اولین عروسی

امشب عروسی دعوتیم. اولین عروسی ایه که دوتایی میریم. (البته عروسی جداست، ولی به هر حال). نه راستی، یه بار هم نامزدی رفتیم با هم، دقیقا یک هفته بعد از بله برون. خخخ. به هر حال این اولین "عروسیه" و تازه بعد از عقد هم هست.

خلاصه که باید برم لباسامو آماده کنم و آرایشگاه و نمی تونم الان بقیه ماجرای جشنمونو  تعریف کنم. ولی به زودی میام میگم. یه سری عکس هم میذارم احتمالا، ولی تو یه پست رمزی.

نظرات 8 + ارسال نظر
اناماری چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ب.ظ

واااای کلی تبریک عزیز دلم.مبارکت باشه.عشقتون پایدار.کلی خوشحاااالم از ته دل.خوشبخت باشی

مرسی ماری مهربون. شما هم همیشه شاد و موفق باشی

لونا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:04 ب.ظ http://miss-luna.blogsky.com

کلی خوش بگذره بهت عروس خانوم
زودی بیا پست بذار :-*

مرسی عزیزم. چشم. مینویسم

میترا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام لاندا جون تبریک میگم. خیلییییی خوشحال شدم وقتی فهمیدم ازدواج کردی البته من خیلی وقت بود پستاتو میخوندم اما یک مدت کلا نخوندم الان دوباره پیدات کردم همه پست نخونده دنبال کردم کل ارشیوتو یعنی هااا .ایشالا صدو بیست سال کنار همسرت به خوبی و خوشی زندگی کنی.

آخی عزیزم. لطف داری. مرسی. متشکرم

غزال پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ق.ظ http://mygoldendays.persianblog.ir

اصولا اولین عروسی که بعد از عقد نامزدی یا عروسی خودت میری همه توجهشون به تو هست و اساسی حس عروس بودن رو بهت القا میکنن.
خوش بگذره و دوره جدید زندگیت رو بهت تبریک میگم عزیزم
راستی من یادم نمیاد سربازی سیگما چی شد اخرش؟دیگه واقعا حس الزایمر بهم دست داد چند دقیقا پیش هم یه چیز دیگه یادم نبود

آخ آخ آره غزال. خصوصا که یه سری از فامیلا رو بعد از اینکه خبر نامزدیمو شنیده بودم، ندیده بودم و همه اونجا بهم تبریک می گفتن. بسی چسبید.
بازم مرسی غزال جونم
خخخ، خب حق داری یادت نیاد سربازی رو. آخه هنوز نگفتم چی شد. اونم میام میگم حالا

خاتون پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ب.ظ http://narcis66.blog.ir

سلام
میخواستم قبلیارو بخونم ولی همه رمزی بودن.
خیلییییی دوست داشتم از دوران دوستیتون بدونم
انشالا که خوشبخت بشی

سلام. آخی. ببخشید دیگه قبلیا آرشیو شدن.
مرسی عزیزم. ممنون

مرمر جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.m-h-1390.blog.ir

ایشالا خوشبخت شی عزییییییزم
اخییی خووو خیلی کیف میده رفتن عروسی اونم دونفره..اونم بعد رسمی شدن...

مرسی خانومی. بله بله. خیلی خوب بود

فرناز شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ق.ظ

از صمیم قلب بهت تبریک میگم امیدوارم خوشبخت بشین

مرسی عزیز دلم. متشکر. شما هم خوشبخت باشین همیشه

سانی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:57 ب.ظ

من با لپ تاپپپ اومدم :ایکس
لاندا عکسات رو دیدم همه چی خیلیی خوب بود مخصوصا دست گلت رو دوست داشتم در عین سادگی شیک بود :**
کاش عکس از لباستم میذاشتی. یادته گفتی بعد اینکه بدی اتوشویی عکس ازش میذاری؟ :دی
بازمم تبریک میگم و اینکه هر روز عاشق تر و شادتر و با انگیزه تر باشید :ایکس :**

مرسی سانی جون. چقدر کم هستی سانی، کلی دلم برات تنگ شده. تازه هیچی هم از خودت نمی نویسی، بی خبریم ازت. خوبی؟
لباس یه کم سخته سانی، خطر شناسایی داره. شرمنده زیر قولم زدم. ولی باز شاید عکس از رنگش بذارم
بازم مرسی. انشالله شما هم همیشه همین جوری باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد