کار میخوام + جمعه دوتایی

خب من هنوز دنبال کارم. تو این همه مصاحبه ای که رفتم، دوتاشون رو دوس داشتم. اون اولی ای که پسندیدم، مشکلش این بود که بسیار دوووور بود از خونمون و یه جای پر ترافیک که برگشتنی 2 ساعت تو راه میبودم. حقوقش هم چندان خوب نبود. ولی کارش و مدیرش رو دوس داشتم.

کار بعدی ای که دوس داشتم، یه جایی بود که صدتا مصاحبه باهام کردن و تا اونجای کار اوکی بود. ولی خب هزارتا مرحله دیگه هم داره و معلوم نیس که چجوری بشه. 7 خوان رستمه رسما و هنوز 3-4 تا خوانش مونده. ولی خب اینجا به مراتب به خونمون نزدیکتره و کارش دوست داشتنی تر. از نظر حقوقی هم هنوز صحبتی نشده.

از اونجایی که آدم چیزی که راحت به دست میاره رو زیاد بهش اهمیت نمیده، اولی تقریبا از گزینه هام حذفه. خصوصا که مشکل راهش واقعا غیرقابل صرف نظره. و بعد از سه سال هم از تهران خارج میشه کارش که دیگه هیچی! در نتیجه فعلا فقط یه گزینه دارم که سخته. میشه برام دعا کنید که بشه؟

-----------------------------------------

جمعه موندیم خونه. یعنی میخواستیم بریم دریاچه چیتگر دوچرخه سواری، ولی انقدر بارون اومد که کنسلش کردیم. موندیم خونه و هی خوردیم و هی فیلم دیدیم. قشنگ ولو شده بودیم رو کاناپه و هی فیلم میدیم. 12 که پاشدیم که سوسیس تخم مرغ درست کردم و با نون سنگک و خیارشور زدیم بر بدن. 2 ساعت نگذشته بود که سیگما خان هوس کیک کردن. منم نیم ساعته یه کیک نسکافه ای درست کردم و با شیرکاکائو خوردیم. فیلمه هم از این خیلی طولانیا بود که تا 11 شب داشتیم میدیدیمش. واسه شام قرار بود بریم بیرون ولی انقدر طول کشید فیلمه که بیخیال شدیم و هر چی تو یخچال داشتیم رو خوردیم. فیلم فرشتگان و شیاطین بود. حال کردیم باهاش. قبلشم کد داوینچی رو دیده بودیم. بعدی ایفرنو ئه. آهان خلاصه 11 که فیلم تموم شد، تازه شروع کردیم به دیدن فیلم ایرانی "من". اونم جالب بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:47 ب.ظ

لاندای عزیزم امیدوارم بزودی کار دلخواهت رو پیدا کنی.
راستی شما که اینقدر فیلم باز شدین، اگه از این فیلم های لاواستوری، همون عشقولانه که واقعا قشنگ باشه تماشا کردین، لطف میکنید بهم اسمش رو معرفی کنید.
شاد باشین

ممنونم عزیزم. من زیاد از این نوع فیلما نمی بینم. بیشتر فیلمای معمایی و اکشن و علمی تخیلی دوس دارم. ولی فیلم نوت بوک تو این ژانری که شما دوس دارین، قشنگ بود واقعا. بهتون پیشنهاد میبینم ببینید

تیلوتیلو شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 04:42 ب.ظ

برای کارت دعا میکنم

ممنونم

لونا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:24 ب.ظ

لانداااااا من الان تازه همه پست هات رو خوندم :**
________________
ایشالله کار جور شه همونی باشه که دلت میخواد بهترین و ایده آل ترین شرایط ممکن باشه واست
کار کردن تو شرایط خوب خیلی تو روحیه آدم تاثیر داره مخصوصا وقتی هدفت اصلا پول و حقوقش نباشه و بیشتر هدفت جنبه های دیگش باشه
ایشالله که موفق میشی

خوش اومدی خانم.
ممنونم انشالله. خب نمیشه گفت که هدفم حقوقش نیس اصلا. اونم هست بالاخره. اما واقعا اثرات دیگه ش هم هست. خب من این چند وقته خیلی تنبل بودم. هیچ وقت هم دوس نداشتم شغلم خانه داری باشه. ولی بازم هفته ای 176 ساعت کار کردن خیلیییییییییییییی سخته

آبگینه دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 08:37 ب.ظ http://abginehman.blogfa.com

اوووه تا ۱۱ فیلم دیدین!!
به به سوسیس و خیارشور و حضور یار و ... چی بهتر از این
کار دلخواهت رو پیدا میکنی ولی اوایل باید انتظاراتت کم باشه مخصوصا در مورده حقوق

تا 11 یه فیلم رو دیدیم! فیلمش از این خیلی طولانیا بود. ما هم هی پاز میزدیم و هی عقب میزدیم، خیلی طول کشید. از 11 تا 12.5 هم فیلم من رو دیدیم. خخخخ

آره خب، حالا خود کاره و شرایطش خوب باشه. با حقوق میشه کنار اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد