لاغر شیم بریم ماه عسل :)))

خب تصمیم گرفتیم ماه عسل رو بریم کیش. از اول هم میخواستیم بریم کیش، چون هنوز سیگما کارت پایان خدمتش رو نگرفته. بعد این وسط یهو هوس خارج کرده بودیم و میخواستیم بیفتیم دنبال وثیقه گذاشتن و پاسپورت گرفتن واسه سیگما و ماه عسل بریم پوکت مثلا، ولی بعدا دیدیم عمرا واسه تایلند بهش اجازه خروج نمیدن و دیگه صبر کردن هم مسخره اومد به نظرمون. ماه عسل رو باید همون اول رفت که خب ما به خاطر دفاع من و حجم کارای سیگما نرفتیم و بعدشم محرم شد و اینا. اینه که الان دیگه باید بریم حتما.

افتادم رو دور لاغر شدن. من عروسی 55 کیلو بودم. الان تو این دو ماه و نیم، حدود 5 کیلو چاق شدم! از بس که هر شب مهمونی بودیم و هر هفته کیک خوردیم! البته قبل از عروسی هم وزنم حدود 58 اینا بود.  ولی دیگه اینکه برم نزدیکای 60 واسم غیر قابل تحمل بود. حالا تصمیم گرفتم به لاغر شدن و چند باری تونستم به شیرینی و کیک نه بگم و وعده هام رو تقلیل بدم و چند وعده سالاد هم اضافه کنم به زندگیم و پیاده روی و هولاهوپ هم بیارم تو برنامه م، شاید یه کم لاغر شم. حالا ماه عسل هم بریم که هی بخور بخور و دیو میشیم قشنگ. این مدل سالادایی که درست می کنم رو سیگما هم خیلی دوس داره و میتونیم گاهی تو هفته وعده هامون رو اینجوری برگزار کنیم.

خب کلی از کارایی که میخواستم بعد از دفاع بکنم رو کردم. خیلی از فایلای لپ تاپ رو مرتب کردم (البته هنوز یه سریش مونده)، دفتر خاطراتم رو تا تاریخ روز نوشتم و رسیدم به همین روزا، یه سری غذا بدون دغدغه درست کردم، کیک درست کردم (و باز خواهم کرد)، پیاده روی میرم و نقشه های سلامتم رو عملی می کنم و خونه رو تمیز و مرتب نگه میدارم، گلدون کاشتم و کاردستی انجام دادم، فیلم زیاد میبینم و حالا باید کلاس گیتار هم اسممو بنویسم و یه کم مطالعه هم به زندگیم اضافه کنم. مقاله رو هم بنویسم و دیگه همه آرزوهای تایم بیکاریم انجام میشه. آرزوهامو دارین تو رو خدا؟!

نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:55 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

هورا
هورا
هورا

فرناز سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:27 ق.ظ

وای لاغری رو که نگو فقط تئوریش راحته

آره دقیقا :(
هی مهمونی میریم هر چی رشتم پنبه میشه :(

الهام سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 ب.ظ

الهی به سلامتی برید وبهتون خوش بگذره

کنسل شد دیگه :(

مرمر چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:44 ق.ظ

خخخخخخخخ ارزوهات توحلقم:)
ولی خو همین ارزوهای کوچیک درکنارهم دنیا ادم میسازه:)
......
لازم نی راجب رژیم به خودت سخت بگیر تایمی که خونه هستی ....سوپ وسالادت بیشتر کن...تومهمونیام یجور خیلی ریز ریز کسی نفهمه که ادم دییوونه میکنن بادخالت بیجا:/ازهرچیز بخور ولی کم بیشتر چیزایی کبابی,میوه,سالاد,اینارو بخور....
هولاهوپ تاثیر خیلی زیادی داره:)

آره دقیقا واسه رژیم همین کار رو دارم می کنم فعلا. کلا آدمی نیستم که بتونم یه چیزایی رو حذف کنم. خورد خورد سعی دارم کم کنم

آبگینه چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:53 ق.ظ http://abginehman.blogfa.com

ماه عسل رو به تاخیر ننداز حتی چاق هم بودین برین بعدش لاغر میکنی
چقد این آرامش بعد از دفاع رو دوس دارم

به تاخیر افتاد خودش :( کنسل شد :(
آره آدم به کاراش میرسه تو آرامش.

میلو جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:45 ق.ظ

عاقا تو خیلی داری اکتیو عمل میکنی :))) من از بعد عروسی عملا فقط میخوابم و میخورم...باشگاه و ورزش تعطیل. فقط میرم سرکارم که اونم تایمش اونقدرا نیست...خسته ام هنوز لاندا :))))

میلو تو یه ماه از من عقب تری هنوز. منم تا ماه پیش همین بودم. خخخ. اما الان دیگه بسمه. باید کارامو بکنم و کم کم برم سر کار دیگه. باشگاه هم جز برنامه هام بوده، اما تنبلیم میاد برم. به جاش پیاده روی میکنم
تا اول آذر خیلی استراحت کن. بعد کارایی که دوس داری رو بکن

mona شنبه 22 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:23 ب.ظ

چقدر دغدغه هات مثه منه... منظورم لاغری و...،وبتو دنبال میکنم خیلی انرژی و روحیه میدن اکثر پستات

جدییی؟ خدا رو شکر. همیشه آرزوم همین بود که وبلاگم بتونه به بقیه انرژی بده. الان به یه آرزوی دیگه م هم رسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد