کرونای لعنتی...

بچه ها میشه برای بابای سیگما دعا کنید؟

ماجرا از این قرار بود که حدود 2 ماه پیش بابای سیگما دچار یه بیماری خودایمنی پوستی شدن که باید کورتون میخوردن و یه داروی خاصی رو به مدت 4 هفته، هر هفته تزریق می کردن که اون دارو سیستم ایمنی بدن رو به شدت سرکوب می کنه و ضعف ایمنی میاره. گفته بودن که به هیچ وجه الان نباید کرونا بگیرید تو این مدت. حتی واکسن هم نزن وقتی نوبتتون شد. 

بابای سیگما 3 تا تزریق رو انجام میدن و بعدش یه کم علامت دار میشن. سیگما هی گفت بابا این کروناست، خودشون سرچ کردن و گفتن نه اینا عوارض این داروی تزریقیه. برای تزریق 4ام، سیگما حسابی اصرار کرد که نرو، اما گفتن میرم و به دکتر اونجا میگم علامت دارم ببینم چی میگه. اون دکتر خاک بر سر هم میگه نه کووید نیست و عوارض همین داروعه. تزریق رو شروع میکنه و بابای سیگما میبینه اون پرستاری که هر دفعه این کار رو براش انجام میداده نیست. میپرسه و میگن کرونا گرفته و نیومده. و بابا یادش میفته که جلسه آخر اون پرستار سرفه هم میکرده.... یعنی پرستاری که بالا سر بیماراییه که نقص ایمنی شدید دارن، کرونا داشته و احتمالا تو اون 7-8 ساعتی که بابا اونجا بوده، بهش منتقل شده... حالا اون هیچی، اون دکتری که گفته نه کووید نیست و تزریق رو انجام داده... نباید این دارو تزریق میشد!

خلاصه که الان بابا به صورت سرپایی 5 روز رفت بیمارستان و رمدسیویر گرفت، اما الان درگیری ریه ش خیلی خیلی بیشتر شده. با اینکه زود رفتن و داروهای اصلی رو هم زود شروع کردن اما بدتر شدن... امروز بستری شدن. خواهش می کنم دعا کنید زودتر خوب شن و بیان خونه...

نظرات 15 + ارسال نظر
آبگینه جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:43 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

چه روزای سخت و دلهره آوری
ان شاالله زودتر خوب میشن

اره واقعا خیلی روزای افتضاحین...
ممنون

میترا جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:19 ب.ظ

انشالله خداشفاش بده زود زود
خدابه همه پدرومادرا سلامتی بده انشالله
بی خبرمون نزار لانداجون

ممنونم عزیزم. چشم

محبوبه جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:39 ب.ظ

وای من ، موهای تنم سیخ شد ، با توجه به لوپوس خواهرم ما شرایط مشابه رو گذروندیم ، دوز کورتون رو تا صدو پنجاه رسوندن ، کلروکین سه برابر ، لطفا از چند دکتر همزمان مشاوره بگیرین

ای وای. حال خواهرتون الان چطوره؟
تا الان از 3-4 تا دکتر مشورت میگرفتیم ولی دیگه بعد از بیمارستان سپردیم به خودشون.

لیلی۱ جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:44 ب.ظ

لاندا جان انشاله تو پست بعدی از سلامتی بابای سیگما برامون بنویسی متاسفانه این ورژن جدید خیلی وحشتناک همه رو سریعا درگیر میکنه حتی واکسن زده ها رو

مرسی عزیزم. بله دقیقا همینه. خیلی همه گیریش بالاست. واکسن زده ها و حتی اونایی که یه بار قبلا گرفتن رو هم درگیر میکنه

نجمه جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام عزیزم
اوه اوه چه شیر تو شیری
واقعا چقدر ریسک بزرگی کرده دکتر. خب لامصب یه تست می نوشتی. الان میگن کوچکترین علائمی کروناست. مگه خلافش ثابت شه

اره الان همه چی کروناست. حتی اگه تست منفی بشه. این دوست پزشکم میگفت حتی یه آبریزش بینی ساده هم کروناست.

ارغوان شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:41 ق.ظ

انشالله زودتر بهبودی کامل حاصل بشه. چقدر کوتاهی از هر طرف که نگاه میکنی فاجعست. همه خسته شدیم دیگه

مرسی عزیزم. اره واقعا. یه لحظه غفلت فاجعه به بار میاره...

ترنج شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:04 ق.ظ http://khoor-shid.blogsky.com

امیدوارم که زودتر حالشون خوب بشه.

ممنون

رویای ۵۸ شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:55 ق.ظ

ان شالله زود زود بهبودی کامل حاصل میشه

مرسی

محبوبه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:53 ق.ظ

خوب شد لاندا جان ، دکترهای چالوس زیاد امیدی بهشون نبود ، ما از رشت مشاوره گرفتیم ، چندتا پروتکل درمان داریم ، پروتکل درمان تامین اجتماعی عملا مریض مارو به سمت اینتوبه شدن میبرد

خدا رو شکر که خوب شدن.
وااای چه روزای سختی بوده...

M شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:03 ب.ظ

عزیزم. خیلی ناراحت سدم. ایشالله زودتر خوب بشن. من حساسیت دارم شدید. هر وقت عطسه می کنم. یا ابریزش بینی و دستمال به دست می شم. ملت همچین ازم فاصله می گیرند.

مرسی
من خودمم حساسیتی ام. ولی الان دو ساله به خاطر استفاده از ماسک خیلی حساسیتم کمتر شده.
با این حال خودم یکی از کسایی هستم که یکی عطسه کنه می گرخم

مهری یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم حال پدرشوهرتون بهتر باشه وخیلی زود مرخص بشن
دیشب قبل خواب این مطلب تون زو خوندم و شاید باور نکنید تا صبح نتونستن خوب بخوابم و همه اش شما و وضعیتتون تو ذهنم بود
ندیده میدونم مهربون و خوش قلبی
فقط امیدواارم این روزها تموم بشه
میبوسمت
خدانگهدار همه تون باشه به خصوص دختر کوچولوت

ای وای ببخشید اگه باعث اذیتتون شدم.
مرسی، لطف دارین به من.
خیلی ممنون

سوده یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:33 ب.ظ

امیدوارم زودتر خوب بشن و خبرسلامتیشونو‌ بدین مراقب کوچولوتون باشین

مرسی عزیزم

میترا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام مامان لاندا
امیدوارم به زودی بیای و خبرای خوب بهمون بدی.
من به سهم خودم دعاشون میکنم
مامان مهربون وسط این اتفاقای اخیر مراقب دختر گل و شیری که میخوره باش عزیزم.سعی کن آروم‌باشی و استرس زیاد نداشته باشی هر چند که خیلی سخته.اما تو میتونی

خیلی لطف داری میترا جون. خبر خوب رو پست کردم امروز
یکی دو روز اول خیلی استرس داشتم. در حدی که مشکلات گوارشیم که یه سالی هست دیگه ندارم، برگشت. ولی خب الان خیلی بهترم خدا رو شکر

میترا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:39 ب.ظ

لانداجون صب دم اذان داشتم دعامیکردم یاد پدر شوهرت افتادم دعا کردمش
حالا تو اون حال خندم گرفته گفتم خدایا بابای سیگما که خودت حتما میدونی کیه
دوست های مجازی با اسم های مجازی همونو شفا بده
انشالله بیا خبر سلامتیشونو بدی عزیزم

ای جانم. لطف داری میتراااا. کلی هم خندیدم. خدا خودش دیگه سیگما رو میشناسه.
حالا من انقدر هی اینجا مینویسم سیگما، داشتم به دوستم هم پیام میدادم گفتم بابای سیگما. شانس آوردم پیام رو ندید و زود پاک کردمش

پیشاگ دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:21 ب.ظ

واقعا نمیدونم تا کی میشه با استرس زندگی کرد
وقتی اطرفیان و عزیزان درگیر میشن ادم حتی بیشتر استرس میگیره
حالتو میفهمم و امیدوارم پدر همسرت سلامتیشو زود بدست بیاره
مراقب خودت باش

تمومی هم نداره این کرونا.... این پیک تموم شد بعدی...
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد