پنچری - دوره دوستانه - آخر هفته خونه مامان

دوشنبه حدود 20 دقیقه ای پیاده روی کردم تا خونه. سر راه کلی هم خرید کردم. قرص وکس خریدم تا واسه اولین بار خودم صورتم رو وکس بندازم. تا رسیدم خونه از ذوقم وکس انداختم. تو یه ظرف پلاستیکی ریختم و گذاشتم تو ماکروفر. ترسیدم زیاد داغ شه. همون یه ذره که نرم شد زدم. خوب بود ولی کلی هدر رفت و کم اومد. حالا باز امروز باید بگیرم بقیشو تست کنم. بعدش زنگیدم به مامان و کلی حرف زدیم. یه موقعیت نسبتا خوبی سر راهمونه، اگه بشه شکارش کنیم خوبه! از جملات فلانی بود بعد از تلفن دیدم انرژی دارم واسه تمیز و مرتب کردن خونه. دیگه همینجوری دوره افتادم تو خونه هر چی سر راهم بود جمع می کردم. همه لباسا رو یا ریختم تو ماشین که بشورم یا گذاشتم تو کمداشون. ماشین رو روشن کردم و لباسای تو بالکن رو آوردم. یه فیلم گذاشتم و شامم که جوجه کباب شده بود رو پای فیلم خوردم و بعدشم لباسا رو تا کردم. سیگما ساعت 10 اومد خونه. واسش املت پختم و شامش رو دادم و گپ زدیم با هم و ساعت از 12 گذشته بود که خوابیدیم.

سه شنبه 21 فروردین، صبح دیر اومدم. تا افتادیم تو اتوبان پنچر شدیم! یعنی سیگما گفت که از دیشب کم باد بوده چرخ عقب و هی با خودش می گفته که صبح با ماشین لاندا بریم، ولی صبح یادش رفته و حالا دیگه نه راه پیش داشتیم و نه پس. کنار اتوبان زد کنار و پنچر گیری کرد با کلی مشقت!یه پسره هم اومد وایستاد کنار مثلث خطر که ماشینا رو دور کنه! از بس که همه میومدن میزدن به مثلث خطر! خلاصه ساعت از 9 گذشته بود که من رسیدم شرکت. کارامو انجام دادم و قرار بود که یکی از بچه های گروهمون که پزشکه بره طرح. گفتیم قبل از رفتنش ببینیمش. قرار شد سه شنبه عصر بریم بیرون با هم. یهو به ذهنم رسید که براش یادگاری بگیریم. بعد دیدم تو گروه هی میگه هر کی سریال فرندز رو داره بیاره. قرار بود 3 نفر بریم. بهشون گفتم براش یه فلش بگیریم و فرندز بریزیم روش. همه حال کردن و اوکی دادن. فقط مشکل این بود که هیچ کدوممون دستمون فرندز نداشتیم! دیگه من دوره افتادم تو شرکت از همه پرسیدم که دارید؟ همه هم می گفتن آره ولی اینجا نه، خونه داریم! فقط یکی از دوستام 3 فصلشو داشت و ازش گرفتم. قرار شد مریم که نزدیکای شرکت ما بود، بره فلش رو بخره و بیاره بده به من که فیلما رو بریزم روش. بهش زنگیدم که دارم میرم جلسه و احتمالا نتونم وقتی اومدی باهات هماهنگ کنم، بده به نگهبانی. اونم دقیقا 10 دقیقه اول جلسه م اومد و من چون خودم تنهایی باید با یه تیم صحبت می کردم، نتونستم جلسه رو ترک کنم و ریجکتش کردم. خودش داده بود به نگهبانی. دیگه رفتم گرفتم و این 3 فصل رو ریختم. بعد یکی دیگه از بچه های گروه گفت که میاد و فصل 4 و5 رو هم میاره با خودش. اون یکی هم قرار شد بره چیزای خوشگل واسه این دوستمون بخره. یه دسته گل گرفته بود و یه قاب عکس ناز. اونا رفتن کافه و الهام اومد دنبال من دم شرکت و ما هم به اونا پیوستیم. فلش رو دادیم به آقای کافه من! و گذاشت تو جعبه فلزی متصل به دسته گل و خودمون رفتیم پیش بچه ها. بعد یهو کافه من کادوهای دوستمون رو آورد و کلی سوپرایز شد. تا فلش رو دید گفت فرندز؟ بعد میخواست فیلم رو بریزه رو لپ تاپش و فلش رو پس بده! که گارانتیشو بهش دادم و فهمید این هم بخشی از کادوشه. خخخ. خیلی خوب ذوق کرد. دیگه کلی با هم بودیم و بعد بچه ها رفتن و من رفتم تو ماشین این دوستم نشستم و کلی گپ زدیم. وقتی میخواستم بیام اصرار کرد که برسونمت. دیگه منم قبول کردم و من رو برد دم شرکت سیگما رسوند. قرار بود شام با سیگما و دوستش بریم بیرون ولی من خیلی سیر بودم. دوستم گفت بریم آبمیوه بخوریم و من هم سیر بودم هم میخواستم چاق نشم، این بود که مثل اون آب هویج کرفس سفارش دادم و حالم بد شد از خوردنش. افتضاح بود مزه ش. بردمش واسه سیگما و دوستش! دوستش که خوشش اومد قشنگ! بعد دیگه من عذرخواهی کردم که نمیرم رستوران و من رو بردن خونه رسوندن و زودی مسواک زدم و کرم هام رو زدم و 10.5 خوابیدم!

چهارشنبه، 7 صبح با کلی انرژی بیدار شدم. چه خوبه آدم زود میخوابه ها! خودم با گیلی رفتم سر کار و کلی رفتیم راجع به اون موقعیت خوب پرس و جو کردیم با دوستم. روز قرمز تقویم هم بالاخره شروع شد و ما رو از نگرانی رهانید  عصر یادم رفت کلاس تیراندازیمو برم! و رفتم خونه! میخواستم بخوابم که خوابم نبرد و رفتم حمام و بعد گوش پاپوش خرگوشیمو دوختم و حاضر شدم و سیگما اومد دنبالم و رفتیم خونه مادرشوهر. خواهرشوهرینا 10 گذشته بود که اومدن و بالاخره شام خوردیم و یه کم گپ زدیم و 12 اومدیم خونمون و لالا.

پنج شنبه 10 بیدار شدم و به همه گل ها آب دادم و ظرفا رو چیدم تو ماشین و خودم قابلمه ها رو شستم و یه دور هم لباس شستم تا سیگما اومد دنبالم و رفتیم دنبال پرس و جوی میدانی موقعیت خوب! ولی کلی مردد شدیم. برگشتیم خونه نهار خوردیم و سیگما رفت دنبال کاراش و من نشستم فیلم ریدر رو دیدم و یه کم هم چرتیدم تا عصر. بعد ساعت 6 رفتم خونه مامانینا. تا رسیدم برق رفت J با مامی حرفیدیم و تا ساعت 8 تنها بودیم. بابا اومد و بعدش هم بتا اینا و آنام دیدیم و سیگما اومد و بعد بالاخره 10 شب داداشینا اومدن! کاپا عشق شده. همیشه اولاش سرسنگینه با آدم ولی این بار خیلی خوب بود. همون اول بوسم کرد. بعدش هم هی بهم میگفت لاندا! دیگه عمه رو گذاشته بود کنار. من دوس دارم اسمم رو صدا کنن بچه ها. خیلی لذت داره شنیدن تلفظشون. بعد یه کم بزرگتر شدن دیگه خودشون خاله عمه می گن. مثلا الان تیلدا فقط بهم میگه خاله. و البته من اصرار دارم بگه خاله لاندا. خخخ. خلاصه تا شب کاپا هی با تلفظ خاص خودش می گفت لاندا و من قربون صدقه ش می رفتم. کلی هم با سیگما خوب شده بود و هی میرفت بغلش میگفت عمووو. یعنی عمو بلندش کنه دستشو بزنه به سقف. جشن 1 متری شدن تیلدا رو برگزار کردیم با کیک زرافه. خخخ. عشق نیم متری خاله 1 متر شد! ما قرار بود شب بخوابیم اونجا و تازه ساعت 2 داداشینا رفتن! کاپا دم در یهو گفت شب بخیر عمووو. غش کردیم براش. خلاصه رفتن و من و سیگما و مامان و بابا تا ساعت 3 نشستیم راجع به اون موقعیت حرف زدیم و بعد خوابیدیم!

جمعه صبح من 11 و سیگما 12 بیدار شد و تازه صبحونه خوردیم! با مامان صورتمون رو وکس گذاشتیم و بعد من با وکس مشکی واسه خودم سبیل گذاشتم و کت و کلاه بابا رو پوشیدم و شبیه مردا شدم. بعد یه جوری هم راه می رفتم و ترسناک شده بودم. بتا و تیلدا اومدن و بابا هم اومد و تیلدا ترسید از من. دو ساعتی باهام قهر بود تا بالاخره ازش معذرت خواستم و آشتی کرد.  دور هم نهار خوردیم. منتظر بودیم که از آتلیمون زنگ بزنن که بیاید فیلم عروسیتون رو بگیرید که زنگ نزد! سیگما لپ تاپ باباینا رو درست کرد و بعدشم رفت استخر سر کوچه مامانینا. مامان و بتاینا هم رفتن خرید و من و بابا موندیم. بابا سر کارای خودش بود و من مثل دوران تجرد، تو اتاق خودم پای لپ تاپ خودم نشسته بودم و ول گردی می کردم! بخشایی از فیلم عروسیمون که ادیت نمی خواست رو دیدم و بعد سیگما و بعدشم مامانینا اومدن و شام خوردیم و برگشتیم خونه، زود خوابیدیم.

شنبه 1 اردیبهشت هم امروزه. اردیبهشتتون مبارک. من عاشق این ماهم. درسته که ماه تولدمه، ولی خب واقعا دوست داشتنیه. کاش بشه از هر لحظه ش استفاده کنم. امروز صبح با اسنپ اومدم سر کار. خیلی هم دیر اومدم. 9.5 رسیدم! اون موقعیت خوب از دستمون رفت و پر شد ظرفیتشون! هیچی دیگه. سر نهار هم یه چیزی شد دوستم حالم رو گرفت! خیلی مسخره بود. فهمیدم که من رو دوست خودش نمی دونه و بهتره لقب همکار بهش بدم نه دوست! بی خیال لانی. الان همکار خارجکیمون اومد گفت قهوه می خواد و واسش سفارش بدیم از کافه کارزین بیارن و گفت واسه خودتون هم سفارش بدید. اهل تعارف هم که نیست. شاکی شد گفتم نمی خوام. همکارم گفت بهش برمیخوره بگیر. دیگه منم یه موکاچینو سفارش دادم برامون آوردن و نوش جان کردیم. چسبید. همین الان هم طوفان شده و پنجره رو بستیم. چه باد خفنی میاد. برم به کارام برسم. امروز دوس دارم برم خونه و هیچ کاری نکنم. نه ورزش و نه پیاده روی و نه هیچ کلاسی. رستِ رست. دوستتون دارم. فعلا بای.

نظرات 2 + ارسال نظر
لاله شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:29 ب.ظ

لاندا جان من از ظرف های فلزی کاپ کیک برای وکس استفاده میکنم بعد دو سه بار میریزم دور
میزارم رو شعله پخش کن روی گاز و به نظرم از مایکرو بهتره چون ظرفش سفته و محکم و حروم شدن نداره ( یا کمتر داره )

مرسی خیلی پیشنهاد خوبی بود. حتما استفاده می کنم

نجمه یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام عزیزم
سال نو مبارک.نگو که دیر شدده
دیدی شبا زود بخوابی، چقدر خووبه. البته من الان دیگه نی نیم دنیا اومده و زود خوابیدن که هیچ، خوابیدن پیوسته ارزوم شده.
اون موقعیت حتما صلاحی توش یوده، انشالله موقعیت های بهتر تر.من دوست دارم خالا و عمه صدا شم. اصلا یه حسی توش هست.
کلا همکارها دوست محسوب نمی شن، مگه خلافش ثابت شه.

سلام. خخخ. سال نو شما هم مبارک
زود خوابیدن عالیه ولی عملا نمیشه. سیگما شبا دیر میاد خونه و تا دو کلمه حرف بزنیم همون 12 اینا میشه :(
نینیتون هم مبارک.
من خاله و عمه رو دوس دارم ولی به شرطی که کنارش اسمم رو هم بگن :پی
اره واقعا. از دیروز دارم از دست این همکار حرص میخورم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد