آخرین روز بارداری

سلام سلام. اردیبهشتتون مبارک. ماه خوشگلم رسید. همیشه که به خاطر تولد خودم توجه ویژه به اردیبهشت داشتم. این سری که دیگه دخترکم هم قراره تو همین ماه به دنیا بیاد، دیگه چه شود. 

امروز آخرین روزیه که دلتا خانوم مهمون دلمه. بی صبرانه منتظرم فردا از راه برسه. صبح به بانک خون بند ناف زنگ زدم که واسه فردا هماهنگ شیم. به آتلیه بیمارستان هم زنگیدم. یه چک لیست دارم هی دارم تیک میزنم. بیشتر کارا رو کردم. امروز دستگاه بندانداز و موچین از صبح دستم بود و دیگه هیچ مویی تو صورتم نموند  دو سه دور هم لباس شستم و تو آفتاب پهن کردم، خشک شده و تا کردم گذاشتم سر جاش. خونه که تمیزه. فقط یه دستی به سر و گوشش بکشم و مرتبش کنم، دیگه کاری نمونده. نیم ساعت دیگه کلاس زبانم شروع میشه. چه مامان اکتیویم من. کلاسم رو هم شرکت کنم. بعدش ساکم و یه سری وسایل تزیینی رو ببرم خونه مامانینا. قراره بتا اتاقم رو تزیین کنه واسه ورود دلتا خانوم. 

به هر حال فردا عمل دارم و نمیدونم چی پیش میاد. دیگه خوبی ای بدی ای از ما دیدین حلال کنین. البته ایشالا که باز با تمام توان برمیگردم و گزارش ها به راهه. ولی خب کاره به هر حال. سعی می کنم همتون رو دعا کنم. خودمونم که محتاجیم به دعای شما. این مدت حسابی دلم رو گرم می کردین چون بیشتر مشکلات بارداری رو فقط به شما می گفتم. خلاصه همچنان محتاج دعاهاتون هستیم. سر سفره های افطار ما رو یادتون نره. 

به امید دیدار 


پ.ن: بچه ها خیلی ممنون از کامنتاتون. من وقت نمیکنم جواب بدم. همه رو تایید می کنم. و همینجا ازتون تشکر می کنم واسه همه مهربونیاتون 

نظرات 24 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 04:35 ب.ظ

عزیزم ایشالا که نی نی ات خیلی زود و با سلامتی و خوشی توی بغلت خواهد بود.
منم از خوندن اینجا کلی لذت میبرم، مراقب خودت باش عزیز دلم.

Lightwind چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 04:48 ب.ظ

ایشالله زایمان راحتی داشته و دختر کوچولو سالم و خندون بیاد توو بغلتون

ارغوان چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 05:11 ب.ظ

انشالله به سلامتی فردا این موقع دلتا تو بغلته

غزال چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 05:24 ب.ظ

اخ جون خدا رو شکر به پایان راه رسیدین به سلامتی انشاالله از این به بعد هم همه چیز خوب پیش بره

فرشته چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 06:02 ب.ظ

عزیزم پیشاپیش قدم نورسیدت مبارک، فقط و فقط و‌فقط به چیزهای خوب فکر کن و بزار وقتی دلتا رو میزارن تو بغلت بالاترین سطح انرژی رو داشته باشی، حتما خوب‌ترین و بهترین ها برات پیش میاد

محبوبه چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 06:45 ب.ظ

لاندایی، به بند ناف رویان گفتی بتامتازون زدی!؟ یکی از دلایلی که نمیشه بند ناف رو ذخیره کرد همین نبود!؟ چون یادمه به یه دلیلی من این کار رو نکردم، و شیاف و آمپول داشتم چندماهی از بارداری. یه چیزی بود یادمه

آره گفتم بهشون. قبلش هم باهاشون چک کرده بودم. گفتن تا 6 تا دونه آمپول ایراد نداره.
انقدر سوال کردن و جواب آزمایش ازم خواستن که

لیلا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 07:16 ب.ظ

لاندا ، محتاج دعای تو و نوزادت هستم

رویای ۵۸ چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 07:59 ب.ظ

عزیزدلم....ان شالله به سلامتی دلتا خانوم بیاد بغلت

الهام چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 08:32 ب.ظ

ای جانم
ایشالا که با سلامتی و شادی و راحتی دختر قشنگت را بغل می‌گیری عزیزم.

شکوه چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام عزیزم الهی بسلامتی فردا شب همین موقع داری به دختر گلت شیر میدی سزارین خیلی خوبه اصلا هم درد بعدش زیاد نیست بانوی اردیبهشت بینظیره دختر من تولدش نهم اردیبهشته. از دور میبوسمت و بهترین ها رو برای خانواده سه نفره ت آرزو میکنم

سعیده چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام عزیزم،انشاالله که به سلامتی زایمان کنی و دختر نازتو در آغوش بگیری،خیلی لحظات شیرینی هست

طاهره پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 12:11 ق.ظ

عزیزم،حتما که قدم دخترتون همراه با آرامش و سلامتی و شادی هست .

میترا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:02 ق.ظ

اخ جون بسلامتی راحت شی
چیه حاملگی اینقدر سخته
خداروشکررر
انشالله تپل باشه و وزنش خوب باشه

عزیزم دعات میکنمم بسلامتی فارغ شی انشالله

taraaaneh پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:03 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

با آرزوی سلامتی خودت و دلتا خانم. یدفعه اینقدر دلم خواست که پیشت بودم و میتونستم باهات بیام بیمارستان که نگو.

خدی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام عزیزم، انشالا به سلامتی زایمان‌کنی و نی نی‌جون صحیح و‌سالم‌بیاد بغلتبرای همه دعا کن عزیزم، کرونای لعنتی زود بره

خواننده خاموش پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:03 ق.ظ

الان به فکرتم لاندای عزیز و دعا میکنم برات که زایمان آسانی داشته باشی،بخدا من انگار خودم دارم میرم زایمان اونقدر به فکرتم اگر تونستی در حد یه خط خبر بده از خودت برامون

هانیه پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:56 ق.ظ

سلام سلام
وااای چقد ذوق دادم..انشالله دلتا به سلامتی بدنیا بیاد... و خیلی راحت باشه زایمانتون

میترا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 05:44 ق.ظ

لاندا جون مبارکههههههه تولد گل دختر اردیبعشقی ما
خدا هر دو تون رو حفظ کنه و انشالادلتا جون با سلامتی مییاد تو آغوش مامان لاندا.
از طرف یه خاله سالهاخاموش

دختر آفتاب پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 10:11 ق.ظ http://Donyae-man.blog.ir

پیشاگ پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 11:37 ق.ظ

لاندای عزیزم به سلامتی و به دل خوش
مبارک تو و اقای سیگما باشه
ایشالا بهترینها در انتظار دختر قشنگته

خدایا مراقب دوست خوبم باش

نیلوفر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 02:52 ب.ظ

لاندا جان عزیزم سلام شاید اولین بار هست که برات نظر می گذارم اما خیلی وقته که می خونمت،مامان شدنت و به دنیا امدن دختر عسلت مبارک باشه انشاالله همیشه سالم و شاد باشه در کنار شما و پدرش

دکترمهرانا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام لاندایی
بهترینهارو برات آرزو می کنم. لطفا اگه یادت بود برا منم دعا کن. انشالا همه مراحل برات شیرین چون عسل باشه و وختر ماهت را ب زودی بغل بگیری.

رابعه پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام لاندا جان ان شاالله که زایمان راحتی داشته باشی و دخترجان هم نی نی کم سر وصدایی باشن ما رو از دعای خیر محروم نکنی.

آسمان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 05:01 ب.ظ http://avare.blog.ir

اوخی! ایشالا به سلامتی و دل خوش زایمان کنی و گل دخترتو بغل بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد