وسط هفته + بازی فکری

سلام سلام. عصر چارشنبه به خیر. آخیش که داره تموم میشه. خوبه دو روز اول هفته رو نیومدم سر کار و انقدر خسته ام امروز! 

خریدای بلک فرایدی رسید دستم. دوتا میسلار واتر بیودرما گرفته بودم و چنتا چیز دیگه. این دوتا درشون پلمپ نبود. یکیش که درش شکسته بود. هر چی هم به شماره پشتیبانیش زنگ میزدم کسی برنمیداشت یا اشغال میزد!!! دو سه بار هم تو سایت پیام گذاشته بودم. آخر دیگه امروز ایمیل زدم و بالاخره بهم زنگ زدن و قرار شد شنبه بیان ازم بگیرن و مرجوعش کنن! داستان شد خلاصه.

البته ماسکه خوب بود. همون شب تا رسیدم رفتم حموم و بعد ماسک خیار گذاشتم. البته قرمه سبزی هم بار گذاشتم قبلش. ولی تا شب همچنان نپخته بود. خوبه غذا داشتیم. خوردیم و قابلمه رو گذاشتم تو بالکن تا صبح خنک شه! خودمونم یه قسمت کرگدن و یه قسمت مانکن دیدیم و شیرنسکافه و شیرینی خوردیم. 

سه شنبه 19 آذر، هم کار و عصری که رفتیم خونه، فیلم فرشتگان و شیاطین رو پلی کردیم و وسطش سیگما رفت رو زمین دراز کشید و خوابش برد. منم از خدا خواسته رفتم بالش و پتو آوردم براش و خودمم کنارش دراز کشیدم و یه عالمه کتاب خوندم. قرمه سبزی دیروز هم رو گاز بود دوباره تا بلکه بپزه! بالاخره پخت و آوردم سر فیلم خوردیم. میز پذیرایی رو آوردیم جلوی تلویزیون و روش سفره انداختیم و همونجا شام خوردیم. فیلمه هم طولانی مگه تموم میشد. وسطاش من رفتم خوابیدم و سیگما هم یه کم بعد از من اومد. 

امروز صبح که بیدار شدیم تولد سیگما رو تبریک گفتم و اومدیم سر کار. کار زیاده و بسی خسته ام. زودتر تموم شه برم خونه. شب میخوایم بریم خونه مامان سیگما، تولدشو اونجا بگیریم. 

یه چیز دیگه میخواستم تو این پست بگم. چی بود؟

آهان، به درخواست فرناز جان در مورد بازی های فکری دسته جمعی مون توضیح بدم. 

این بازی فکریا معمولا یه سری بازی هستن که خیلی هم سخت نیستن و معمولا مناسب جمع های 6-7 نفره هستن. مثلا شرکت هوپا چند مدل بازی داره که خوبه واسه این جمع ها. یکیش همون استوژیت بود که قبلا توضیح داده بودم. هر چند الان توضیحش رو پیدا نمی کنم. این لینکشه. برای بچه های زیر 9 سال مناسب نیست. سخته براشون. 

"استوژیت" ترکیبی است از قدرت خلاقیت و ذهن‌خوانی! هر بازیکن در نوبتش براساس یکی از کارت‌های در دستش، کلمه‌ای را می‌گوید. بازیکنان دیگر باید با قدرت ذهن‌خوانی خود، کارت آن بازیکن را از میان کارت‌های دیگر بیابند.

یکی دیگه ش بازی جالیزه. این هم لینکش. خیلی سخت نیستن و میشه تو جمع بازی کرد. تو جالیز، هر کسی دو تا زمین داره که میتونه توش دو تا محصول رو بکاره. محصولا امتیازای مختلف دارن. اگه محصولات گرونتری داشته باشی، تهش میتونی سکه بیشتری جمع کنی و برنده بازی بشی. این وسط یه سری قوانین داره که جذابش می کنه. 

اسپلندور یه کم سخت تره. اگه بچه دارید (9سال به بالا) و میخواید اونا رو هم تو بازی شرکت بدید، این دوتا رو بیشتر پیشنهاد میدم. 


نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 04:45 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


بازم تولد همسرجان را تبریک میگم
موفق باشی
دارم بازیها را سرچ میکنم ببینم چطوریاست

مرسی تیلو جان.
آره سرچ کن، به درد دوره های دوستانه میخوره

فرناز چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 05:51 ب.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

ممنون لاندا جون چه خوبن اینا. برای ما خوبه من چند وقت پیش یه کرم پودر از مرکز خرید سانا خریدم به تاریخش دقت نکرده بودم. چند روز بعدش دیدم آخراشه! خیلی نامردن تو این وضعیت خراب کلی پول میدی آخرم آشغال میدن دست آدم. من که دیگه واقعا نمیدونم لوازم آرایش از کجا بخرم.

آره با دخترجان میتونین بازی کنین
خیلی نامردیه خداییش. آدم باید نگران صدتا چیز باشه وقتی داره خرید میکنه!

دلبربانو پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام بانو .. روزگارت دلبری
وای که چقدر ازت انرژی خوب میگیریم...
استوژیت عالیه من دوسش داشتم.حالا یه بازی کاملا هوشمندانه بنام استانبول هست اونم خیلی جالب بود همینطور راز هیتلر اینا هم باحالن واسه دورهمی ها
شاد باشی

ممنون عزیزم.
استانبول و راز هیتلر
(رفت تو لیستم، مرسی)

میترا مامان دوقلوها شنبه 23 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:47 ق.ظ

وای چند روز بود میگفتم یک کار نکرده دارم
اونم خوندن تو بودددد عزززیزمم
چقد تولد باحال بود من کیف کردم
چقدر خوبه دوستای پایه دارین
انشالاه همیشه به خوشی و عشق و حاال

ای جان.
دوستای پایه کم گیر میان دیگه. ما هم این دوستمون یه شهر دیگه س و خیلی کم میبینیمشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد