روزهای دلتایی

سلام به همه. برقمون رفته و الان کلاس زبان باید میداشتم. ولی برق معلم زبانمون هم رفته بود و کلاس تشکیل نشد. این شد که اینجام.

در مورد پست قبلی، کلی کامنت برام گذاشتین که دوس دارم سر فرصت جواب بدم واسه همین هنوز تایید نشدن. همه متفق القول بودین که باید خودمون شاد و شارژ باشیم تا بچه شاد و سالم تربیت کنیم. شیرخشک و پستونک هم تو این راه خیلی یاری دهنده ان. خدا رو شکر دلتا بالاخره با پستونک میونه پیدا کرده و یه کم کارم آسونتر شده. با همه شادیایی که با خودش آورده و به خاطرش هر لحظه خدا رو شکر می کنم، بازم دیشب از خستگی زدم زیر گریه. از اینکه کل روز میخواستم یه رایتینگ بنویسم ولی وقت نکرده بودم چون همش تو بغلمه. چنتا یه ربع ده دقیقه ای هایی که بغلم نیست هم به غذا خوردن و میوه خوردن و کارای واجب میگذره. با یکی از دوستان که یه ماه بعد از من زایمان داشت، برنامه گذاشتیم که تو یه هفته، دو تا نیم ساعت پیاده روی کنیم و 5شنبه ها به هم گزارش بدیم. تا این لحظه 10 دقیقه هم پیاده روی نکردم حتی! تصمیم گرفتم از مشاور کمک بگیرم چون حس می کنم دارم افسرده میشم.

راستی نمیدونم گفته بودم یا نه. تو بارداری علی رغم استفاده از روغن های ضد ترک، حسابی ترک خوردم. شکم، بازو، رون و حتی پشت ساق پا! چقدرم که غصه خوردم و چقدر سیگما دلداریم داد. حالا 2-3 هفته ای هست که میخوام برم دنبال درمانش. تا حالا 3 جا مشاوره رفتم. میگن تا یه حدی بهتر میشه ولی کامل نه. از هفته دیگه شروع می کنم به درمان. تو بارداری 20 کیلو چاق شده بودم. تا الان 10 کیلوش رفته. اما دیگه استپ کردم و دو هفته ای هست که دیگه هیچی کم نکردم. از بس فعالیت ندارم! 

همه چیزای بدش رو گفتم. ولی نگفتم شیرینی دلتا به همه اینا می ارزه. تازگیا خنده هاش بیشتر شده. بهم لبخند میزنه دنیا رو بهم میدن. دخترکم تپلی نیست ولی یه کم لپ داره که نمیتونم نچلونمش. حتی تو اوج خستگی کلی قربون صدقه ش میرم. الهی خدا  این روزا رو نصیب هر کی بچه میخواد بکنه 


نظرات 5 + ارسال نظر
ارغوان چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 11:40 ب.ظ

لاندا جان سلام. الان اصلا دنبال بهترین و کامل بودن تو کلاس نباش که اونم بشه یه استرس و فشاری روت. سعی که به عنوان فان بهش نگاه کنی. راجع به وزن هم همون پیاده روی سبک خوبه من نمیدونم منع ورزش داری یا نه ولی تو اینستا یه پیج shaily.daily هست که پیاده روی در منزل داره بررسی کن ببین اگر ضرری نداره برای روحیه هم خیلی خوبه. ترک رو منم خوردم ولی به زودی فراموش کردم اون اوایل خیلی توجه میکردم و دونه دونه میشمردم. فکرکنمم لیزر میکنن درسته؟
ای جان اون لحظاتی که میخندن آخر دنیاست دعای آخرت دعای همیشگی منه مراقب خودت باش

واقعا وقت هم نمی کنم بخوام بهترین باشم. اصلا تکلیفامو انجام نمیدم
چه پیج خوبی. فالوش کردم و دارم پستاشو میبینم. استارت پیاده روی در منزل رو میزنم مرسی
اره، ترک ها وقتی قرمزن خیلی رو مخن. سفید که میشه بهتره

ترانه پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 02:01 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

بوس محکم برای دلتا خانم .دلتا جون نمیشه از کسی بخوای ، مثلا مامانت که بعضی روزها از دلتا خانم مواظبت کنه تا تو بتونی ورزش و پیاده روی کنی؟

مرسی عزیزم چرا باید همت کنم این کارو انجام بدم.

ترانه پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 05:20 ب.ظ

لاندا جان لطفا راجع رفع استرچ مارک مرکزی که رفتین رو هم معرفی کنید ممنون میشم

من تا الان 2-3 جا برای مشاوره رفتم. کلینیک بهروز و کلینیک ایرانیان. به نظر کارشون خوب میاد

فرناز پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 11:45 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

لاندا جون باید قبول کنی که دیگه هیچ وقت زندگیت مثل دوران بدون بچه بودنت نمیشه حتی وقتی بچه هات بزرگ بشن. پس بهتره راههای لذت بردن جدید رو یاد بگیری و با زندگی جدیدت کنار بیای. نمونه اش مامانت رو نگاه کن موقع برنامه ریزی برای وقتشون باید به برنامه های شماهم نگاه کنن برای ترک هم من از دکترم پرسیدم گفت حالا چه اشکال داره یه قسمت از بدنت مثل پوست ببر باشه

وای دقیقا رمز لذت بردن تو پذیرشه فرناز. اینو بهش رسیدم خودم.
پوست ببر هم عالی بود. ذهنتیتم بهتر شد واقعا

آبگینه دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:59 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

به ترکای پوستت اینجور نگاه کن که اینا ارمغانه مادر شدنته
یکی از دوستام میخاست بره خط سزارینش رو لیزر کنه، همسرش گفته بود زیباترین خط روی بدنته
واسه کم کردنه وزنت تا میتوتی خودت شیر بده به شدت تو کم شدن وزنت کمک میکنه
در مورد تحرک و ورزش راستش منم اصلا نمیرسم حتی یک ربع پیاده روی داشته باشم و زانوهام به شدت درد میکنه

سیگما هم اصلا مشکلی نداره با اینا. ولی خود کمالگرام خیلی شاکیه. دور و بریامم زیاد ترک نخوردن و هی خودمو مقایسه میکنم حرص میخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد