آرایشی بهداشتی

سلام بچه ها. خوبین؟ من دیروز تا 8.5 سر کلاس زبان بودم و کلی چیزای باحال یاد گرفتم. اینورژنا رو اصلا خوب بلد نبودم. همه رو توضیح داد معلممون. شاد شدم حسابی. بعدشم یه تپسی گرفتم و رفتم خونه. یکشنبه که تپسی گرفته بودم پلاک ماشینه مال تهران نبود و راننده اصلا بلد نبود تهران رو. دائم سرش تو ویز بود که مسیر رو ببینه! خیلی بدم میاد که همش تو موبایلن، حتی تو اتوبان و با سرعت! آخرشم از یه مسیر پرترافیک رفت. البته بهش 10 دادم ولی خب این که نشد. این دیشبیه انقد خوب بود. ماشینش تاکسی بود و راه رو مثل کف دستش بلد بود. از راه خودم رفت و سه سوت هم رسیدم. حرف هم نمیزد اصلا. حال کردم باهاش. تا رسیدم پریدم تو حموم. سیگما بعدش اومد و رفت ماست خرید. اومدم بیرون و شام رو گرم کردم و از بس گرسنه بودم کلی خوردم! سیگما هم استرس داشت و یه سطل ماست پرچرب رو خورد! وقتی استرس داره بی رویه میخوره  شب یه ربع به 11 رفتم تو تخت و نیم ساعتی گوشی بازی کردم و دیگه انقدر خسته بودم که خوشبختانه وقتی واسه فکر کردن به بدبختیا نداشتم و راحت خوابیدم.

امروز صبح میخواستم 6.5 بیدار شم ولی 6 بیدار شدم. البته تا 6.5 تو تخت موندم و بعد سرحال حاضر شدم و اومدم شرکت و جلوی در شرکت جای پارک بود. البته خیلی فیت بود ولی لانی شوماخر پارک کرد  شوماخری که با 1000 فرمان در جای تنگ پارک دوبل می کند!!!  اومدم سر کار صبحونه خوردم. گردوم هم تموم شده بود و دیروز بدون گردو سر کرده بودم ولی امروز دیگه نمیتونستم. خوشبختانه ساحل داشت و ازش گرفتم. الانم میخوام در مورد لوازم آرایش و پیرایش صحبت کنم.


اهم اهم.


خب اول از همه از ضدآفتاب عزیزم شروع می کنم. ایشون هستن. تلفظش لَروژ ه. (بعضیا هم میگن لاروش) داروخونه ها دارن. ایشون اویل فری هستن و رنگی. آنتی شاین هم هست و خیلی ماته. به پوست من میسازه کاملا. دیگه کرم پودر هم استفاده نمی کنم. روزی یکبار اینو میزنم میام سر کار. موقع برگشتن هم یادم میره تمدیدش کنم. البته من تو ماشینم و زیاد تو آفتاب نیستم. 

ژل کرم ضد آفتاب رنگی و ضد براقی SPF50 لاروش پوزای


دوست بعدی روزانه م رژ لبه. معمولا شماره 12 یا 32 گلدن رز رو میزنم. خیلی خوب رو لبم میشینه ولی چون چربی نداره زمستونا لبم داغون میشه روزی چند بار بزنمش. در اونجور مواقع رژ بیو رو میزنم. شماره ش رو یادم نیست الان. رژهای آرت دکو هم رنگای پررنگ تر رو بیرون از شرکت میزنم. مداد لب های همرنگ رژ هم همین مارک میزنم. البته من کلا مداد هم کم استفاده می کنم. از خط تابلو انداختن زیاد خوشم نمیاد. حتی اگه همرنگ باشه. دوس دارم یه کم فید طور باشه همه چیز 

مداد چشم هم من فقط میتونم بدون چربی بزنم. چون چشمم حساسه. مداد خشک خشک میزنم. هر چی که گیرم بیاد و خشک باشه! 

و میرسیم به ریمل جان. من ریمل میبلین (سرخابی و زرد) و ریمل دوسه استفاده می کنم. دوسه خرده مژه داره و یه کم بیشتر به نظر میرسه. میبلین هم حجم میده حسابی البته. روزانه اینا استفاده میشن با فرمژه. البته ریمل رو همیشه نمیزنم. یه روزایی به مژه هام استراحت میدم. 

کرم پودرم نوبا شماره 101 ئه. اونم خیلی دوسش دارم.

 رژگونه کاپریس میزنم و شمارشو یادم نیست. هلویی، بژه.

 پرایمرم ایزادوراست. 

سایه هم چندرنگ  ایزادورا و آرت دکو استفاده می کنم. 

براش ها رو هم اکثرا آرت دکو استفاده می کنم. 

بعد یه چیز دیگه. شامپو خشک (dry shampoo)  واسه موهای چرب. اسپری طور هست و واسه وقتایی که حس می کنم مثلا موهام تا عصر چرب میشه و وقت ندارم حمام برم یا واسه خشک نشدن موهام نمیخوام حموم برم، این رو به جلوی موهام اسپری می کنم و یه کم ماساژ میدم و موها پاک و تمیز میشه. انگار از حموم اومدی. من مارک urban گرفتم از ترکیه. چندتا گرفتم و هر کی هم که میره ترکیه میگم برام بیاره  

حالا میریم سر رسیدگی به پوست. ضد آفتاب رو که گفتم. هر روز داشته باشید. کرم دور چشم هم هرشب بزنید بعد از 25 سالگی. البته من الان خودم 2 ماهه که کرمم رو گم کردم و انقدر هر شب خسته ام که نمیزنم! خیلی کار بدی می کنم. من بازم به دلیل حساس بودن چشمم، هر کرمی رو نمیتونم بزنم. باید حتما پایه ش آب باشه. کرم دور چشم سینره از همه بیشتر بهم میسازه. اثرش هم خیلی خوبه واسم. کرم مرطوب کننده اویل فری سینره هم استفاده می کنم و لوسیون افتر دپیلاتوری برای بعد از بند انداختن صورتم. تونر سینره هم دارم واسه بعد از پاک کردن آرایش، برای بستن منافذ پوست. البته اینم تنبلی می کنم هر شب نمیزنم. این 4تا مارک سینره ان. تو ایرانیا سینره خیلی خوبه. دوستم که داروسازه اینو میگه. منم واقعا تاثیراتشو دیدم و دوسش دارم. 

مهمترین بخش رسیدگی به پوست پاک کردن آرایش صورت و چشمه. هر شب هر شب هر شب باید باید باید آرایشتون رو پاک کنید. حتی اگه از صبح همش رفته باشه. من میسلرواتر استفاده می کنم.سبکه و به چشمام خیلی میسازه. واسه چشم و واسه صورت جدا. مارک بایودرما. (البته میسلرواتر گارنیه رو هم خیلی دوس میدارم.) با پنبه. اصلش اینه که نمالیم رو چشم و فقط نگه داریم، ولی نگم که من میمالم؟ 

مام هم هر روز مام رکسونا یا ویکتوریا سیکرت استفاده می کنم.

دیگه چی؟ آهان. لوسیون بدن. لوسیون بدن کیووی دوست صمیمیمه. از حمام که میام میزنم. زمستونا هر روز میزنم. 

گفتم حمام یاد وسایل لازم توی حمام افتادم. توی حمام هم حتما شامپو بدن کرمی نیوآ برای پاهام استفاده می کنم. از وقتی هم که موهامو رنگ کردم، ماسک موی انار دیترون واسه ساقه موهام استفاده می کنم. پن آنتی باکتریال مدیپن واسه شستن صورت و بدنم استفاده می کنم. 

آهان یه چیز دیگه. مارک لاک. من هر لاکی که ببینم خوشرنگه میگیرم. ولی بهترین لاکی که تا حالا استفاده کردم لاک H&M هست. هم شاین عالی ای داره. هم زود خشک میشه. هم دیر لب پر میشه. اصلا عالیه. لاک نوبا هم خوبه. از تاپ کوت هم استفاده می کنم که لاکم زودتر خشک بشه و برق خوشگلی هم بگیره. تاپ کوت سالی هنسن استفاده می کنم که اینم البته تو ایران پیدا نکردم. تا میزنم لاکم خشک میشه و دیگه به اینور اونور نمیماله. 

خب دیگه فکر کنم همه چیز رو گفتم. درسته؟

شما هم بیاین تجارب آرایشیتونو در اختیار بذارین. چیزایی رو که خیلی به دیگران توصیه می کنید رو بگید ما هم فیض ببریم  شاید یه چیزای دیگه ای هم باشه که مصرفش ضروری باشه ولی ما نمیدونیم. بگید بهمون 


نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:42 ق.ظ

اوه اوه
چه پست به درد بخوری بود
دستت درد نکنه
من کلا لاکچریم...
اهل آرایش زیاد نیستم
ضد آفتاب را هر روز میزنم... چشمام حساسه و مداد چشم لیلی را به پیشنهاد خانم فروشنده خریدم و عالیه... ریمل اصولا نمیزنم ولی ریملم مارک لورآ هستش .. خوبه... رژ لبم مارک دبورا هست... راضیم ازش... خیلی خیلی همرنگ لبم انتخاب میکنم... لوسیون بدنم مارک لوسیون بدن جو دوسر اسپانول ... عالیه... به جای مام از کرم زیربغل کلیون استفاده میکنم... سرم مو همیشه کریستال زدم و راضی هستم....لاک هرچی از رنگش خوشم بیاد میخرم و میزنم... ولی به خاطر نماز لاک را خیلی زود پاک میکنم برای همین خوبی و موندگاری را زیاد متوجه نمیشم... از سر لاکهای مای راضی هستم چون که راحت پاک میشه و زود خشک میشه

کرم زیربغل چیه؟ ضد تعریقه؟ خوبه؟ راضی ای؟

الهه چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 ق.ظ

لاندا جونم مرسی از این پست خوبت من که خیلی خوشم اومد.
منم 2 تا پیشنهاد خوب برات دارم. یکی کرم دور چشم سن سی بیو بیودرما هست که ژل کرم هستش و حتی برای کسانی که چشمهای حساسی دارند خوبه، من که راستش ازش راضیم. من مارکهای گینو و اوسرین و اون رو هم تا حالا امتحان کردم ولی این بیشتر به دلم نشسته. دوم شامپو بدن تاپ شاپ هست که حاوی روغن آرگان و پوست رو خیلی نرم و لطیف می کنه دوستش دارم خیلی زیاد. اگه باز چیزای جالب یادم اومد میام بهت میگم. در ضمن منم از ریمل اورال حجم دهنده و میبلین بنفش استفاده می کنم ولی مارک میبلین فاکسیل بنفش یه چیز دیگه است. حتی فرچه اش انحنای حرفه ای برای پوشش بیشتر مژه ها داره.من از سایت روبان ریمل میبلین رو می خرم همه کاربرا از این رنگش تعریف می کنند منم بینهایت ازش راضیم.اصلا دیگه اورال رو نمی زنم.

به به مرسی از پیشنهادای خوبت. چه خوب ژل کرم فکر می کنم به چشمام بسازه. تستش می کنم.
من گفتم سرخابی ممکنه همونی باشه که شما میگی بنفش. چون اونم دقیقه فرچه ش انحنای خوبی داره و کلا خیلی ازش راضیم.

الهه چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:07 ق.ظ

راستی عزیزم این کرم پودر نوبا اویل فری هست؟
بعد رنگش توناژ زرد داره یا صورتی؟ من چون رنگ پوستم سفیده همیشه از کدهای روشن استفاده می کنم می خوام ببینم چقدر این کرم پودر روشنه؟
من الان از کرم پودر اورال اینفایبل کد 015 می زنم خوبه فقط یه کوچولو حس می کنم خشکه. مرسی

بله اویل فریه ولی زیاد خشک نیست. این شماره که من میگیرم توناژ صورتی داره. این یکی از روشن تریناشه فکر کنم.

تیلوتیلو چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:20 ب.ظ

https://zibaperfume.com/product/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%A6%D9%88%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86/

اینجا ببینش
کرم دئودورانت ضد بوی بد بدن کلیون از ایجاد بوی بد و نامطلوب زیر بغل تا ۷ روز مداوم جلوگیری می کند . مکانیسم عملکرد این محصول به این صورت می باشد که هر هفته فقط یکبار از این کرم بر روی قسمت زیر بغلتان خواهید زد و بعد از آن دیگر نیاز به استفاده از هیچ محصولی را تا ۷ روز آینده نخواهید داشت . این کرم زود جذب می شود و بعد از استحمام اثرات آن از بین نمیرود . استفاده کردن از این محصول فوق العاده را برای تمام خانم ها و آقایانی که از بوی بد بدنشان خسته شده اند توصیه می کنیم . همچنین این محصول کاملا گیاهی بوده و فاقد هرگونه ماده شیمیایی و مضر می باشد .

من ازش راضی هستم

جالبه ولی فقط واسه بوئه فکر کنم. خودش ضد تعریق نیست گویا

سارا س جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام لانداجووووونم ممنونم بابت این پستت که عالی بود لاندا جونم مشکل من دررابطه باکشیدن خط چشم مایع است هرکاری میکنم نمیشه بامداد میکشم دیگه، ازاین پستت خیلی استفاده کردم.مرسی

سلام عزیزم. جدی؟ وقتی با مداد بلد باشی مایع هم آسونتر میشه. ولی خب نازک درآوردن باهاش یه کم سخته. منم با مایع مجبور میشم کلفت تر بکشم. همش به تمرینه. هزار بار باید تمرین کرد تا درست بشه. ولی کلا مداد بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد