پرواز 752 - تهران کیِف

عزادارم... داغدارم... برای مظلومیت آدمای پرواز 752... برای مهربونیای که رفتن و دیگه برنمی گردن... برای عقل ها و درایتی که رفت، اونم با جهل و وقاحت تعدادی مزدور دروغگو...

هیچی نمیتونه حسم رو بیان کنه. هیچ جمله ای خشم درونم رو به تصویر نمی کشه. آدمای بی گناهی که بازم قربانی تصمیمات اشتباهی بالاسریا شدن. مثل تمام این سالها که #انتقام سخت به خودمون برگشته. مثل تمام این سالها که تحریم ها رو #مردم_عادی اثر گذاشته... 

بله، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، چون همه غلط ها رو خودمون انجام میدیم...

پیامد همه تصمیمات اشتباه سران ایران، برمیگرده به مردم عادی ایران. به نخبه ها، به قهرمانا، به صلح جوها...


دروغ، دروغ، دروغ تا به کی؟...


نظرات 9 + ارسال نظر
نفس شنبه 21 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:19 ب.ظ

لاندا حالم خیلی بده از فکر سمیرا و حمیدرضا بیرون نمیام فالوورشون بودم خدایا من دلم آشوبه خانوادشون چی میکشن

سمیرا و حمیدرضا رو نمیشناسم. خدا به بازمانده هاشون صبر بده. خیلی گناه داشتن.... این حق هیچ بنی بشری نیست...

پریا شنبه 21 دی‌ماه سال 1398 ساعت 01:30 ب.ظ

دردا و دریغا که در این بازی خونین...بازیچه ی ایام دل آدمیان است

حیف و صد حیف...

نفس شنبه 21 دی‌ماه سال 1398 ساعت 02:46 ب.ظ

لاندا این پیجشونه
dr.samira.vet.life

مرسی عزیزم. الهی...
چقدر سخته واسه خانواده شون...

لیلا شنبه 21 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:37 ب.ظ

هممون رو کشتن، امید و انگیزه ی زندگیمون رو کشتن. خدا ازشون نگذره.
فقط الان آرزوی صبر و آرامش می کنم برای خانواده های داغداری که عزیزانشون بر اثر بی کفایتی این نالایقان از دست رفته و برای همه ی مردممون. همه امون انگار امروز صبح دیگه کم آوردیم و بریدیم از این همه دروغ و ریا.
کاش روی آرامش و شادی رو این مردم ببینن.

دقیقا... دیگه امروز کم آوردیم...
بسه دیگه. هر چی این سالها بهمون دروغ گفتن، در حقمون ظلم کردن، با نادانیشون اوضاع رو به هم ریختن بسه دیگه. خسته ایم... خسته...

. شنبه 21 دی‌ماه سال 1398 ساعت 07:28 ب.ظ

چقدر شما پرچمین.نه به پستی که درباره جمعه قبل نوشتین نه به این!!!!
پارادوکس پرچم نما

اینکه شما پست ها رو درست نمیخونید مقصرش من نیستم! من همون موقع هم گفتم که واسه وخیم شدن اوضاع ایران (جنگ شدن و ...) میترسم و ناراحتم (نه به خاطر شخص سردار!) و اتفاقات این روزای اخیر نشون داد که ناراحتیم بیجا نبوده. اگه اون اتفاق نیفتاده بود الان این هواپیما به مقصد رسیده بود!

زری یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1398 ساعت 09:53 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

یعنی لاندا طوری اینها به قلع و قمع کردن مردم کمر بسته اند که روی ترامپ را سفید کرده اند، عمرا اگر اگر ترامپ میتونست تو یه هفته همچین آماری از کشتار مردم و هزینه روی دست این ملت بذاره

واقعا! همیشه خودشون بیشتر تلفات رو دستمون گذاشتن تا به قول خودشون اجنبی!
والا اگه این هواپیما رو امریکا زده بود انقدر جری نمیشدیم که خود ایران بزنه!
تا کی آخه؟

فرناز یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1398 ساعت 10:14 ق.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

کی تموم میشه همه این بد بختیها پس ما کی باید رنگ شادی رو ببینیم
این کامنت قبلی منظورش از پرچم چیه؟!! فکر کنم یه عده فهمیدن روزای اخرشونه زدن به سیم آخر!

منظورش احتمالا اینه که مثل پرچم با باد تکون میخوری! حزب باد یعنی!
دقیقا، هیچ دستاویزی ندارن دیگه، باید یه چرت و پرتی بپرونن!

مامان چیچیلاس یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:38 ب.ظ http://Mamachichi.blogsky.com

#اندوه

ایران دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:02 ب.ظ

واقعا تا کی قراره انقد زالو‌باشید از امنیت این‌کشور استقاده کنی مزخرف هم بگی،چه سنگدلی هستی تو‌که تمام ملتهای ازاده جهان از همه قاره ها برای سردار دلها عزاداری کردن اونوقت شما باافتخار میگی برای ایشون ناراحت نیستی و جنگ میشه...جنگ وقتی میشه که امثال تو یه عده دولتمرد ترسوی کثیف رو به عنوان‌بزرگتر این مملکت انتخاب میکنن و همه بایدبخاطر انتخاب لجن شماسکوت کنن و خون جگر بشن،این هواپیماچهارشنبه سقوط کرد مگه منگلی که بعد۳روز ناراحت میشی یا ماهواره جونت خووووب شستشوت داد،اینا اینایی که میکنی همونان که الان که تو امنیت نشستی وو‌جهاد نکاح نمیکنی خودتو خار مادرت شوهرت و بقیه سرشون سر جاشونه و دستوپاشون تکه تکه نشده جونشون کف دستشونه تو سنگرهای جنگ خارج کشور،تو مرزهامون،تو همین شهر لابلای فریب خورده های نفوذی،چطور انقد نمک نشناسین،سه تا لجن داعشی اومده بودن مجلس همتون قالب تهی کردین همونجام باوجود نصف شدن بودجه سپاه و تروریستی خوندن سپاه و انفعال مجلس باز بچه های سپاه شهید شدن تا کسی جرات تکرار این‌کارو نکنه،دشمنای ما هر جا ازما عقب نشینی ببینن پررومیشن،خداروشکر یکی مثل سردار سلیمانی قدرتش ازهزاران شیخ بنفش مزدور و‌منافق بالاتره و الا مشخص نبود ایرانی هم‌میموند یانه،برای شماکه ادعاداری زشته یکی مثل منو تو اینترنشنال و علی نژادها برات تعیین تکلیف کنن خودت برو دنبال واقعیت،متاسفانه ما رسانه های بشدت ضعیفی داریم،امااونا کثیف ترین کارارو هم با رسانه های قویشون کار عالی نشون میدن

حالا شما چرا انقدر با کینه حرف میزنی؟ چون من با انتخاب شما مشکل دارم؟
واسه من مهم نیست شما چجوری فکر می کنی راجع به نظام و کسایی که الان روی کار هستن یا نیستن!
اما در مورد خودم چند تا نکته رو بدونی بد نیست.
1. قبل از اینکه ادبیاتتو شکوفا کنی و به من بگی منگل!، برو اون روز سقوط رو بخون ببین من ناراحت بودم یا نه، بعد از 3 روز یادم افتاده!!! محض اطلاعت،چون همکارم تو هواپیما بود خیلی خیلی هم ناراحت بودم، بیشتر از هر اتفاق بد دیگه! با این تفاسیر جنابعالی منگلی که بعد از 40 روز یادت افتاده بری اون پست رو بخونی دُر و گوهراتو پخش کنی!!!
2. من نه "من و تو" رو قبول دارم، نه اون اسکل علی نژاد رو، و نه اینترنشنال و نه هیچ شبکه خبری دیگه ای از ماهواره.
3. شما اسم این وضعیت رو گذاشتی امنیت. ما به این حداقل ها نمیگیم امنیت! انتظارمون خیلی بیشتر از این حرفاست!
4. رسانه واسه ما ضعیفه، واسه شما کم کاری نمی کنه. نمک نشناس شمایین که قدرشو نمیدونین. 24 ساعته داره خبرایی که دوس دارید رو پخش می کنه.
خیلی جالبه. میری بگردی ببینی 40 روز پیش کی راجع به هواپیما چیزی نوشته که عقده هاتو سرش خالی کنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد