همسایه مزاحم

یه روشی که واسه گرفتن حال همسایه بالایی پیدا کردیم، زدن دزدگیر خونه س. خوبیش اینه که با یه تنظیماتی، دزدیگرمون صداش بیشتر بالا میره، فقط کمی خودمون میشنویم و بیشترش رو همسایه بالایی میشنوه، نه واحد کناری ما نه کناری بالایی نمیشنون. و خب حالا که اینا حرف آدم سرشون نمیشه، ما هم میتونیم مزاحم خوابشون بشیم!

دیروز صبح که به خاطر سر و صدای شب قبل همسایه صبح نتونستم زود بیدار بشم و خواب موندم، وقتی بیدار شدیم، ساعت 8.5 چون میدونستیم که خانمه که بچه ش میره مدرسه بعدش میخوابه، دزدگیر رو زدیم و همونجور که حدس میزدیم بیدار شدن و زنگ زدن به سیگما. سیگما هم بهشون گفت شما مگه نمیگی ساختمون صدا داره؟ اینم صدای ساختمونه دیگه!

عصری من تا 7 سر کار بودم. دیگه همه رفته بودن. سیگما هم شب دیر میومد. اسنپ گرفتم و تا برسم خونه شد یه ربع به 8. مرد همسایه بالایی دید من اومدم و انگار باز لجشون شروع شد. به محض اینکه پامو گذاشتم تو خونه صدای دوییدن شدید و کشیدن صندلی روی زمین! منم واسه خودم آهنگ گذاشتم و شروع کردم به ورزش. 20 دقیقه هولاهوپ زدم و 10 دقیقه هم پیاده روی. بعدشم رفتم حمام و بدین صورت توطئه هاشون ناکام موند! دیگه فکر کنم خسته شده بود دو ساعت دیگه هم بدوئه! واسه خودم سوپ خوردم و سریال دیدم و بعد هم دیدم سیگما نیومد، رفتم تو تخت یه کم درس خوندم تا سیگما اومد 10.5. حسابی خسته بود و مسواک زد اومد خوابید. صبح زود باز باید بره شرکت.

صبح خیلی زود بیدار شدیم. هم من هم سیگما. من که بدیو بدیو اومدم حدود شرکت دور از ترافیک عصرگاهی پارک کردم و رفتم یوگا. خیلی خلوت بود و خوب بودم. بعدشم که اومدم شرکت. من دلم نمیخواد با همسایه وارد لج و لجبازی بشیم. خوشم نمیاد از این تنش ها. ولی وقتی شعور ندارن، باید یه کم ادب بشن. وقتی سنسی ندارن از گرفتن آرامش دیگران، باید یه کم آرامششون گرفته بشه، یه کم مثل ما از خواب بپرن تا طعمش رو بچشن! حیف که البته ما زیاد خونه نیستیم که دزدگیر رو روشن کنیم. در واقع تایم خواب اونا نیستیم. ولی اگه لازم بشه یه کارایی می کنیم که از راه دور هم بشه فعالش کرد! 

نظرات 7 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:30 ب.ظ

:)))))
احتمالن من خیلی پلید و پلشتم ولی راه حلتون عااااالیه. منم بودم همین کارو میکردم. ایول ایول

الان تعریف بود یا ...؟
یعنی ما پلید و پلشتیم؟
والا داریم از ساده ترین حقمون دفاع می کنیم

فرناز یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:53 ب.ظ

آفرین خیلی کار خوبی کردین حقشون بود

امیدوارم جواب بده فقط. چون من زیاد حوصله ندارم اینو روشن کنم. فقط آرامش میخوام، همین

عسل یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام لاندا جان مواظب باشین ی وقت خط اینا نکشن رو ماشین
یا کارایی از این قبیل مث پنچر کردن
چون سروصدای اونا رو نمیشه ثابت کرد ولی دزدگیر رو میتونن شاکی بشن
بنظرم ی راه دیگه پیدا کنین

نمیدونم والا ازشون بعید نیست. ما نمیخوایم این موضوع رو ادامه بدیم. فقط بفهمن که کارشون زشته و اگه بخوان اذیت کنن اذیت میشن

تیلوتیلو دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
کار اونا زشته ... خیلی هم زشته .. همسایه آزاری میکنن در حالی که بهشون تذکر هم دادین... واقعا از دست این ادمها نمیدونم چیکار میشه کرد... حالا یکی دوبار این دزدگیر را زدین براشون کافیه... ولی در کل باهاشون لجبازی نکنین... اینا آدمهای منطقی نیستن

کلا دزدگیر زدنه خیلی راه حل نیست. چون به هر حال اونا نمیذارن ما بخوابیم. چه خودشون هم بخوابن چه نه. در واقع مثل قصاص میمونه. وقتی طرف عزیز آدم رو میکشه، دیگه خیلی فرقی هم نداره اونو بکشی یا نه. مهم اینه که دیگه عزیزت بهت برنمیگرده. الان آرامش واسه من حکم همون عزیز رو داره. ضمن اینکه خود دزدگیر زدن زحمت داره و حوصله ندارم همش ذهنم درگیرش باشه که الان بزنم، الان قطع کنم و فلان
از تنش متنفرم

نازنین دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 12:26 ب.ظ

نه بابا!! این چه حرفیه، اصلن منظورم این نبود، سوبرداشت نشه.
آخه ممکنه بعضیا بگن وای نه شمام فلان کنید مث همونا بی وجدان و پلیدین، منظورم این بود که اگه کسی همچین فکری میکنه، بکنه، من پلید و پلشت و بی وجدانم ولی این راه حلو میپسندم و اگه خودمم بودم همین کارو میکردم، تازه خیلی زودتر!

نه بابا فهمیدم که خندیدم. بنظرم میتونه کمک کننده باشه. امیدوارم بفهمن و بیشتر از این آزارمون ندن

میلو سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 02:42 ق.ظ

وااااا ببخشید ولی چقدر گاودول تشریفا دارن :/// چقد مسخره و‌بیشعور! یعنی‌چی مثلا؟ خب نره خر تو‌مثلا پدری؟ به بچه ت داری اجبازی یاد میدی؟؟؟ یا خدا....مپیر ساختمون کیه؟ نمیشه بهشون بگید؟
من دقیق نمیدونم‌ولی همچین چیزایی رو شاید بشه قانونی پیگیری کرد...دنگ و فنگ داره ولی ارزششو داره...وقتی میبینی بچت انقد گاوه لااقل برو طبقه ی اول خونه بگیر .... متنفرررم از آدمایی که منطق سرشون نمیشه

ببین مدیر ساختمون هیچ فایده ای نداره. تا چند ماه پیش خود سیگما بود. صد بار هم بهش گفته. هزارتا دلیل براش آورده. ولی نمی فهمه. الانم که خود بیشعورش مدیر شده. هیچ فرقی نداره. بدتر لج هم می کنه. قانونی هیچ کاری نمیشه کرد. ما یه بار پلیس براشون آوردیم ولی پلیسه گفت ما فقط میتونیم تذکر بدیم و عملا هیچی نمیشه!
اینا اصلا گاو بودن بچشون رو متوجه نمیشن چون خودشونم همینن!

میلو سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 05:18 ب.ظ

الان دوباره کامنتمو خوندم چقد عصبانی بودم :))))


عه جواب من کو؟ من بهش جواب داده بودم. از دست این بلاگ اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد