کارهای نامزدی

چقدر کارامون مونده. شنبه بالاخره قورباغه رو قورت دادیم و رفتیم همون محضری که می گفتم خوشگل بود، اما سردفترش درست حرف نمیزد رو گرفتیم.این بار خیلی بهتر بود آقاهه. کلا خوش برخورده. اما روز اول از زیاد بودن خوشبرخوردی، می پیچوندمون. شاید فکر می کرد قطعی نیست که میریم پیشش. به هر حال امیدوارم خطبه رو خوب بخونه و شوخی لوس نکنه

وقتی ما رفتیم عاقد رفته بود تالار تا خطبه بخونه واسه یه عروس و داماد دیگه. فرصت داشتیم تا محوطه رو بگردیم. دنبال جای پارک بودیم واسه مهمونا. البته کسی رو محضر نمی بریم. 4-5 تا ماشین خانواده های خودمون. 2تا سیگما اینا، 2 یا 3 تا هم ما، یکی هم ماشین عروس. خخخ. ماشین ما

یه پارکینگ 8 طبقه گیر آوردیم و می خواستیم واسه اون روز رزرو کنیم که آقاهه گفت این پارکینگ انقدر گرونه که فقط یه طبقه ش پر میشه، 7 طبقه خالی داره، خیالتون راحت ورودی 5 تومن، از ساعت اول ساعتی 3 تومن. یعنی یه ساعت پارک کنی 8 تومن. اینجور مواقع می ارزه

بعد دیگه تایم گرفتیم تا محضر که حدود 3 دقیقه بود واسه راننده که بیاد. خوب بود. آقاهه اومده بود. رفتیم شناسنامه ها و یکی یه قطعه عکس دادیم و کلی برامون آرزوی خوشبختی کرد و 2 تا هم شکلات داد بهمون. عکسا رو نگه داشت و شناسنامه هامونو پس داد و گفت دفعه بعد با کپی بیاریمشون. نامه آزمایش هم داد. بالاخره یه گام برداشتیم. از سفره عقد هم عکس انداختیم تا بعدا کم و کاستیاشو جبران کنیم.

اول قرار بود فرداش بریم آزمایش. ولی خورد به روزای خاص من، انداختم واسه هفته بعد ذوق دارم واسه آزمایش. قرار شد همون آزمایشگاهی بریم که 4 سال پیش بتا و داماد رفتن و 9 سال پیش داداش و خانومش رفتن. خخخ جالبه که تاریخ عقد بتا و داداش تو یه روزه. اما مال ما نشد که اون موقع باشه. ماه رمضون بود

هنوز کلییییی کار داریم که مونده:

1. مهمتر از همه حلقه های ازدواجمونه.

2. بعدش کفشای من و سیگماعه.

3. بعدش دامن لباسمو می خواستم یه ژپون کوچولو بدم که راحت وایسه، ولی نمیدونم کجا بدم و اصن میشه یا نه و اینا. شما میدونین؟ لباسم مدل ماهیه و فکر کنم اگه یه ژپون کوچیک واسه پایین پایینش بدم خوب بشه. (البته شی عزیزم لطف کرد و گفت مشیر خلوت بازار خیلی خوبه واسه این چیزا)

4. تازه باید بخار هم بخوره. کلی چروکه.

5. دیگه گردنبند اینای اون روز رو باید تهیه کنم و بگردم ببینم چی به لباسم میاد. مروارید تنگ می خواستم اوایل، ولی به لباسم نمیاد

6. دیگه اینکه باید برم کارای آتلیه دوستمو ببینم و اگه خوب بود بریم اونجا. اگر هم که نه که باید برم چنتا آتلیه ببینم.

7. بعد آرایشگاه رو به سفارش دخترخاله دارم میرم، ولی شاید یه سر برم کاراشو ببینم.

8. دیگه اینکه دسته گل نامزدی مدلشو انتخاب کنم و سفارش بدم.

9. شنل یا کت دوستم رو ببینم و اگه خوب نبود برم پارچه بگیرم و سفارش دوخت اونم بدم.

10. ریسه مو هم بایدپیدا کنم. آقا من میخواستم گل طبیعی توی موهام کار کنه، ولی می گن تو تابستون داغون میشه چی کار کنم؟

11. پاپیون همرنگ لباسم واسه ماشین هم میخوام. پاپیون گنده صورتی از کجا می تونم تهیه کنم؟

12. انتخاب رنگ مو و آرایشگاه واسه رنگ

وای چقدر کار شد، خوب شد لیستشون کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرمر دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.m-h-1390.blogfa.com

خخخخخخخخ...ایراااد ندارههه به نظرم این لیست بنویییس بعد یه جااا نگهش داره .ده سال دیگههه برو نیگاش کن ..کیف میده یاداوری خاطرات شیرییین
شادیات مستدام..

وای آره. اگه بلاگ اسکای به سرنوشت بلاگفا دچار نشه و این یادداشتا بمونه خیلی خوب میشه.
ده سال بعد... خدا کنه از خوندنشون همیشه خوشحال باشم

میلو سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ق.ظ

توی چشم به هم زدن همه رو انجام میدی لاندا جان، نگران نباش

یعنی میلو از وقتی نوشتمشون، چنتاشو انجام دادم و تیک خورد. تو همین یه روزه. ولی خب همچنان کلی هاش مونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد