لعنت به کرونا...

روزای بدی رو داریم میگذرونیم. بابای سیگما تو ICU هستن. سطح اکسیژن پایینه و درگیری ریه بسیار بسیار زیاد. صد در صد! 

هر چی دعا کردیم روز به روز بدتر شد...

سه شنبه صبح، بعد از 13-14 روز که از مرخص شدن بابا میگذشت، صبح تماس گرفت که سیگما من حالم خوب نیست. تنگی نفس دارم و دو روزه که دارم سرفه می کنم. سیگما از رختخواب پرید بیرون، اسنپ گرفت بابا بیاد رادیولوژی نزدیک خونه ما و خودشم صبونه نخورده زد بیرون. رفت و خبر داد درگیری ریه شده 60-70. اکسیژن 85 بود. دوستا گفتن بستری.  بیمارستانا پر بودن. ولی شرایط اورژانسی بود و بیمارستان امام پذیرش کردن. ولی گفتن باید بره ICU که 50 نفر تو صفشن. دیگه سپردیم به همه. سیگما به من گفت نمون خونه. گفت من باز وسط کروناییا ام و دیگه نمیتونم تو خونه ماسک بزنم.  36 ساعت تو اورژانس و بخش وسط کروناییا بود یه سره. مامانینا ییلاق بودن. داداش من رو برد ییلاق پیششون. سیگما هر لحظه یه خبر بدتری میداد. اکسیژن هی میومد پایین تر. سیتی انژیو انجام شد و گفتن درگیری 90 درصده. مامان گفت پاشو برو ببینشون. دخترک رو گذاشتم پیش مامان و با داداش برگشتم تهران. رفتم بیمارستان و دیدمشون. وضع ظاهری اوکی بود ولی داخلی نه... اون روز  دوست و فامیل چند تا تخت مختلف جور کردن. یکیش رو که فامیل نزدیک بابا پزشک اونجا بود رو انتخاب کردیم و منتقل شدن به اونجا و من باز برگشتم ییلاق. دیگه هر لحظه خبر از سیگما. همش گریه و زاری... دخترمم نمیخنده این روزا حتی...

انقدر دعا کردیم و هی بدتر شد دیگه میترسم دعا کنم. اکسیژن با دستگاه هم پایینه حتی. خیلی پایین...

نظرات 17 + ارسال نظر
رها شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:48 ب.ظ http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام لاندا جونم
چی شده اخه
ای بابا
رو به بهبود بودن که
انشالا که زودتر بهبودی کامل

محبوبه شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:22 ب.ظ

حق دارین، چون شرایط همچنینی رو با خواهرم گذروندیم ، از اول که گفتی دلم شور میزد راستش

خیلی سخته هر روز پرپر شدنشون رو ببینی...

آبگینه شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:23 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

چه روزای سخای رو میگذرونین

مری شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:49 ب.ظ

وای خدا صد درصدریه

عابر یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:51 ق.ظ

خیلی سخته، آدم چقدر احساس عجز میکنه وقتی کاری برای عزیزش از دستش بر نمیاد انشالله که خوب بشن و براتون معجزه اتفاق بیفته

shadi bagheri یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:17 ق.ظ

پس این واکسن بدرد چی میخوره مگه نزدن؟؟؟خدایا اخه چه گیری کردیم

نه واکسن نزدن. از خرداد به بعد بخاطر داروهای اون بیماریشون نباید واکسن میزدن. قبلشم که واکسن نبود...

الی یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:04 ق.ظ

وای خدایا این چه مصیبتی بود آخه

ترانه یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:20 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

مواظب خودت باش عزیزم.

نوشین یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:48 ق.ظ

بسیار ناراحت کننده‌س، هرچیم میگیم خدا باعثذو بانیشو لعنت کنه ک نمیکنه و روز به روز قویتر میشن، خدا معجزه‌شو بهتون نشون بده، و حالش بهبود پیدا کنه

دقیقا مشکل همینه
خودشون نه میگیرن
نه میمیرن
فقط مردمن که هر روز بیشتر بیچاره میشن...

زری.. یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:51 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

عزیزم فقط میتونم بگم خدا لعنت کنه باعث و بانی این روزهامون را

میترا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:15 ب.ظ

لاندای مهربونم مرسی که بازم تو این شرایط لطف میکنی و بهمون خبر میدی.
کاری جز دعا از دستم برنمییاد.انشاءاله که خدا به پدر همسرتون و سایر بیمارها شفای عاجل عنایت کنه
مواظب خودت و دلتا کوچولو باش

پیشاگ یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:33 ب.ظ

این غما تمومی نداره انگار . حیفففف از عزیزان مردم

لاندای عزیزم بیشتر مراقب خودت باش به دخترکت فک کن که فقط آغوش تورو داره

امینه یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:03 ب.ظ

لعنت به کرونا لعنت به بانیش لعنت به وزیرش لعنت لعنت لعنت

میترا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 02:47 ب.ظ

واقعا متاسف شدم از شنیدنش
از غم ها درد ها و از درد عزیزامون
خداخودش شفا بده و رحم کنه به ما

نجمه یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:07 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم عزیزم
نمیدونم چی بگم.
خدا به همه مون رحم کنه. کاش معجزه شهههه

لیلی۱ یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:50 ب.ظ

لاندای عزیزم امیدوارم با خبر خوب برگردی همه ما کنارتیم و درک میکنیم کاش کاری ازمون برمیومد

الهام یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:00 ب.ظ

توکلت به خدا باشه
ان‌شاءالله به زودی بهبودی حاصل میشه
یکی از استادان من با وجود بیماری زمینه‌ای، درگیری ریه صد در صد حتی رفتن تو کما و دو هفته کما بودن؛ اما خوشبختانه بهبود پیدا کردند و الان تقریبا یک ماهه که دیگه کامل خوبن.
ایشالا خدا کمک می کنه و حالشون به سرعت بهبود پیدا می کنه.

مرسی که گفتی
واسه دلداری هی این مثال رو میگم بهشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد