هفته خستگونگی!

دوشنبه عصر زودتر از شرکت رفتم بیرون و رفتم خونه مامانینا. یه چرت کوتاه زدم تا تیلدا و بتا بیدار بشن. بعد دور هم نشستیم و حرف زدیم و با تیلدا بازی کردم و رفتم حمام. بابا اومد و شام خوردیم و آنام دیدیم و بتاینا رفتن خونشون و من یه کم با بابا حرفیدم راجع به خرید خونه و این حرفا. ساعت 12 شب هم خوابیدم. کلی دلتنگ سیگما بودم.

سه شنبه 6:15 بیدار شدم و با گیلی رفتم یوگا. خیلی خوب بود کلاس. بعدش رفتم شرکت و کار. عصری میخواستم برنامه بیرون رفتم بریزم که دیدم سیگما و دامادشون قرار گذشتن برن شرکت جدید که رو پروژه جدید کار کنن، منم رفتم. البته قبلش رفتم خونه یه چرت نیم ساعته زدم و بعد رفتم شرکت. داماد کلی هله هوله خریده بود. منم که مثلا رژیم. سخت بود هی نخورم. کلی کار کردیم تا ساعت 9. من با اپلیکیشن آیو سریال آنام رو دیدم و اونا یه سری حرفاشونو زدن و دیگه 9.5 من رفتم خونه و سیگما 10 اومد. خیلی خسته بودیم جفتی. شامش رو دادم و یه کم حرف زدیم و خوابیدیم.

امروز 7:15 بیدار شدم و اومدم شرکت. خیلی کار داشتم. چهارشنبه ها کار زیاد ستمه. الانم آخر وقته و دارم فکر می کنم تیراندازی رو نرم. این هفته خیلی تنبل بودم. همش هم فکر می کردم حالا که ذخیره آهن بدنم تقریبا 0عه، هی از خودم کار نکشم. قشنگ حس می کنم نابودم. از اونور هم خبر رسید که سه شنبه که روز کارگره، تعطیلیم. رو ابرا ام اصلا. همون روز مهمونی دوره هم دعوت شده بودم که فکر می کردم سر کار میام و گفته بودم نمی تونم مهمونی رو بیام. و اینکه وقت دکتر داشتم. حالا با این اوصاف اگه بتونم وقت دکترمو جابجا کنم حتما مهمونی رو میرم :پی 4 روز تعطیلی رو عشق است. فقط مشکل اینه که هر چه زودتر باید این دکتر رو برم و دارو بگیرم واسه آهن. خیلی حس بدی دارم. این هفته هم نشد برم چون هنوز آزمایشام کامل نشده. آزمایش مدفوع بهم داده و سه روز باید رژیم خاص می گرفتم و بعد سه روز آزمایش و بعدشم سریع ببرم آزمایشگاه! دردسری بود. اسنپ باکس میگرفتم نمونه آزمایش ببره آزمایشگاه J) خلاصه پوکیدم. فردا هم آخرین روز آزمایشه، بدیم ببینیم چمونه. هی یییی.

آخر هفته خوبی داشته باشید :*

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام لاندای پرتلاش وعزیز،ذخیره اهن منم کم بود و دکتر برام ۶تا امپول ونوفر که تو سرم تزریق میشد وبرام تجویز کرد،ولی این درمانها مقطعیه بیشتر باید به فکر تغذیه باشیم به خصوص به امید خدا برای اینده و بارداری،واقعا عاشق اینهمه انرژی و اکتیو بودن شما شدم،همیشه سلامت و شاد باشی دوست عزیز❤️

سلام عزیزم. ممنون که گفتین. من واقعا تغذیه م واسه آهن مشکلی نداره، چون دائم دارم گوشت و حبوبات مصرف می کنم. ولی قضیه اینه که خانوما حتما باید تو یه بازه هایی قرص آهن مصرف بکنن که من خیلی وقته که هیچ قرص آهنی نخوردم :(
ولی واقعا باید از الان به فکر باشیم
شما هم همیشه شاد و موفق باشی

سارا س جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام لاندای گلم شماهم اخرهفته خوبی داشته باشید.میبوسمت

سلام عزیزم. ممنون. خوب بود آخر هفته. امیدوارم واسه شما هم بوده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد