بقیه کارا

آتلیه هم رزرو کردیم. یه کیف دستی خوشگلم گرفتم واسه روز نامزدی تو آتلیه اینا.

مامان هم برام یه شنل دوخت، بسیار بسیار خوشگل. خیلی راضیم ازش

دیگه فقط مونده یه گل و بلبلی واسه موهام و کلا کارای آرایشگاهی!

حالا این وسط یه زنبور پامو نیش زده، پام شده اندازه قابلمه! نمیتونم راه برم! رفتم دکتر و گفت چیزی نیست و پماد اینا داد. کلی هم آزمایش و سونوگرافی اینا نوشت واسه چکاپ!

اعصاب هم ندارم امشب باز!

نظرات 8 + ارسال نظر
انه شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

عزیزم این آدرس جدیدمه.. عروس خانوم مواظب خودت باش

به به. الان میام پیشت.
آره دیگه باید تکون نخورم از خونه

شی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ق.ظ

گ.ش.ت ا.ر.شاد چی میگه؟!!!ایهو الکی میبرن!!!!!1
پس کارای عقدم به سلامتی انجام ششششد

چیز افتضاحیه واقعا!
آره دیگه. تقریبا 95%ش انجام شده

فرناز یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ق.ظ

سعی کن زیاد سخت نگیری تا بیشتر بهت خوش بگذره. این روزا همش خاطره ست.

آره. البته زیاد سخت نمی گیرم. اعصاب خوردیمم فکر کنم واسه مریضیاس که یهو پیش میاد. وگرنه خدا رو شکر کارا رو خورد خورد و با برنامه جلو رفتیم

لونا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ق.ظ

آخ این اتفاقای غیر منتظره همیشه پیش میاد حرص آدم درمیاد اصن

ولی عب نداره همش خاطره میشه دیگه
بعدها هی میشینی قاه قاه به همه اینا میخندی و حس خوب میگیری ازشون
ایشالا که خوب پیش بره همه چی

حالا ایشالا زودتر خوب شه پام، به بقیه کارا هم برسم، که بعدا بشه به این روزا خندید. نگم به هیچ کاریم نرسیدم از دست این پا

من او یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:07 ب.ظ

لاندا جان مرسی ااز راهنماییت ببخشید شما اینستگرام نداریدی؟؟اخه من وبلاگ ندارم فقط یه پیج در اینستگرام

خواهش می کنم عزیزم. چرا من اینستا دارم. ولی زیاد سر نمیزنم. کلا فکر کنم یه پست دارم. حالا آیدی ت رو بذاری، فالوت می کنم

shadi یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ب.ظ

لاندای عزیز سلام ,,چندتا پست اخیرت خوندم خوشم اومد خیلی بعد اومدم ارشیوتو از اول بخونم دیدم همش رمزی:(
اگه دوس داری رمزی بده عزیز اگه نه که بازم دوست داریم و ارزوی بهترینها رو دارم برات
شادی از رشت

ای جان عزیزم. خوشحالم که خوشت اومده.
آخی، من اینا رو وقتی یه تایمی ازش گذشته رمزی کردم و دیگه آرشیو شدن.هر چنتاشونم یه رمزی دارن. کار سختیه درآوردن رمزا واسه هر پست. خلاصه شرمنده ت شدم. ولی سعی میکنم از این به بعد دیر به دیر آرشیو کنم ت

shadi دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ب.ظ

باشه عزیزم متوجه شدم ایراد نداره.دشمنت شرمنده
میبوسمت گلم

مرسی شادی جان

من او دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ب.ظ

عزیزم نظر قبلی من و تایید نکن لطفا

کجا جواب نظر قبلی رو بدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد