استعلاجی!

سلام بچه ها. ممنون از احوالپرسیاتون. من امروز هم مونده م خونه. دیشب رفتیم آندو کولو رو انجام دادیم. پولیپ معده داشتم... هم از معده و هم از روده بزرگ و هم از روده کوچیک نمونه برداشت و فرستاد آزمایشگاه... جوابش حدود 2 هفته دیگه آماده میشه. دیگه نگم که شدید محتاجم به دعا؟

نظرات 15 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:11 ب.ظ

انشاله که با خبرهای خوب میای
جایزه هات رادیشب دیدم و برای همین نگرانت نشدم
پستت را که دیدم فهمیدم خدا را شکر خوبی

ایشالا. مرسی. خدا رو شکر

فرناز یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:24 ب.ظ

من که همش برات دعا میکنم امیدوارم هرچه زودتر خبرای خوب بدی

مرسی عزیزم. ایشالا

بهاره یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:27 ب.ظ

لاندا جون من مطمئنمممممم هیچی نیست و احتمالا سندرم روده تحریک پذیره بخاطر فشار کار و استرس. چون قضیه رفته رو اعصابت و هی بهش فکر می‌کنی بدتر خودشو نشون می‌ده. من خودم تجربه این موردو داشتم.
نگرااااان نباش

امیدوارم همین باشه و زودتر خوب بشه. چون اینجوری هیچی هم اگه نباشه دیر یا زود یه بلایی سرم میاد

رویای 58 یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:42 ب.ظ

برات دعا می کنم خوشگل خانوم

مرسی عزیزم

طلوع یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 02:41 ب.ظ

لاندلی عزیز توکل بر هدا، انشالله چیز مهمی نیست نگران نباش، من هم روسیاه درگاه خداوندم ولی قابل باشم حتما دعاگو هستم

مرسی عزیزم. این چه حرفیه؟ خدا نکنه روسیاه باشی. خدا صدای همه بنده هاش رو میشنوه

شادی یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 02:53 ب.ظ

عزیزم نگران نباش تشخیص اصلی پلیپ معده بود که مراقبا میخواد و درمان میشه جواب اونم مطمینم که خوبه

انشالله

میترا یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 07:01 ب.ظ

لانداجون شاید سنگ صفرا داری
علایمش مثل درد معدست
انشاااه همیشه سالم و شاد باشی عزیزم

معده م درد نداره البته. بیشتر ریفلاکس ایناست.
دیگه سپردم دست دکترا بعد از خدا دیگه. ببینیم چی میشه...

محبوبه دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 12:10 ق.ظ

عزیزدلم، ایشالله گریدش خوبه، و همه چی عالیه

خدا کنه

شادی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:10 ق.ظ

لاندا جون انیستات عمومیه؟خیلی خوشحال میشم اونجا داشته یاشمت اگه نه که بازم خوشحالم اینجا دارمت
چون تازه همراهتون شدم نمیدونستم انیستا دارید تو کامننا دیدم

پرایوته ولی میتونم اکسپتتون کنم. آی دی ت رو اینجا برام بذار فالوت کنم

فایزه دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام
ان شا الله بهتر میشی وجواب ازمایشاتون منفی باشه

مرسی، انشالله

کتی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 08:05 ق.ظ

لاندا جانم مهم اینه که همت کردی واین قورباغه گنده را قورت دادی ورفتی دکتروچکاپ ها انجام شد.الهی همه چی خوب پیش بره وزودی بیای پروپیمون پست بزاری

راست میگی. خوب شد رفتم. ایشالا که خوب باشه جوابش

ترانه دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام عزیزم من مدتی است که میخونمت اصلا نگران نباش مطمئن باش که اگر مشگل جدی بود خودش رو در علایمش که یکیش لاغری نشون میداد توکل کن به خدا همه چیز اکی میشه

خب فکر نمی کنم سرطان باشه ولی به هر حال نگران چیزای دیگه هستم.
اره لاغر نشدم که هیچ، تو این یک و نیم ساله هی چاق هم شده ام.
انشالله. توکلم به خداست. هر چی اون بخواد همون میشه دیگه.

تیلوتیلو دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 04:46 ب.ظ

من تازه دیدم اول مهر برام پیغام گذاشتی و اومدی اصفهان
چقدر متاسفم که اینهمه دیر این پیغام را دیدم
شرمنده

آخی آره حدس زدم ندیدی. ولی به جاش کل تایمی که اصفهان بودم به یاد تو بودم

لاله دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 08:17 ب.ظ

هیچ چیت نیست

ایشالا

میلو سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 03:40 ق.ظ

عه لاندا چی شدیییی؟؟؟
این معده ی آدم‌چقد اذیت کنندس آخه...منم چندوقت پیشا شدیدا درد داشتم و اندو انجام دادم و‌معلوم شد عفونت معده دارم، سه‌ماه دارو‌مصرف کردم دردم اکی شد حالا باید برم باز دکتر‌ که چک کنه مجدد، ولی هی وقت نمیشه که
نگران نباش دختر، چیزی نیست

ای بابا. واسه توام سخت بوده که. نمیدونم والا چیه. حالا منتظر جوابم. توام زودتر برو دکتر پیگیر باش زودی خوبش کن. همش آدم باید همت کنه بیفته دنبال این چیزا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد