این روزهای تعطیل

انقدری وبلاگ گردی و تلگرام خونی کردیم که دیگه به یه تخصصایی توشون رسیدم واسه خودم. مثلا اینکه حسابی رو جمله هام فکر کنم. هم از نظر املایی مشکلی نداشته باشه، هم از نظر نگارشی و هم از نظر رسوندن منظورم به فرد مقابل. تو این گروها، خصوصا گروهای فامیلی انقدر مدل نوشتنایی دیدم که دوس نداشتم یا منظور نویسنده رو بد میرسونده، که به این نتیجه رسیدم. حتی واسه گذاشتن شکلک ها/اسمایلی ها/ استیکرها. حسابی باید فکر کرد برای هر کدومش. خب من و سیگما بیشتر عمر دوستیمون رو با چت کردن با هم گذروندیم. رسم الخط هم دستمون اومده بود قشنگ. مثلا علامت تعجب. یه نفر علامت تعجب ته جمله ش بود یعنی یا عصبانی بود، یا خیلی خیلی متعجب از پی ام قبلی یا از این دست معانی. هنوزم به علامت تعجب حساسیت دارم

امروز خیلی دلدرد و کمردرد و پهلودرد و از اینا دارم! روزای رو مخ تقویم!

گلدون شمعدونیم یه گل جدید داد. خیلی خوشحالم. اولین گلیه که تو لونای داده. اون برگ بنفشا (برگ بیدی) هم گل دادن بالاخره. این یعنی گرفتن. ولی ناز، گل نداده هنوز :(  حالا ایشالا اونم درست میشه. فعلا رنگ و روش بهتر از قبل شده.

کتاب خوندن رو هم گفتم شروع کردم دیگه؟ غرور و تعصب رو خوندم تموم شد. این بیکاریه داره مجال انجام کارای دوست داشتنی رو بهم میده

ولی خب مقاله مونده و استاد دوباره دیروز زبون اومد :(((

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:39 ب.ظ

روزهای آروم و تعطیل خوبی بگذرونی

ممنونم. خوب بود.

mona سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:21 ب.ظ http://monaahmad. blogsky. com

سلام، اینجانب همه اینک از پایتخت نظر میگذارم،،، وااااای چقدر هوا سرده کاش سریعتر برگردم شهر خودم اونجا هوا دلپذیرتره اونجکر دوست تر داشت. لاندا جان بنویس کماکان برامون با انرژی میخونیم

به به خوش آمدین. کدوم شهرین شما؟
امروز که خوب بود هوا. بارونی با سرمای ملایم

آبگینه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 03:46 ب.ظ http://abginehman.blogfa.com

پس یه تخصص خوندن و نوشتن تو فضای مجازی هم داری
چه خوب کتاب میخونی

بعلهههه
آره واقعا خوبه کتاب خوندن

mona دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ق.ظ http://monaahmad. blogsky. com

ما خوزستانیم عزیزم ولی واسه کار همسری یکی دوماه یکبار میایم تهران خواهر همسری منزلشون اونجاست، میریم مزاحم اونا میشیم، تشریف آوردید خوزستان میزبانیم لاندا جان

به به هوای گرم. یه قلیه ماهی به جای من بخور. من تا حالا نخوردم، چند وقتیه بدجور میخوامش. ممنونم. من تا حالا نیومدم اونورا. ولی خیلی دوس دارم بیام. دریای جنوب

مهدی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:56 ق.ظ http://ashegh-bi-gharar.persianblog.ir/

کلا تلگرام ندارم..راحت...

آبگینه پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:26 ق.ظ http://abginehman.blogfa.com

این یکی روزای تعطیلی هم رسیدااااا
ولی از شوما خبری نیس عروس خانم

ماه عسل بودیم. میام مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد