اینترنت حق مسلم ماست!!!

سلام سلام. من اومدم. ببخشید که این همه نبودم. البته تو اینستا اومدم اعلام کردم که کجا ام، ولی خب فکر کنم اون موقع نت نداشتین دیگه.

ماجرا از این قرار بود که ما اقدام کرده بودیم برای ویزای شینگن از سفارت ایتالیا که خب انقدر دیییییییر اومد که دیگه نشد خبر بدم. جمعه صبح ما بلیط هواپیما داشتیم به مقصد میلان، ولی ویزا تا 4شنبه که پست آخر رو گذاشتم، هنوز نیومده بود. تا اینکه 4شنبه بعد از نوشتن پستم، کم کم توی سایت استیت ویزا عوض شد و فهمیدیم تا عصر میتونیم بریم بگیریم. حالا اینکه توش چی نوشته و ریجکت شدیم یا نه، هنوز مونده بود که دیگه ساعت 2.5 روز 4شنبه بالاخره فهمیدیم که بعلههه، میتونیم بریم. دیگه من سریع رفتم به رییسم گفتم (از هفته قبلش بهش گفته بودم ماجرا رو، فقط رفتم گفتم رفتنم قطعی شد) و با دوستامم خدافظی کردم. گلدونای روی میزم رو بهشون سپردم که البته نامردا یادشون رفته بود و آب نداده بودن به دوقلوهام. بعدم که دیگه نت نبود که بهشون یادآوری کنم. حالا یه پست باید مفصل بذارم در مورد سفرنامه.

ولی عجب اوضاعی شد ها. صبح جمعه که داشتیم میرفتیم فهمیدیم که نصف شب بنزین گرون شده و بعدشم اخبار رو از واتس اپ و تلگرام در جریان بودیم. با مامانینا هم واتس اپی حرفیدیم و تعریف کردن برامون تا اینکه شنبه شب، اینترنتا قطع شد و تماس ما با ایران هم قطع شد....

خدا لعنتشون کنه واقعا. الان دیگه عصر ارتباطاته. اینترنت حق طبیعی هر کسی شده. بعد اینا خیلی راحت درشو به روی مردم می بندن. مثل شمر که آب رو بست تو واقعه کربلا! اینا هم هر کاری از دستشون بربیاد می کنن. همین آقایی که ما بهش رای دادیم و انقدر از آزادی اندیشه و ارتباطات گفت و .... اون یکی وزیر قطع ارتباطات هم که از همه بدتر. هی میگه دست من نیست! خب تو شلغمی؟ چغندری؟ اگه هیچ کاره ای چرا استعفا نمیدی؟ آهان سیب زمینی ای! بهت برنمیخوره هر کی هر چی میگه. هر قدرتی که باید مال تو باشه رو ازت بگیرن (البته اگه راست بگی که هیچ کاره ای!)  خلاصه که چقدرررررر حرص خوردیم تو این مدت. از 4شنبه صبح هم که رسیدیم ایران، خودمونم اومدیم تو این موج بی اینترنتی. هر چند که قبلشم وقتی بقیه نبودن، عملا ارتباطی هم نبود. فقط اینکه لااقل یه مسیریابی ساده میتونستیم بکنیم! نه الان که حتی هیچی نمیشه سرچ کرد!!! خیلی داغونیم. شدیم کره شمالی رفت....

حالا خیر سرشون قراره امروز فردا اینترنتا وصل شه! یه کاری کردن دیگه بنزین فراموش شه. الان که اینترنت برگرده همه میگن آخ جون تونستیم حقمون رو بگیریم. به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم. خلاصه که اعصابمونو خرد کردن حسابی. همش فکر می کنم که زندانی ایم و هر کاری بخوان میتونن باهامون بکنن....

حالا اینا هیچی اصن. این همه آدمایی که کشته شدن... به خاطر یه اعتراض، به خاطر رسوندن صداشون به گوش حکومت...

نظرات 8 + ارسال نظر
رهآ شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 06:09 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

من حدس میزدم منتظر ویزا باشین ولی فکر میکردم که کلن رفتنی هستین از این مملکت.

واسه بقیه پست هم که؛ هعیییی :(((((

چه جالب. 50 درصد حدست درست بوده.

الناز شنبه 2 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:44 ب.ظ

سفر بخیر... من خواننده خاموش شما هستم. ما هم می تونیم اینستاگرام شما رو ببینیم؟

ممنون.
آیدیتون رو بدید، من ریکوئست میدم. البته بعد از آزاد شدن اینستا

ماهی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام لاندا جان
رسیدن بخیر... ونیز و فلورانس خوش گذشت؟ .... امکانش هست آدرس اینستاتو بدی؟

سلام عزیزم. ممنون. اینا رو نرفتیم که.
لطفا شما آدرستون رو بذارید من درخواست میدم

تیلوتیلو یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:39 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

رفتی ایتالیا
به به
خوش به حالت
انشاله که همیشه خوش باشی... شاد باشی... پرانرژی باشی...
میرفتی به جای من یه سر به داداشم میزدی... کلی خوشحال میشد
بیصبرانه منتظر سفرنامه هستم

به به، راس میگیا. کدوم شهر بودن؟
سفرنامه هم چشم. دارم خورد خورد مینویسمش.

خدی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام چه خوب ک مسافرت رفتین اینجا خفقان بود متاسفانه...

ما هم زمانی که دلار گرون بود ترکیهبودیم همه زنگ زدن برنگردین همونجا بمونین بهتره
ایشالا همیشه به سفر
دوست دارم اینستا ببینمت ایدیم 00KHADI00

آره ما هم میخواستیم نیایم دیگه
باشه عزیزم. اینستا دار بشم فالوت می کنم

فرناز یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:26 ق.ظ http://ghatareelm.blogsky.com

چه خوب که رفتین سفر اونم ایتالیا. زود بیا سفرنامه بنویس. من که اصلا حدس نمیزدم فکر کردم خبر کاریه کلی هم دعا کردم که درست بشه. گفتم شاید مربوط به کار همسرت باشه.

چشم چشم. دارم مینویسمش.
خیلی ممنون از دعا. اتفاقا کار سیگما هم در جریانه. فعلا یه مصاحبه رفته و منتظر جواب اونم هستیم

فایزه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام همیشه به سفر
خداراشکر که رفتید وخوش گذشته
ایتالیا عالیه
با همه نوشتارتون موافقم خصوصا کره شمالی

ممنونم.
آره دیگه، سختش کردن همه چیز رو...

تیلوتیلو دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:44 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

داداش من رم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد