ادامه میدیم

بچه ها من رو شرمنده خوبیاتون کردین. کلا پشیمون شدم از رمزی کردن. فعلا با همین فرمون پیش میریم تا ببینیم چی میشه. 

خیلی دوستتون دارم 

نظرات 16 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:23 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

هستی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:37 ب.ظ

عزیزم من الان پست قبلیت رو دیدم. البته گویا خطر رفع شده ولی واقعا چرا همچین فکری کردی دختر؟
من خودم همیشه میخونمت. ممکنه گاهی وقت نکنم و بیام یه باره چندتا پستت رو باهم بخونم ولی همیشه دوست دارم نوشته هات رو. به ویژه اینکه همیشه فکر میکنم اگه من اندازه تو مهمونی بدم یا مهمونی برم باید فقط یه ماه مرخصی بگیرم و استراحت کنم
کلا چون سبک زندگیت خیلی متفاوته با من خوندنش برام جالبه.
یعنی کامنت گرفتی که بهت گفتن از نوشته هات اثر منفی میگیرن؟ چه عجیب.نخونن خب. من خودم از خیلی وبلاگها حس منفی میگیرم ولی خب به راحتی نمیخونمشون

کلی خندیدم هستی. اتفاقا منم اون روزی که تو گفتی که از تعطیلی ها ناراحت میشی، کلی نشستم فکر کردم که پس من چقدر تنبلم که عاشق تعطیلی ام. بعد به خودم گفتم آخه این حجم از مهمونیا بدون تعطیلی اضافه خیلی سخت میشه برام و خودمو بخشیدم.
کاش انقدر مستقیم اینو میگفتن.
مشکل اینجاس که نمیتونن نخونن، نمیفهمم چرا!
منم دقیقا همینم. اصن نه وبلاگ. مثلا خبرگزاریا، شبکه ها، با هر کدوم که حال نمی کنم نمیرم ببینم. هی نمیشینم پاش که بخوام اعصاب خودمو خرد کنم هی فحش بدم بهشون. ولی کم ندیدم از این آدما.

نازنین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام
ممنون که رمزی نمی نویسی .چون من که خواننده خاموشم وقتی رمزی می نویسی به خودم اجازه نمیدم درخواست رمز بکنم و مجبور میشم علیرغم علاقه ام به خودت و نوشته هات از وبلاگت برم . ولی بازهم درنهایت این جا حق تصمیم گیری در مورد رمزی نوشتن یا ننوشتن با شماست عزیزم

ای جان
میدونم حق دارین.
به قول هستی فعلا خطر رفع شده

پونه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 04:01 ب.ظ

ممنون که هستی

دکترمهرانا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 04:12 ب.ظ

ترانه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام لاندا جان من الان دو تا پستارو خوندم خیلی از نوشته هات لذت میبرم وبلاگم ندارم حیفه رمزی کنی آخه البته تصمیم با خودته اینجا متعلق به شماست اما ما شما رو دنبال میکنیم خانم گل

مرسی عزیزم

شکوه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 07:38 ب.ظ

ممنون عزیزم

پیشاگ سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 09:19 ق.ظ http://bojboji.blogfa.com

حالا شد حالا شد دیدی همه دنیا دیگه ...( با ریتم بخونید لطفا )
مرسی لاندایی

با چه ریتمی؟ مال یه آهنگ معروفه؟
قربونت عزیزم

لادن سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 10:15 ق.ظ

سلااااااام
وااااای اخیییییش
خطر رفع شده هاااا
یک ادد خواننده خاموش 2 ساله هستم درخدمت شما

خدی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:25 ق.ظ

ای از دست این جمعیت همیشه نالان و معترض!
به کارت ادامه بده عزیزم از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست دردهن مردم رو نه! فقط حالا ورژنش عوض شده وگرنه مردم همونن و حرفاشون همون
دلت خوش باشه

اره راست میگی

انه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 12:06 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

خیلیم عالی

پرند سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام علیکوم
خب خدا رو صد هزار بار شکررر که گویا طوفانی قرار بوده بیاد که بخیر گذشته دیگه
خیلی خوشحال شدم که رمزی نمیکنی دیگه،من سالهاست که میخونمت وکلا تو کامنت گذاشتن تنبلم ولی همیشه حس وانرژی خیلی خوبی از نوشتهات میگیرم

مرسی که بازم هستی


قربونت. خواهش می کنم

اوا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام منم از خاموشانم گاهی البته دیده شده روشنم شدم ولی پای ثابت روزانه هاتم عزیزم .ممنون که رمزی نمیکنی پر انرژی وشاد باشی

قورى سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 04:48 ب.ظ

با تشکر

میترا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 07:39 ب.ظ

خداروشکر آژیر سبز شد
عااااشقتیم لانداجون

مهسا پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 01:22 ق.ظ

ممنون لاندا جان که دوباره می نویسی♥️

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد