این منم

مراسم چهلم آقاجون برگزار شد... مراسم سر خاک خیلی خوبه. راحت نشستم یه گوشه و گریه کردم. سر ختم اینا همش باید حواسم به مهمونا می بود که چیزی کم و کسر نباشه، هیچی نفهمیدم چی شد! اینجا هم شب رفتیم تالار، بازم همش باید حواسم به همه چیز می بود، مامان سیگما اومده بود و چون تنها بودن من کلا رفتم پیششون نشستم و بازم حواسم به همه چیز بود جز خود مراسم. ولی سر خاک رو دوس داشتم. هی....

بعد دیگه مامان بهمون گفت که مشکیامون رو دربیاریم و بریم آرایشگاه.  که دیگه من و بتا دیروز تاختیم به سمت آرایشگاه و انقذه خوشحالم که پوستم نفس میکشه که

بسی سرم شلوغ بود این روزا. یه امتحان و یه ددلاین و یه سری کار که گذشت و هست بعضیاش هم هنوز. ولی من از پسشون برمیام. من لاندا ام

یه عالمه ایده واسه شب یلدا دارم که نمیرسم انجام بدم. استاد هم گیرم آورده و کلی کار رو سرم ریخته. ولی امسال شب یلدای خاصمه، باید خوش بگذرونمش حتما. تو اینستا یه لیست از چیزایی که واسه اون شب باید بخرم رو نوشتم. ولی هنوز هیچ کدومشو نگرفتم.


نظرات 6 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:13 ق.ظ

خدا رحمتشون کنه. مامانت چه روزای سختی رو می‌گذرونن

مامان تا چشم تیلدا رو دور میبینه میشینه گریه میکنه. آخه تیلدا نمیذاره گریه کنه

عسل دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ق.ظ http://withgod.persianblog.ir/

:****

مرجان سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ب.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

لاندا جان منم چیزهای شب یلدام رو خودم تزیین کردم و بسیار هم عالی شد.. کلی لواشک و آلبالو خشکه و اینا ..لواشک ها رو مدل دادم و زدم تو خلال دندون.. ایشالا که همه چی عالی بشه برات

عه؟ به به. کاش عکس بذاری ایده بگیرم.

انه پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

ایشاا... شب یلدا حسابی خوش بگذره بهت

مرسی آنه جان. انشالله به شما هم حسابی خوش بگذره

لونا جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ب.ظ

ایشالا دیگه غم نبینین لاندای عزیییزم :*

واسه شب یلدا هم ایشالا به همه برنامه ها برسی و کلی خوش بگذرونین :×

مرسی عزیز دلم. انشالله.
آره حتما. وای کلی کار دارم و وقتم ندارم

asal سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

لاندا من رمز میخام

عسل رمزی نبود اصن. چند روز باز بود. دلم خواست رمزی شه. الان باز میکنم. بیا بخون. بعد ببندم دوباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد