تنبلی ممنوع

یعنی از من تنبل تر خودمم ها. ورزشایی که دیروز قرار بود انجام بدم، هیچ کدومش رو انجام ندادم. دیروز سیگما اومد دنبالم. خیلی گرسنه م بود. بهش گفتم رفتیم خونه شام بخوریم که هله هوله نخورم. 6 رسیدیم و دیدم برنجمون کمه. تا برنج بپزم و شام بخوریم ساعت شد 7. تو این فاصله هم تلفنی با مامان حرف زدم که هنوز ییلاق بود و داشت میرفت خونه دایی و یه کم هم کتاب منحنی دوم رو خوندم. سر شام قسمت 4 چرنوبیل رو پلی کردیم و قرار بود 7.5 بریم پیاده روی که سیگما بهونه آورد که امشب حوصله نداره و منم انگار از خدا خواسته، نرفتم! حتی حلقه هم نزدم. لباسا رو هم نشستم! لم دادیم چرنوبیل دیدیم. این قسمت که تموم شد رفتم حمام و اومدم نمازمو خوندم و به بتا زنگ زدم که از کرمانشاه رفته بودن همدان و بعد نشستیم پای دیدن قسمت 5 و فصل 1 چرنوبیل تموم شد. خیلی قشنگ بود. دوسش داشتم. بعدشم رفتیم لالا که زود بخوابیم مثلا ولی 11 اینا تازه برق رو خاموش کردیم.

امروز صبح زود بیدار شدم و با سیگما اومدم که برم کلاس یوگا. دیگه خیلی سختم شده صبح زود پاشدن ها. به زور پاشدیم. ولی کلاس خیلی خوب بود. کلی از کارهای سخت رو فقط من انجام دادم. اون دختره که رقیبم بود هم اومد از امروز. ولی امروز زیاد خوب نبود. ببینم باز تو رقابت به چه توانایی هایی دست میازم 

ته این پست میخواستم راجع به یه چیزی صحبت کنم.اونم  چالش 28 روزه س. واسه خودم چالش 28 روزه در نظر گرفتم با سه تا کار. اینجوریه که اگه 28 روز پشت سر هم یه کاری رو انجام بدی، اون کار برات عادت میشه. یعنی امیدوارم بشه. ورژن 40 روزه اینا هم داره. خلاصه من چون نماز مغرب اینام خیلی نامرتب بود، تصمیم گرفتم 28 روز هر شب نماز مغرب و عشامو بخونم و همچنین هر شب کرم دور چشم بزنم و از پاهام هم مراقبت کنم. از دیروز دارم حساب می کنم روزاشو. حالا ببینم موفق میشم یا نه  اگه تو این چالش موفق باشم، کم کم چیزای دیگه رو هم میارم تو چالش. شما هم میخواین واسه خودتون چالش راه بندازین؟ اگه دوس دارین میتونین شروع کنین. مثلا از اول تیر. بهش فکر کنید ببینید چه چیزی رو دوس دارید مرتب انجام بدید و هی نمیشه.  فقط حواستون باشه باید یه چیز هر روزه باشه. مثلا نمیتونین بگین هفته ای 2بار برم استخر. با این تمرین میخوایم واسه خودمون نهادینه ش کنیم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
شهره یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 02:10 ب.ظ

کرم دور چشم چی پیشنهاد میدی؟

خیلی به سن ربط داره
من برای سن خودم سینره رو پیشنهاد میدم. ولی برای سن های بالاتر کرم های قویتر نیازه

تیلوتیلو یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 03:20 ب.ظ

ماشالا تو که اینهمه زرنگی
تنبلی کجا بود
من از این تمرینهای نهادینه شدن تا حالا زیاد انجام دادن... اما به طور کلی نهادینه نشدند
منم شروع میکنم ... برای کرم دور چشم و کرم کف پا

ذوق کردم که
آره کلا که نهادینه نمیشن. ولی تمرینای جالبین.
پس یه جا تیک بزن روزهایی که تمرین رو انجام میدی

هستی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 03:28 ب.ظ

اینجور چالشها خیلی خوبن. من خودم الان در چالش آب خوردن هر روز و ترک قهوه و نسکافه و تجدید ضدآفتاب در طول روز هستم. امیدوارم این چالش برات موفقیت آمیز باشه

چه خوب. چالشت رو دوس دارم. بعدا گزارشش رو هم بهمون بده

فرناز یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 04:40 ب.ظ

من که الان اصلا حوصله چالش ندارم این چند وقته انقدر شلوغ پلوغ بودم منتظرم این هفته تموم شه سه تا بالش بذارم با بچه ها بخوابیم


آخی خیلی خوب بود

ریحانه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 04:22 ب.ظ http://physicsgod.blog.ir

خسته نباشی لاندا (: حس میکنم خیلی به اعداد رومی علاقه داری با این اسمایی که گذاشتی.رومی؟یونانی؟دقیقا نمیدونم.چون اینارو تو فیزیک خوندم.
خلاصه که خوبه موفق باشی.این چالشا خیلی ب درد ادم میخورن.من واسه لاغری میگرفتم یه مدت کوتاه.مامانم که دیگه همش تو این چالشا دستو پا میزد(: خدروشکر فعلا خلاص شدیم.
چرنوبیل معرکه بود!
کتاب منحنی؟

مرسی. آره دوسشون دارم. حروف یونانی هستن.
کتاب منحنی دوم. راجع به کسب و کاره.

میلو دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:56 ب.ظ

همممم...چالش
فک کنم دلم بخواد رسیدگی به موهام باشه مثلا شاید. احساس میکنم خیلی کم پشت شدن

شما که خودت بای دیفالت تو چالشی. چالش ورزش

لیلی۱ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام عزیزم افرین به برنامه ریزی هات کلا نوشته هات پر از انگیزه هس
منم میخام به روش تو چالش اب خوردن رو فعلا شرو کنم چون گاهی یک هفته یک قطره اب نمیخورم
مرسی که سبب شدی

سلام. به به . چه خوب که تونستم بهت انگیزه بدم. ببین من برای آب، یه قمقمه آب رو صبح پر میکنم میذارم رو میزم و سعی می کنم تا ظهر بخورمش. بعد از نهار دوباره پرش می کنم و تا عصر باید بخورمش. ببین چجوری میتونی کاری کنی که فراموش نکنی آب خوردن رو. دوس داشتی هر هفته بیا اینجا گزارش بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد