بارون بارونه

سلام. عصر بخیر. ساعت حدود 3 عصر هست که دارم این پست رو مینویسم. اومدم بگم هر چی دیروز بی حوصله بودم، امروز خوبم. همش هم بخاطر خواب عصر دیروزمه. آخ از دیروز بگم که چقدر ترافیک بود! بارون شدید میومد. 1 ساعت تو راه بودم تا برسم خونه. قفل. خوبیش این بود که مامان بهم زنگید و 10 دقیقه در وضعیت استاپ باهاش حرف زدم. بقیه راه رو هم کتاب صوتی گوش دادم. باز شروع کردم گوش دادن کتاب صوتی رو. کتاب "زن در ریگ روان" که دوستم گفته بود قشنگه رو دانلود کردم و گوش میدم. ساعت 5.5 رسیدم خونه، خیلی خوابم میومد. هوا هم ابری و بارونی بود و میچسبید. خوابیدم و 7:15 بیدار شدم! خیلی چسبید. بیدار که شدم یه کاسه سوپ خوردم و نشستم پای درسم. یه ساعتی درس خوندم و بعد پاشدم ورزش کردم! بعد از مدت ها، ورزش هوازی. 20 مین حلقه هولاهوپ زدم و بعدشم پروانه که اشتباه کردم، زانوم درد گرفته. خوب گرم نشده بودم مثکه. دیگه 10 دقیقه هم تو خونه پیاده روی کردم و کرانچ هم رفتم و بعد پریدم تو حموم. یه حموم دبش و بعدش باز درس جلوی شوفاژ. حسابی گرم شدم. ساعت 10 سیگما اومد. شامش رو دادم و واسه خودم اوتمیل پختم با شیر و خنک که شد گذاشتم تو یخچال که فردا به عنوان صبحونه بخورم. بعدشم نشستیم با هم فیلم ببینیم. به پیشنهاد پسرخاله سیگما 8 نفرت انگیز یا هیتفول ایت رو گذاشتیم ببینیم. یه ربع دیدیم و جذب نشدیم. رفتیم خوابیدیم.

امروزم سر حال زودتر بیدار شدم و رفتم یوگا. خوب بود اوضاعم باز. خوش گذشت. بعد هم شرکت و صبحونه متفاوت، اوتمیل و شیر و سیب که خوشمزه بود، ولی ترش کردم! بعدشم کار زیاد که معمولا باعث میشه بیشتر خوش بگذره. امروزم عصر باز زود میرم خونه و اگه بشه میخوابم. فعلا که بارون داره میاد. پاشم برم یه چای بریزم بیام با ویوی بارون بخورم 

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 03:06 ب.ظ

اصلا نمیدونستم اسم این خوردنی خوشمزه اوتمیل هست
سرچ کردم دیدم به به
صبحونه مورد علاقه ی منه
فقط من بهش دارچین نمیزنم
و البته از نوع سردش استفاده میکنم
اینطوری کمتر معده را سنگین میکنه
یعنی اینکه کلا نمیپزمش
جوپرک دو سر را با کمی ماست قاطی میکنم و بهش عسل میزنم ... شب میزارم و صبح میخورم... عالیه..عاشقشم
با شیر هم که قاطی کنم همین طوری... شیر و جو و عسل
دارچین نمیزنم و البته نمیپزم
تست کن ببین بهتر میشه یا نه
و بهت بگم این سرحالی امروز یه بخشیش ماله همین جو پرک دو سر هست... چون منم هروقت میخورم خیلی خیلی پر انرژی و سرحال میشم

منم با عسل خوردم. کلا اگه بخوای شب آماده کنی و صبح بخوری، کار درست رو شما می کنی. نباید پختش وگرنه مثل من ترش می کنید. اما اگه در لحظه بخوای بخوری میشه پختش. منم دارچین نزدم این بار، ولی دفعه دیگه میزنم
اره دفعه دیگه احتمالا سرد بخورم ببینم چی میشه.
جدی؟ آب جوئه مگه؟

میلو سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 05:36 ب.ظ

اومدم بگوم آیا میدونستی گرم نکرده ی جو هم مزه ش به مراتب بهتره؟ که دیدم کامنت بالایی توضیح داده : دی

آره گرم نکرده ش رو هم خوردم، ولی الانا چون همش سردمه، میلم به غذاهای سوپ طور گرمه. عصرا تا میرسم خونه باید یه سوپی چیزی بخورم.

الهام سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 09:50 ب.ظ

وقتی میخوای برای فردات اوایل درست کنی نازش که ترش نکنی، یک قاشق بیایید یا تخم شربتی بریز تو نصف لیوان شیر، دو قاشق جو دوسر پرک فوری یا اون بریز داخلش، یکم موز یا سیب خرد کن یا رنده کن توش و روش و یه ذره عسل هم بریز سرش، بذار تو یخچال تا صبح فقط باید میزان موادت و ظرفت طوری باشه که سفت و غلیظ باشه تا صبح جا می افته و نوش جان کن مزه بهشت میده

آره دقیقا قبلا این کارو کردم. تو کامنت قبلی گفتم. دوس دارم چیزای گرم بخورم الان. شیر سرد اصلا میلم نمی کشه.
حالا امروز موادشو آوردم سر کار، تو ماکروفر با هم گرم کردم. نشد پخته طور بشه سیب هاش یا سفت و غلیظ بشه، ولی همینشم خوب بود.

رویای ۵۸ چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 09:43 ق.ظ

چرا من نمی دونم اوتمیل چیه؟ایا من خیلی بی کلاسم؟

نه بابا چیز خاصی نیست. جو پرک که دیدی؟ تو همون مایه هاست. جوپرک دوسره. همه سوپرمارکتا هم دارن.

فرناز چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:08 ق.ظ

چه خوب که ورزش میکنی عالیه. ببین دارچین خیلی خواص خوبی داره برای معده هم خیلی خوبه حالا سرچ کن خودت. این اوتمیل هم جالبه اصلا یادم رفته بود امروز برای بچه ها درست میکنم

اره دارچین واقعا عالیه. مثل زنجبیل. چای دارچین و چای زنجبیل عالی میشن.
آفرین. واسه خودتم درست کن. میچسبه

لاله چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 09:20 ب.ظ

فقط perfect stranger

تو برنامه ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد