لاندا رو مود نیست امروز!

لانی امروز حوصله نداره اصلا. کلا که هفته هایی که قراره هر روز برم سر کار و زیاد کار دارم، اصلا خوب نیست. شنبه عصر تو خونه مثل جنازه بودم. با اینکه خوابم کامل بود ولی اصلا سرحال نبودم. یکشنبه صبح با سیگما رفتم یوگا، بعد از مدت ها. مربیم شاکی بود که نمیرم. میخواست ایراد بگیره ازم اما نتونست. آخرش گیر داد که چرا موقع تمرکز عطسه یا سرفه می کنین! کلا بداخلاقه. بعدش شرکت خوب بود و عصربا تاکسی و بخشی رو پیاده رفتم خونه (چون هوا روشن بود هنوز) و خیلی حال داد. زود (5) هم رسیدم خونه! از 5.5 نشستم به درس خوندن. 2-3 ساعتی خوندم تا سیگما اومد و شامش رو دادم و یه کم حرف زدیم و زود خوابیدیم. البته من خوابم نبرد. دل درد داشتم و تا 12.5 قلت زدم!

دوشنبه بازم با سیگما اومدم شرکت. باید ضامن وامم میشد و باهام اومد تا امضا کنه و اینا. تموم نشد کارامون. عصری باز با تاکسی رفتم خونه. تا رسیدم پریدم تو حمام و بعدش حاضر شدم که بریم خونه سیگماینا، تولد دامادشون. سیگما دیر اومد و منم کادوش رو جا گذاشتم و یه کم بحثمون شد. گاما از سفر شمالشون تعریف کرد و از سوغاتیاشون تشکر کرد. تو گروه دوستام یه بحثی پیش اومد که اعصابم خوردتر شد. شام خوردیم و تولد گرفتیم و من باز معده م به هم ریخته بود، اعصاب هم نداشتم. کیک نخوردم. شب اومدیم خونه و تا بخوابیم شد 12.

امروز سه شنبه باز خوابم کامل نشد. من حتما باید 8 ساعت بخوابم وگرنه از خستگی گوارشم به مشکل می خوره.  6.5 بیدار شدم و رفتم یوگا. بی اعصاب هم بودم و مربیه هم که بداخلاق، مثل برج زهرمار بودم ولی کارا رو خوب انجام دادم و ایراد نگرفت. الانم اومدم شرکت و اصلا حال و حوصله ندارم. خسته هم هستم کلی. 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:37 ب.ظ

بعضی روزا کلا آدم رو مود نیست ولی همین چیزای الکی باعث معده درد میشه. من همیشه به خودم میگم دوتا انتخاب دارم اینکه سخت نگیرم یا عصبانی باشم و به همه چی گیر بدم. البته امیدوارم تا الان خوب شده باشی

آره واقعا بعید نیست. البته دلیل اصلی ترش کردنم تغذیه م بود. قهوه خوردم و لوبیاپلوی مادرشوهر نمیدونم چی داره که اینجوری میشم. عاشقشم هستم و نمیتونم نخورم
مرسی، تا الان بهترم واقعا

سارا س سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1397 ساعت 02:06 ب.ظ

من همه جوره عاشقتم لاندای بی اعصاب

قربونت برم

سارا س سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:14 ب.ظ

لانداجونم من سه خط کامنت گذاشته بودم وباهات شوخی کرده بودم فقط این یه تیکه اومده

ئهههه. ای بابا. من نمیدونم چرا اینجوری می کنه بلاگ اسکای. یه وقتایی که کل پیام رو میخوره، الانم نصفش رو خورده! لابد خیلی گرسنه نبوده

ساچی چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1397 ساعت 11:53 ق.ظ

به نظرم واسه معدت کافئین رو کم کن و نهایتا ترکش کن... تاثیر مثبتش رو می بینی

آره دقیقا باید همین کار رو بکنم و می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد