ذوقای کودکانه

دوس دارم یه عالمه کار تزیینی انجام بدم. از ظرفای هفت سین بگیر تا وسایل توش. دلم میخواد کلی چیز میز درست کنم، ولی همش وقت ندارم! نمیدونم چرا انقدر وقت کم میارم!

یه قاب گوشی خام خریدم، میخوام خودم تزیینش کنم.

دوره که میخوام برم خونه دوستم، یه مجسمه باحال براش گرفتم، دوتا جغد بازیگوشن. بعد جعبه ش از این مقوا قهوه ای ها بود، دکوپاژش کردم تو نیم ساعت، بسی بهتر شد.

واسه هفت سین میخوام تخم مرغ خوشگل درست کنم، باید برم یه سری گواش اینا بخرم و یه سری طرح سرچ کنم.

ظرفای هفت سین رو دیگه امسال نمیرسم، سال آینده یا حتی عید 97 شاید خودم درست کنم. به هر حال یه روزی این کار رو می کنم.

سال تحویل کله ی سحره. کی تزیینش کنم خب؟ شاید یه چیز تو مایه های سفره ی یلدا درستش کنم. وایییی، یادم باشه چند روز مونده به عید حتما برم بازار گل، کلی گل بگیرم.

خدایا شکرت که ذوق دارم. وای اون قرصه رو که میخوردم، ذوق هیچی رو نداشتم!!!! چسقله قرص با آدم چه ها که نمی کنه. (البته تاثیرای دیگه ی قرصه خوب بود، شاید باز خوردمش )

خدایا یعنی میشه بنده در هفته باقی مونده کارای پایان نامه رو به یه جایی برسونم و بعدش دو سه هفته استراحت کنم و اصلا سراغ پروژه نرم؟

(الانم مثلا دارم رو مقاله هه کار می کنم! همش اینجا و تلگرامم )

نظرات 9 + ارسال نظر
حوا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ق.ظ http://siiib.blogsky.com

چه پر انرژی و عالی.
وقتی درس داری و درگیر پروژه و ... هستی همه چی جالب میشه

آخ آخ آره دقیقا، وقتایی که بیرونم، اصلا به این چیزا فکر هم نمی کنم ها، ولی امان از درس و مشق!

انه یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

وای تنبلی واسه درس وپایان نامه رو که نگو، من اوضاعم داغونه
چه خوب که اینهمه ذوق داری، من حتی نمیتونم به خونه رفتن فکر کنم

آنه ذوق ساختنیه، بسازش
امسال عید کشیک داری؟ فدای سرت. همه خاطره میشن

تیلوتیلو یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:08 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

اصلا دم عید که میشه ادم هوایی میشه

وای آره، کاش این درسه زود تموم شه، لذت ببر از نزدیکای عید

میلو دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:11 ب.ظ

عزیییزممممم :) منم خیلییی ذوق دارم اصلا دم عید خیلی خوووبه

منم یه قاب دارم که هی هر چندوقت یه بار طرحشو عوض میکنم با لاک میکشم...
وای لاندا سفره ی عید امسال واسه ما خیلی مهمه نه؟؟ باید خوشگل باشه....

تو هنرمندی اصن. من نقاشیم خوب نیست، واسه همین نمیتونم طرح بکشم زیاد. چنتا طرح بلدم فقط
آره میلو خیلی مهمه، ولی من وقت نمی کنم جور خاصی درستش کنم. فقط میخوان چند مدل تخم مرغ تزیین کنم و بذارم کنار عیدی سیگما. هدیه ش رو هم هنوز نمیدونم چی باشه

لونا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ق.ظ http://miss-luna.blogsky.com

بهار که کلا آدمو هوایی میکنه منم همینجوری شدم همش دلم میخواد کارای عجیب انجام بدم
امسال کلی گیر دادم به اینکه خودم سبزه درست کنم! :))
هر دیقه هم یه تز میدم به مامانم
این مدلی اون مدلی مامانم کلافه شده
ولی خب خوبه عیده و همین چیزاش دیگه :×

لاندا شیفتی کن قرصاتو:)) وقتی ذوق لازم داری اینا رو بخور وقتی ازونا لازم داری اونا رو :)) =))

و در آخر ایشالا همه چییییی باب میلیت پیش بره :**

ای جان واقعا عیده و همین چیزاش
خخخ، آره لونا، باید همین کارو کنم فکر کنم. فقط بدیش اینه که باید یه دوره کامل خورد این قرصا، وسطش نمیشه سوییچ کرد.
مرسی عزیزم، واسه شما هم همینطور

انه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ق.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

اره، البته برنامه کشیکا هنوز مشخص نیست) :
نیدونم لاندا من علیرغم اینکه تو وبلاگم بیشتر از غصه مینویسم تو زندگی واقعیم خیلی شادتر هستم ودرواقع وبلاگم جایی برای تخلیه حسهای منفیه چون تو دنیای واقعی جایی ندارم برای تخلیه بعضی حسام...

چه بهتر که تو زندگی واقعیت شادی، میدونم چی میگی، منم اولین وبلاگم فقط توش میومدم غر میزدم. بعد الان اصلا رغبت نمی کنم برم بخونمش. اون موقع دبیرستانی بودم البته. ولی بعدش دیدم آدم باید خوشیا رو بنویسه که جاودانه بشن و بدیا رو ننویسه تا چیزی ازشون به جا نمونه

شی سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ

به سلامتی خوشحالم خونه یافتییییییییییین...ایشالله با دل خوش
چه خوبه 5 روز دیدن...

مرسی عزیزم، انشالله واسه شما به زودی. وای آره، خیلی خوب بود دیدنش

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.dhnemikhora.blogfa.com

عزیزمممممممممممممممممم خوشحالم روزگارت خوووبه من دوباره اومدم

به به، خوش اومدی عروس خانوم

فرناز چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ق.ظ

وای عید 97 خیلی باحال بود یعنی از الان میدونی سال دیگه هم وقت نداری
راستی عروسیتون کیه ایشالا فکر کنم نزدیکه نه؟
یه چیز بامزه، اولین هفت سینی که من خونه خودم چیدم یه پستونکم توش گذاشتم چون حامله بودم یعنی ازین ضایع تر نمیشد


وای خیلی باحال بود. پس پانته آ خانوم از اولین عید حضور داشتن
آره سال دیگه احتمالا ظرفای خوشگل آماده بذارم، ظرفی که خودم درست کنم، هیچ وقت مثل ظرفای آماده شیک و مجلسی نمیشه خب.
عروسیمون انشالله قراره تابستون باشه. هنوز سالن نگرفتیم البته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد