یک روز با برنامه

روزایی که بدو بدو کار انجام میدم رو خیلی دوس دارم. دیروز تو شرکت یه برنامه ریزی کردم واسه کارایی که باید این هفته انجام بدم و چون شبا نیستم، بخش زیادیش باید همون شنبه انجام میشد. عصری که از شرکت رفتم، چندجا رفتم دنبال کاغذ کادوی ساده. ساده که نه، یه چیزی که بشه باهاش پیرهن مردونه درست کرد! دستکش هم خریدم واسه رنگساژ. وقتی رسیدم اول از همه عصرونه م رو خوردم و مانتوهامو انداختم ماشین یه ربع بشوره و آویزون کردم خشک شه. یه دور دیگه لباس ریختم تو ماشین بشوره و خودم رفتم حموم و در حال رنگساژ بودم که سیگما اومد خونه. زود اومد، خیلی غیر مترقبه. روزایی که زود میاد خیلی خوبه. از حموم که اومدم لباسا رو پهن کردم تو بالکن و شام رو گرم کردم بخوریم. ساعت 7.5 شام خوردیم. خیلی خوبه شام زود خوردن. بعد دیگه سیگما نشست پای پروژه ش و من رفتم پی کارام. قیمه ای که اون روز نصفه پخته بودم رو آوردم طعم دار کردم و لیمو امانی توش ریختم. برنج هم گذاشتم بپزه. لباسای مهمونی دوشنبه رو آماده کردم و پرو کردم و لباسای یوگا رو هم برداشتم و رفتم سر وقت کادو کردن. واسه بچه دوستم یه شلوار خریده بودم و میخواستم به شکل پیرهن مردونه کادوش کنم. بساطم رو کف هال پخش کردم و تقریبا یه ساعت زمان برد که اونو کادو کنم. گره کراواتشم دادم سیگما بزنه. وقتی تموم شد رفتیم سر وقت بستنی خوردن و خود سیگما پیشنهاد داد که فیلم بذارم ببینیم. غذاها آماده شد و گذاشتم خنک شه که واسه فردا و پس فردا شام داشته باشیم. نیم ساعتی دیدیم و بستنی خوردیم. به یاد پارسال که کارش سبک تر بود و شبا فیلم میدیدیم. هی. یادش بخیر. بعدشم تا بریم بخوابیم کلی گپ زدیم. غذاها رو خنک کردم و گذاشتم تو یخچال. شب هم زود خوابیدیم. یه ربع به 11! خیلی بچه های خوبی شدیم اصلا! 

نتیجه ش این بود که امروز سرحال بیدار شدم ساعت 6.5 و بدیو بدیو وسایلم رو برداشتم و رفتم یوگا. کلی زود رسیدم و جای پارک خوب هم گیر آوردم. نزدیک کلاس زبان پارک کردم که شب راحت باشم. یوگا هم عالی بود. حرکتایی که من توش عالیم رو انجام دادیم و فقط خودم خیلی خوب بودم و مربی هی تشویقم می کرد  کلی روحیه گرفتم. الانم قهوه و بیسکوییت خوردم شارژتر شدم، برم به کارام برسم 

پ.ن: با اینکه از دستکش استفاده کردم ولی دستام رنگ گرفته! ناخونام بنفش شده! (شامپو رنگساژه بنفش بود (البته رنگ نهاییش روی مو بنفش نبودها!))

پ.ن2: سارا س جان کجایی؟ خیلی وقته خبری ازت ندارم. خوبی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام لاندای مهربون و زیبا و با برنامه! یه سوال احمقانه دارم، شامپوی رنگساژ چیه و روی چه مویی میشه استفاده کرد؟

عزیزم چرا احمقانه؟ سوال خوبیه. شامپوی رنگساژ واسه موهای دکلره شده بیشتر به کار میره به عنوان رنگ موقت. با دو سه دفعه شستن پاک میشه. واسه اینه که مو رو از اون رنگ زرد یا سفید دکلره دربیاره

نازنین یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 05:39 ب.ظ

مرسی عزیزم

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:16 ق.ظ

لاندا خانم گل وبا برنامه...

فرناز دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:02 ب.ظ

کادو خیلی خوشگل شده بود ایده جالبی بود. وقتی کارا رو برنامه جلو میره خیلی حس خوبی آدم داره

آرههه. دیروز کادو رو بردم براش. همه گفتن خوش سلیقه چقدر خوشگله و اینا. بسی ذوق کردم.
برنامه ریزی هم واقعا بهشته. من همیشه واسه مهمونیام یه لیست گنده می نویسم با جزییات، دونه دونه تیک میزنم کیف می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد