مرداد

سلام. حالتون چه طوره؟ چه می کنید با این مرداد گرم؟

من از گرماش فراریم ولی واقعا بازم ترجیحش میدم به 6 ماه دوم سال. کاش میشد از آخر شهریور بپرم تو بهمن 

خبر اینکه سیگما عکس رادیولوژی بینی شکسته ش رو برای متخصص فرستاد و گفتن زیر 10 روز باید عمل بشه تا جوش نخورده! این بود که خیلی یهویی، بردیمش واسه عمل. البته عمل زیبایی نبود. فقط جاانداختن بینی که توی اتاق عمل یه ربع بیشتر طول نکشیده بود. ولی خب ما 6 ساعتی بیمارستان بودیم. حال عمومیش هم بعدش خوب بود. فقط یه سردردی داشت که بعدا معلوم شد به خاطر تامپون یه متری تو یکی از سوراخ دماغاش بوده. کلا فقط یه طرفش رو تامپون گذاشته بود. حالا میگه نفس کشیدنم بهتر از قبل شده. چون یه بار هم تو 6 سالگیش دماغش شکسته بود و نفس کشیدنش سخت شده بوده. اون موقع گفتن زیر 18 سال عمل نمی کنن. دیگه الان با شکستگی دوم مجبور به عمل شد. 

فردای عملش من یه بی حالی عجیبی گرفته بودم که اصلا نمی تونستم از جام بلند شم. ضعف شدید. یه ذره تو خونه راه می رفتم، رنگ صورتم می پرید! هیچی هم نمی تونستم بخورم! تا ساعت 8 شب خوابیدم. وقتی بلند شدم دیگه حالم خوب شده بود. فقط یه کم دلپیچه مونده بود که یکی دو روزه خوب شد. بعد از من کم کم همه شروع کردن به گرفتن این بیماری، به طرق مختلف. داداش مثل من شد. مامان یه کم شدیدتر که چند روز طول کشید. بعدش بابا که تب هم قاطیش شد. بعد بچه های بتا که تب و اسهال و استفراغ هم داشت و بعدشم خود بتا و شوهرش! که بدن درد و همه چی هم دارن! احتمالا کرونا باشه باز. نمیدونم. من که تقریبا قسر در رفتم. فعلا ارتباطات رو کم کردم که دلتا نگیره. از بس که این بچه بدمریضه. کابوسمه مریض شدنش. 

سیگما آتل بینیش رو باز کرد و دیدیم باز کجه! رفت پیش دکترش و گفت که علاوه بر استخون، غضروف بینیت هم شکسته. براش فشارش داد و برگردوند سرجاش. کجیش درست شد. گفت همش فشارش بده. خخخ. حالا بینیش شبیه قبل شده.

از همون موقع که رفتیم ویلا و سیگما ناک اوت شد و دیگه باهام ورزش نکرد، ورزش من هم مالید! خیلی نامرتب و کم ورزش کردم در 3 هفته ی گذشته. البته پریود شدن و مریض شدن هم بی تاثیر نبود. ببینم حالا باز میتونم شروع کنم مرتب ورزش کنم یا نه.

سرگرم کردن دلتا هم سختم شده. انقدر عصرا که میرم خونه خسته ام که همش دوس دارم تو گوشی و تبلت باشه و به من کاری نداشته باشه! ولی خب بده واقعا. حالا ببینم باز میتونم پارک رفتن های هر روزه رو شروع کنم و حداقل دو سه ساعتی انرژیش تخلیه بشه یا نه. 

راستی در مورد شامپو موی فر هم تیلو تیلو راهکار خواهرش رو گفته توی کامنتا. پیشنهاد می کنم فرفری ها از دست ندن. 


نظرات 4 + ارسال نظر
آشتی سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 09:25 ق.ظ

دلم غش رفت برای دختر بچه ای که موهاش فرفریه.
خدا حفظش کنه

مرسی عزیزم

تیلوتیلو چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 12:55 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


باورت میشه هر روز میخوام اسم سایت و پیچی که ازش خرید میکنه را بپرسم و یادم میره
باید بپرسم که کارت راحت بشه

بله بله. باورم میشه ولی هنوز در انتظارم

میترا پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 02:16 ب.ظ

یک عمل زیبایی میدین تنگش لااقل دردش قابل تحمل تر میشد
قلبون اون موهای فرفری دلتاجون برم من

اره بابا، به دکترش گفتیم. گفت نمیشه. باید 6 ماه فاصله باشه با عمل زیبایی! حالا که کج هم شده کمی!
خدا نکنه مهربون

نسترن جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 08:56 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

وای واقعا جهنم شده
خب خداروشکر عملشون سبک بوده
چه باحال دوتایی ورزش میکنید

بهتره بگم می کردیم! الان دیگه یه ماهه اصلا سمت ورزش نرفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد