خونه تکونی

سلام سلام. چطورین؟ با برف چه می کنین؟ 

شنیدم یزد هم تعطیل شده از برودت هوا، این یعنی خیلیا دارن برف رو تجربه می کنن در جای جای ایران. اوه چه ادبی شد. خخخ

ما چه می کنیم؟ هیتچی! دیروز تو روز برفی تصمیم گرفتیم بریم استخر! حسنی به مکتب نمی رفت وقتی میرفت تو برف می رفت. خخخ. با بتا و دختراش، من و دلتا. 5تایی رفتیم استخر و بچه ها حسابی کیف کردن. منم بیشتر کنار استخر بچه ها نشسته بودم و داشتم یخ می زدم. خخخ. وسطاش یه کم بتا میومد و منم میرفتم تو عمیق شنا می کردم. استخر جدید رفته بودیم و باحال بود برامون. بعدشم که برگشتیم خونه، 3 ساعت خوابیدیم با دلتا! ساعت 5 بیدار شدیم! 

بقیه روزا چه خبر؟ 5شنبه یه تمیزکار جدید گفتم اومد و 5 ساعته خونه بهشت شد. یه ساعت بیشتر از سری پیش بود که یخچال رو هم تمیز کنه. فریزر نه، ولی یخچال رو کامل ریخت بیرون و همه طبقات و همه چیزش رو درآورد و شست. خودم خشک کردم و چیدمش و گلستان شد. اولین کار خونه تکونی انجام شد. حموم رو هم گفتم بسابه. خود خونه رو هم که تمیز و مرتب کرد. در مرحله دوم میخوام شبی یه کابینت رو بریزم بیرون و تمیز کنم. فعلا دیشب برای شب اول، یکی از کابینتا مرتب شد. هفته قبل هم کابینت ادویه ها مرتب شده بود. ببینم امشب میرسم کابینت قابلمه ها رو مرتب کنم یا نه. مرحله سخت بعدی دستمال کشیدن مبلا و فرشاست که میخواستم از این شرکتا بگم بیان برای مبلا که سیگما گفت خودم دستمال می کشم! گفتم آخه تو تا ثانیه آخر نمی کشی، گفت چرا. میکنم. دیگه منم گفتم باشه. حالا ببینیم و تعریف کنیم. لوستر رو هم قراره خودش تمیز کنه. پرده ها رو هم بکنه بده من ببرم خشکشویی. دیگه چی میمونه؟ مرتب کردن کمدای لباسا و اسباب بازیای دلتا که سخت ترین کاره. یه خروار اسباب بازی داره و هیچی جا! لباسا رو هم سالی 10 بار مرتب می کنم بازم همون به هم ریخته ی همیشگیه! 

آخرین جلسه مادر و کودک دلتا هم رو هم بریم به صرف رنگ کردن تخم مرغای هفت سین. باشد که رستگار شویم 

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 12:02 ب.ظ

آخ از مرتب کردن کمد لباسا که هر چی مرتب میکنی به هفنه بعدش همون آش و همون کاسه ست
به به استخر توی هوای برفی
بهترین تفریح

وای پس شما هم همینید. آخیش فکر می کردم فقط خودمم.
بله بله جاتون خالی.

دریا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 09:50 ق.ظ http://taarikheman.blogsky.com

سلام لاندا جان
چه خوب که رفتید استخر. من از ترس سرماخوردگی، حموم هم نمیرم توی روزهای برفی (یک عدد چرکولک)
میگم این کسانی رو که برای تمیزکاری میاری، از آچاره و ایناست یا بهت معرفی میکنن؟

خخخ
من از آچاره می گیرم. یه مدت ثابت می گرفتم از آچاره، ولی بازی درآوردن، حالا هر کی به بارم بخوره همونو اکسپت می کنم.

نسترن چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 10:24 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

واای گفتی یخ زدم منم سردم شد

چه خوب و سبک خونه تکنونی رو نوشتی آدم حس میکنه واقعا کار خاصی نیست

خخخ
آره خداییش خودمم همش فکر می کنم کاری نداریم، ولی خب داریم در واقع

سلام لاندا جان
خسته نباشی از خونه تکونى
چه خوب که رفتین استخر

سلام عزیزم.

ممنون

مینا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 01:09 ب.ظ

ااا پس کمد و اسباب بازی همه نامرتبه. من مداوما در حال فروخختن و بخشیدن و دور انداختن لباسها و اسباب بازیهام و بازم شلوغه

آخ آخ آره منم همینم. به محض اینکه لباسی کوچیکش میشه از کمد خارج میشه ولی بازم جا نیست همش

یلدا پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام لاندا جان
امیدوارم حالتون خوب باشه ... عزیزم من یه سوال داشتم ازت در رابطه با تیپ پلاستی ... راضی هستید آیا؟ و اگه راضی هستید نام جراحتون رو میگید؟ یا این که جراح معتبر دیگه ای رو معرفی کنید؟ ممنونم ازتون :گل

بله عزیزم من خیلی راضی بودم
دکتر هومن گنجه خسروی، سعادت آباد
پیج اینستاشون رو ببین که ببینی از نمونه کاراش خوشت میاد یا نه:
dr.hooman.ganjehkhosravi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد