باهاشو بلد نیستم. سیگما بلده. از اولم با این شرط که خودش باهاش کار کنه و تمیزش کنه، این کادو رو براش گرفتم

فرناز سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:20 ب.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

به به کاپوچینو ساز مبارک باشه خیلی باحاله آدم تو خونه یه چیزایی شبیه کافی شاپها درست کنه

آره دقیقا. خیلی حال میده

مامان چیچیلاس سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 06:36 ب.ظ http://Mamachichi.blogsky.com

مبارک باشه خیلی خوبه حلقه زدن من هر کاری کردم یاد نگرفتم

زیاد سخت نیست. ویدئوهاش رو سرچ کن یاد میگیری

زری چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:53 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

مبارک باشه خریدتون!
وااای چقدر با کامنت پیشاگ خندیدم:))
آخرین نوه ی آقا جان! چه جالب هیچ وقت آخرین نوه ها را نگاه نکرده بودم همیشه ذهنم میرفت پیش اولین نوه شون


آره. البته آقاجون من که 4سال پیش فوت شدن و فقط این آخرین نوه رو ندیدن. ولی فکر کنم دیگه آخری باشه
اگه داییا دیگه تو سن بالا کار دست خودشون ندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد