بارون

جای جدیدم رو دوس دارم. اگه 100 درجه سرمو برگردونم به چپ، یه پنجره میبینم که کلی گل جلوشه و دیروز یه کلاغ ناز هم پشت شیشه دیدم. حالا الان دیدم یه صدای تق تقی میاد. برگشتم دیدم صدای بارونه. کلی ذوق کردم. بارون نجاته. نجات ما از این هوا. جای جدیدم رو دوس دارم که صدای بارون میده ...

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:49 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


چقدر خوشحالم که این تغییر حالت را بهتر کرده
انشاله که همیشه جات عالی باشه

مرسی. آره خیلی فرقشه. بیشتر از این خوشحالم که کلی صبر کردم تا همین جا رو بگیرم و آخرش صبرم نتیجه داد.

لیلی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:45 ق.ظ

بارونش اسیدیه
نرید زیرش

نه نمیرم. سر کاریم. از پشت شیشه نگاهش کردم فقط

فرناز سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 02:44 ب.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

چه عالی پس میتونی از بارون لذت ببری

بعله بعله

میترا مامان دوقلوها چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 05:22 ب.ظ

لاندا کلاغم ناز میشه... حال خوشتو خریدارررم عزززیزمم

میشه دیگه. وقتی صبح تا شب سر کاری و طبیعت رو نمیبینی، کلاغ هم ناز میشه هم خوش صدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد