اردیبهشت بهشتی

سلام سلام.

من الان یک مادر تمام وقتم که بعد از چندین روز که هر روز قصدشو دارم، بالاخره وقت کردم لپ تاپ بگیرم دستم. اونم چون دلتا جانم خوابیده که ای کاش نمیخوابید. دیروز که عصری بیدار بود، ساعت 4 صبح خوابید. امروز که عصر هم خوابه کی دیگه میخواد بخوابه؟ 

عرضم به حضورتون که تولد 31 سالگی به اون شدت خلوتی که فکر می کردم نبود. رفقای جان با سیگما برنامه ریخته بودن که برام تولد سورپرایزی بگیرن، که یه وقت دچار افسردگی بعد از زایمان نشم! دمشون گرم. خیلی حس خوبی بود. تو خونه خودمون بودن. سیگما من رو کشوند خونه که مثلا یکی از دوستای مجردش میخواد بیاد دلتا رو ببینه و من چقدرررر حرص خوردم. ولی رفتم و با دوستام روبرو شدم. حال داد. دوستام 5 نفر بودن که 3تاشون پزشکن و واکسن کرونا رو زده بودن. دوتای دیگه شون هم از امن ترین ها هستن. تازه دوتا ماسک هم داشتن همشون بخاطر دلتا. خلاصه که دمشون گرم. چقدرم با دلتا حال کردن. همشون بچه دور و برشون نیست و باورشون نمیشد نوزاد انقدریه! 

دیگه اینکه این روزا شدیدا به بچه داری میگذره. خیلی خیلی سخته ولی خیلی شیرینه. از ته دلم آرزو میکنم هر کی بچه میخواد خدا بهش بده. الهی آمین.

دخترک ما هر شب بیداره. تا هفته قبل، من میرفتم تو تخت و همونجوری خوابیده بهش شیر میدادم تا اینکه دعوام کردن و دکتر هم گفت خوابیده بهش شیر ندین. دیگه اینجوری شد که همش میشینم نصف شب و دیگه خواب نداشتم. بعد دیدیم الکی وقت میذاریم برای خواب از ساعت 1، دلتا که نمیخوابه. این شد که این هفته تا ساعت 3 شب میشینیم پای فیلیمو و همه فیلمایی که این مدت ندیدیم رو رگباری می بینیم و هی شیر خشک و شیر خودمو به فسقلک میدیم تا بالاخره 3-4 میخوابه. خلاصه که زندگی جالبیه. سیگما ساعت کاریش رو کرده عصر تا شب که شبا بتونه به من کمک کنه. چون مامان رو بیدار نمیکنم اصلا. آخه مامان از صبح باید بره سر اون یکی شیفتش! بچه های بتا رو نگه داره. دیگه زحمتای دلتا داری رو به مامان نمیدم. فقط زحمت شام و نهارمون باهاشه. این هفته میخواستیم بریم خونه خودمون، ولی چون بابا رفته ییلاق و مامان تنهاست، موندیم باز. حالا بابا بیاد و ما بریم خونه خودمون.

واکسن سنین بالا هم که داره زده میشه کم کم. همشون بزنن یه کم خیالمون راحت شه. 

شما خوبین؟ من اصلا نمیرسم بیام به وبلاگاتون سر بزنم. امیدوارم همتون خوب و سرحال باشین. دماغتونم چاق باشه 

نظرات 6 + ارسال نظر
زری .. سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:33 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

سلام
ما خوبیم و دماغمون هم چاقه :))
چقدر کار دوستهات خوب بوده دمشون گررررم
دلتا را ببوس

ترانه چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 03:01 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی خوشحالم که همگی خوب هستین لاندا جان. راستی یک پیشنهاد، میتونی برای لاندا جان از حالا یک وبلاگ درست کنی و همه عکسها وقایع زندگیش رو بگذاری توش. بزرگ شد از دیدنش خیلی خوشحال میشه.
راستی تولدت هم مبارک

فکر خوبیه. فعلا براش اینستا درست کردم اما هنوز هیچ عکسی نذاشتم. اصلا وقت نمی کنم....
مرسی

پیشاگ چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:43 ق.ظ

ای ول به دوستاتت که بازم به فکرت بودن
لاندا منم از نوزاد بس که کوچولوعه میترسم تا حالا نوزاد بغل نکردم
ای جانمممم کلا سیستمتونو بهم زده . ولی جدا چرا باید اینقد شیر بخورن؟ معدشون توانایی هضمشو داره ؟
خدا کنه زودتر به همه بزنن
برای شما مادرای شیرده و خانمای نمیخوان الویت در نظر بگیرن ؟

آره دستشون درد نکنه.
آخه معمولا اولاش مامانا زیاد شیر ندارن. بعدشم اگر زیاد هم باشه آره هضم می کنن.
فکر نکنم تو شیردهی اصلا فرقی قائل بشن

فرناز چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:48 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

حالا مدل خوابیدنش صدبار عوض میشه فقط من تو یه کتابی خوندم که شبا اگر دیر می‌خوابه باهاش بازی نکنین یا چراغا رو کم نور کنین که فرق روز و شب رو متوجه بشه و بدونه که وقت بازی نیست. چهل روزه بشه یه ذره بهتر میشه. مامانت چقدر کارشون سخته یعنی مامان بزرگا استراحت ندارن

اخه الان که اصلا باهاش بازی نمی کنیم. برقا رو هم خاموش می کنیم و فقط چراغ خواب روشنه. از بس روزا میخوابه شب بیداره.
ایشالا من منتظر 40 روزگیشم
اره واقعا مامانم با نگهداری بچه ها، خصوصا با کلاس اولی شدن دلتا و آنلاین بودن کلاساش خیلی اذیت شد.

میترا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 04:17 ب.ظ

عزیز دلم تولدت مبارررک انشالله ۱۲۰سال زندگی شاد و سلامت و عاشقانه داشته باشی
ببین لاندا جون
هر تایمی که نی نی خوابید باید خودتو عادت بدی باهاش بخوابی وگرنه در طول چندماه داغون میشی کم میاری
یعنی خوابید توهم بیخیال دنیا گوشبتو سایلنت کن باهاش راحت بخواب فک نکن روزه صبحه.‌‌‌.
اینجوری وقتی نی نی بیداره تو هم انرژی داری و سرحالی
از ۳تا ۶ماهگی به وضعیت نرمال میرسه دیگه میشه بچه واقعی خواب و بیداریش
هفتگی و‌ماهانه عکس بگیر متوجه تغیراتش بشی
خیلی سخته ولی زود میگذره
وقتی واست خندیدقربونش بشم
همه سختیا یادت میره عزیزززم

مرسی میترا جان.
تو خونه مامانینا خیلی نمیشد این کار رو کرد چون تیلدا و تتا هم بودن. ولی قصد دارم تو خونه خودمون همین کارو کنم.
عکس هم حسابی دارم میگیرم ازش.

نوشین دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:25 ق.ظ

لاندا جون نی نی خوبه؟,امروز فک کنم ۳۸ روزشه

سلام عزیزم. بله بله ممنون. امروز ۴۰ روزشه دخترکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد