نمی خوام!

شاید یه روزی حوصله نداشته باشی، اصن شاید همه روزای دنیا حوصله نداشته باشی. باید چه کار کرد؟

من واقعا حوصله پروژه ارشدم رو ندارم. فوبیای رفتن سراغش رو دارم. اصلا دلم نمی خواد بهش فکر کنم. شاید واسه اینه که بی حوصله ام، حتی با داشتن یه روز نیمه خوب باز هم بی حوصله ام.

سرم گیج میره وقتی از جام پا میشم. دستم هم درد می کنه. کمپرس آب داغ میذارم روش. میشینم پای کامپیوتر که شاید کارم رو شروع کنم، ولی نتیجه ش می شه چک کردن بی وقفه ی تلگرام و وبلاگ ها! بدون حتی نگاه انداختن به پروژه.

همش حوصله نداشتنه....

نظرات 8 + ارسال نظر
شی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:28 ق.ظ

بعضی وقتا ادما خیلی کسل و بی حصله میشه اما مقطعیه لانداااااا جونم


اوهوم. این دومین شبیه که بی حوصله ام باز. در حالی که تو روز خوب بودم به نسبت

عسل دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ق.ظ

لاندا من اون روزا که رفت و امد و نزدیکای نامزدی بود هیج حوصله ی کارم و نداشتم و همش کوتاهی میکردم
این طبیعیه :) ولی بعد از جشنتون حتما حتما استارتشو بزن
الان خب شاید کارات و مشغله هات زیاد باشه

عسلی تو کدومی؟ ما اینجا دوتا عسل داریم که اگه آدرس نذارن من نمی فهمم کدوم به کدومه
چون الان هرچی فکر می کنم ربط "نامزدی" به دوتا عسل ها رو متوجه نمیشم
واسه بعد از نامزدی که حتما تو فکرش هستم، ولی الانم یه جور دلهره بهم میده پروژه م

آنا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

شروع کنی درست می شه ..

شروع کردم آنا، ولی حوصله پیش رفتن زیاد رو نداشتم. الانم همه دارن جدی کار می کنن و من واقعا حوصلشو ندارم

میلو دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:32 ب.ظ

توام پایان نامه داری؟؟؟ :((((

بله بله. از نوع مزخرفش

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

لاندا منم درگیر پایان نامم اصلا از ترس سمتش نمیرم :-|
بعد دیدم ته ذهنم دوست داره بعد جشنم به فکر باشم. پس بیخیااااال ت جشششششششششششششششنمون

یعنی خوشم میاد همه عروسا پایان نامه دارن الان
آره منم به این نتیجه رسیدم فعلا تا بعد از جشن نذارم ذهنم درگیرش شه
پری نمیشه برات نظر گذاشت چرا؟

سانی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:15 ب.ظ

دقیقا این معضل فکر کنم واسه همه پیش میاد و حتی تا یک ماه بعد ازدواج هم شاید ادامه داشته بتشه:*ولی یکی دو ماه عقب افتادن از پایان نامه چیزه خیلی بدی نیس...فقط لذت ببز از روزات:****

عه؟ تا یک ماه بعد؟ آخه من ازدواج که نیس. عقد و نامزدیه. از اونورم باید زودتر تموم شه بتونم ازدواج کنم آخه. بعدش دیگه کش نیاد تو رو خدا

بانو چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:23 ب.ظ

بی حوصلگیه پایان نامه همگانیه، اصن انگار انرژیم تموم شده
منم بابد تا عید که میرم خونه خودمون پایان نامه رو تموم کنم در حالی که جز تصویب پروپوزال هیچ کاری نکردم

اوهوم. منم دقیقا همینم. اصن حسش نیس

غزال سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:28 ق.ظ

الان به تنها چیزی که نباید و نمیشه فکر کرد پایان نامه است. ولش کن درست میشه اما الان میدونم حیفه این لحظه ها رو با استرس پایان نامه خراب کرد. ولش کن کیفش رو ببر چون الان در هر صورت کاری نمیکنی فقط الکی فکرت درگیرشه اما بعدش راحت بشین و شروع کن

وای آره. قشنگ دو سه هفته س بستمش گذاشتم کنار. انقذه خوبه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد