آزمایش و کلپچ

امروز سالگرد فوت پدربزرگ سیگما بود. واسه همین دیروز قرار بود بریم بهشت زهرا.

پنج شنبه هم طبق معمول بتا اینا و داداشینا و سیگما میان خونه ما، به سیگما گفتم وسایلشو بیاره و پیشم بمونه که صبح جمعه که زود میخوایم بریم بهشت زهرا، سختش نباشه با این کمرش دوباره بیاد دنبالم و اینا. واسه اولین بار تو تهران شب پیش خودم نگهش داشتم. خخخ. نصف شب شهرزاد 17 رو گذاشتیم با هم تماشا کنیم، یه ربع بیشتر ندیدیم و خوابمون برد. خخخ. صبح هم 8 اینا به زووووور بیدار شدیم و رفتیم بهشت زهرا. چقدر حس خوبی داشت واسم اونجا...

بعدش رفتیم خونه مامانبزرگ سیگما و همگی دور هم جمع شدیم واسه مراسم سالگرد. بعد هم خونه خودشون و من و سیگما و دامادشون کلی یاتسی بازی کردیم. کلا سه تایی خیلی بازی می کنیم و حال میده واقعا.


امروز باید آزمایش میدادم، اونم ناشتا. صبح قبل از اینکه برم مدرسه و سیگما بره سر کار، با هم قرار گذاشتیم و رفتیم آزمایشگاه. ازم آزمایش خون گرفت و بعدش سیگما پیشنهاد داد که بریم کله پاچه بزنیم تو رگ، قوت بگیرم! خخخ. وای بهترین پیشنهاد عالم بود. چقدرم که خوشمزه بود کله پاچه ش. خیلی خوشمزه بود، تا حالا صبح با هم نرفته بودم کله پاچه ای

فردا هم که ولنتاینه و بنده نه برنامه ای دارم و نه وقتشو. به جاش باید سپندارمذگان برگذار کنیم. خخخ

اصن این هفته، هفته ی عشقه. هفته ی عشقتون مبارک



نظرات 4 + ارسال نظر
میلو شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ب.ظ

منم واسه ولن هیچ حرکتی نزدم هنوز :| اصلا وقت نشده :(((( شاید فردا صب برم..

جدی میلو؟ باورم نمیشه، فکر می کردم کلی برنامه داری براش که.

حالا اشکال نداره، دیر نمیشه، با تاخیر هم باشه خوبه

تیلوتیلو یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

روزهای عاشقیت
هفته عشقت
روز عشقت
همه زندگیت
مبارک
الهی همیشه شاد باشی عروس خانوم

مرسیییییی، ممنونم. واسه شما هم مبارک باشه

لونا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

لاندا جونم ایشالا که جواب آزمایش خوب بیاد و مشکلی نباشه
خدا رحمت کنه پدر بزرگ سیگما رو همچنین پدر بزرگ خودتو

ولنتاین و هفته عشقم بهانست ولی خب مهم کادو دادن و کادو گرفتنشه
ایشالا که همیشه پراز عشق باشین کنار هم عشقولییییا

مرسی لونا، واقعا دعای خوبی کردی برام، خیلی نیاز دارم به خوب بودن جواب این آزمایش
مرسی عزیزم، خدا بیامرزتشون.
آره دقیقا، من که کادوی خودمو گرفتم البته، کادوی سیگما رو باید تهیه کنم، البته فرآیند جشن ایناش هم باحاله. جعبه کادو و قرمز بازی اینا
مرسییییییییییی، شما هم همینطور

فرناز دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ

ایشالا جواب آزمایشت خوب باشه و سالهای سال انواع ولنتاین و سپندار مذگان و چیزای دیگه رو دور هم جشن بگیرین

ایشالا، مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد