آخر هفته


خب فعلا هیچ خبری از کار مورد نظر نیست. تماس نگرفتن 

گفتم با مامی رفتیم استخر دیگه؟ انقدر خوشمون اومد که بعد از مدتها رفتیم، این شد که قرار گذاشتیم با بتا که 5شنبه هم بریم. تیلدا تا حالا استخر نرفته بود. بتا براش مایو خرید و رفتیم. انقدررررررررررررررر خوشش اومد که نگو. خیلی لذت می برد. من هم این بار بیشتر از سری قبل شنا کردم. دیگه انگار بدنم عادت کرده بود و همش تو عمیق بودم و شنا می کردم. البته یه بخشایی هم میرفتم کنار استخر بچه ها میشستم و از تیلدا مواظبت می کردم. هنوز بلد نیست نفسشو نگه داره و وقتی تو آب میخوره زمین، خیلی آب میخوره. ولی با همه این احوال بی نهایت خوش گذشت. شبش عمه کوچیکه پاگشامون کرده بود و خونشون با دختر عمه ها و شوهراشون کلی گرم گرفتیم و خندیدیم و خوش گذشت بسی.

جمعه رفتیم خرید کیف و کفش عید. مانتوم سفیده و دنبال یه کیف و کفش رنگ خاص بودم. دنبال فیروزه ای بودم اول. پیدا نکردم خوش رنگشو، یهو یه لیمویی دیدم دلم رفت براش. همونو گرفتم. بسی دوسش میدارم. شب هم خونه مامانینا بودیم و بسی تیلدا بازی و کاپا بازی کردیم. کاپا بوسم کرد، از این بوسایی که دهنشو باز میکنه هر چی تف داره میماله به آدم

همچنان محتاج دعاهاتونم

نظرات 3 + ارسال نظر
میلو شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:50 ب.ظ

بازم که شبیه هم شد کارامون :))) منم این هفته دوبار رفته بودم استخر :دی


ایول. یه تله پاتی ای با هم داریم

رهآ سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 07:08 ب.ظ http://colored-days.blog.ir/

ان شالله به زودی ِ زود بیای اینجا بنویسی که کارمند شدی :) 3>

مرسی. انشالله

اناماری سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 07:26 ب.ظ

من این مدت هی خوندمت و نشد کامنت بدم.گوشیمم خرابه اینستا درست حسابی نمیتونم بیام.خوب خوب خواستم بگم غصه کار رو نخور.اخر سال هست و نیرو گرفتن پروندش یه جاهایی بسته میه.انشالله که سال جدید یه پوزیشن شغلی خوب گیرت میاد.زیاد حرصشو نخور.اصولا ادم بیخیال میشه بهترین ها رقم میخوره براش.نه که بگم تنبلی و یه جا نشستن.نه منظور گاهی زمان یه چیزی نیست.استخر هم خوش بگدره.من که خیییییییلی وقت استخر نرفتم

آره دقیقا خوب گفتی. یه وقتایی آدم باید رها کنه و حرص نخوره تا اتفاقات خوبی بیفته. الان من تو همین استیتم، یه کم بی خیال شدم بلکه زنگ بزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد