روزای سختتتت

من از ییلاق برگشتم که برم خونه پدرشوهر. پیش بقیه باشم تو این روزای سخت. البته همشون بهم گفتن تو نیا، فقط شماها کرونا نگرفتین. ولی دیگه دلم طاقت نیاورد. تو ییلاق هر روز گریه زاری داشتیم. گفتم بیام پیش سیگما باشم لااقل. اومد دنبالمون. تو راه از بیمارستان زنگ زدن که بیا امضا بده واسه هموپرفیوژن و البته پولش رو. با دستگاه خون رو میکشن بیرون و بهش اکسیژن اضافه میکنن و برمیگردونن تو بدن. تصفیه خون. چقدر گریه کردیم تو راه. یه ساعتی تو ماشین بودیم من و دلتا. باید اسم مستعار دخترک رو عوض کنم. لعنت به کرونا دلتا...  سیگما برگشت. ناراااحت. گفت عصری یه بار بابا ایست داشته... ولی برگشته. دکتر گفت اگه اینتوبه نشه برمیگرده. کلی گریه کردیم تا خونه شون. اونجا به بقیه نگفت اینا رو. کمترشو گفت. 

شب باز رفت بیمارستان. برگشت گفت اینتوبه شده... تو یه اتاق جدا از ما میخوابه. تا ۳ چت کردیم و گریه کردیم...

کاش بشه برگرده بابا...

نظرات 19 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:13 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

وای خدایا این چند روز همش براشون دعا کردم امیدوارم زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن چه روزای سختی

دکترمهرانا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام لاندای عزیز

خیلی براتون ناراحت شدم و مرتب سر می زدم اینجا تا ی خبر بگیرم از پدر سیگما...
الهی بخیر بگذره...الهی خدا بهتون توان بده....نمی دونم چی بگم....خدا کمک کنه فقط...

ریحان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:28 ب.ظ

چقدر درد... چقدر روزای بدی... ب حق همین روزها بیمارتون شفا پیدا کنن..

لاندا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:34 ب.ظ

کاش یه کم دلتون خوش بشه عزیرم ، چقدر استرس کشیدی
تورو خدا ما رو بی خبر نذار

آبگینه یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:56 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

آدم غصه اش میگیره که خوب شده بودن
ان شاالله سلامتیشون رو بدست میارن

خاموش دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:56 ق.ظ

کاش دخترت رو میذاشتی کلا خونه مامانت نمیاوردیش

باباش ۵ روز ندیده بودش. منم که شیر میدم، نمیتونم بیشتر از چند ساعت دور باشم ازش

آبگینه دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:58 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

مدت زمان کرونای خانواده همسرت تموم شده؟
تو رو خدا مراقب خودت و دلتا باش. خدایی نکرده چیزی بشه تو این وضعیت کسی نمیتونه ازتون مراقبت کنه

اره خیلی وقته تموم شده
مشکل فقط رفت و امد سیگما به بیمارستانه که ماسک میزنه دائم

آتوسا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:49 ق.ظ

انشالله برمی‌گردن

فاطمه دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:21 ق.ظ

چی شد لاندا جان؟ما رو بی خبر نذار.

Afrab mahtab دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:26 ب.ظ

ایشالا به سلامتی برمیگردن به خونه

لال دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:12 ب.ظ

همش دعا می کنم مارو بی خبر نذار
مواظب همسرت باش ، اکه چیزی بشه کسی نیست مراقبت کنه از شما

مامان چیچیلاس دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:24 ب.ظ http://Mamachichi.blogsky.comخیل

خیلی ناراحت شدم فکر کردم پدر همسرت که واکسن زدن دیگه اینطور نمیشن... متاسفم از آنچه فهمیدم

ایدا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:03 ب.ظ

تو رو خدا خوب که شدن بیا بگو بهمون

سوده دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:43 ب.ظ

دعا میکنم امیدوارم زودتر خوب بشن

آزاده دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:40 ب.ظ

خیلی برای پدر همسرتون ناراحت شدم
نگران نباشیدان شاالله بزودی سلامتیشون وبه دست بیارن
حمدشفا بخونیدبراشون
یکی از بستگانمون
باشرایط مشابه ایشون خداروشکر برگشتن وحالشون خوبه
میتونم سوال کنم که واکسن زده بودن یانه؟

رویای ۵۸ سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:00 ق.ظ

ای وای...

نهال سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام لاندا جون
انشالله خدا کمک می کنه پدر شوهرمن هم خونش تصفیه شد
حدود سی وپنج میلیون پول فیلترش شد وهم اینتوبه شد ولی خدارو شکر بهتر شد بعد شش روز ومرخص شد . ۵۰ درصد امید هست .دکترش دل ادمو خالی میکنه ..امیدتون به خدا باشه
انشالله پدرشوهر شما هم خوب میشن

چه خوب
امیدوارم کردید
ممنونم
سلامت باشید

مهری سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:21 ق.ظ

لاندا جان خیلی ناراحت شدم تاریخ پستی که نوشتی خوب شدن رو نگاه کردم حدود ١١ روز گذشته بود واقعا عجیبه
خوش به حال کشورهایی که به موقع واکسن زدن و اصلا نفهمیدن دلتا چیه
به خدا داغونمون کردن
براش ارزوی سلامتی میکنن
واکسن زده بودن ؟

ترنج سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:06 ق.ظ http://khoor-shid.blogsky.com

وای لاندا جون. مرتب بهت سر میزدم که ببینم حالشون چطور میشه. امیدوارم که زودتر سلامتیشون رو پیدا کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد