خونه بودن چه خوبه

دیروز و امروز رو صرف خریدن لوازم آرایش کردم. خب خیلی بیشتر از حد تصورم شد، ولی خب بخاطر یهویی خریدنشونه. باید واسه خودم خوب خرج بکنم دیگه؟

تازه از هایلند و روژا که اومدم بیرون، اومدم از دیجی کالا کلیییییییییییییییی خورده ریز خریدم. کلی کرم و محصولات بهداشتی اینا، واسه خونه جدید، لونای. همه این وسایلمو میذارم اینجا بمونه، چون دیگه دوتا خونه خواهم داشت. تازه قرار بود کتابخونه اتاقم رو هم با خودم ببرم، ولی هر چی بهش فکر کردم، دیدم امکان نداره موقع بسته بندی کردن کتابام گریه نکنم و با دیدن جای خالی کتابخونه م غصه نخورم. این بود که تصمیم گرفتم اتاقم رو بدون هیچ تغییری، بذارم بمونه. خودمم هستم. اوایلش که خیلی زیاد میام. دوری راه هم از این نظر خوبه که بیام ساعات بیشتری هستم باید خودمو دلداری بدم یه جوری دیگه

فعلا دارم این حس گریه رو به تعویق میندازم

داشتم می گفتم، این شد که دیگه بر خلاف این چند روزه که هم صبح بیرونم و هم عصر، عصر خریدامو اینترنتی کردم و از خونه بیرون نرفتم و به جاش وقت واسه ورزش پیدا کردم. با آهنگای شاد کلی هولاهوپ زدم و رقصیدم.

وزنم هم تو ماه رمضون که 2 کیلو کم شد، همونجوری مونده و خوشحالم. اگه بتونم 1 کیلو دیگه هم تا 1 ماه آینده یا زودتر کم کنم عالیه. بیشترش رو نمیخوام دیگه

مبل و تختمون بدقول بازی درآوردن. قرار بود 5شنبه بیارن که مثکه نمیارن

نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:27 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

میلو چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:17 ق.ظ

ای جان چقد ذوق میکنم میام میبینم یکی یکی کاراتو داری پیش میبری :) :**

شی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ب.ظ

خرید لوازم ارایشمورد علاقمه هرچند خیلی ارایشی نیستم اما حسش فوق العادس...

کلا خرید خیلی خوبه

مرمر چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:40 ب.ظ

اخخخ من عاشق لوازم ارایشی بهداشتیم:))))))
خخخ بدقولی واس ایناا عادیههه غصه نخور:/
هولاهوووپ توو باریک شدن کمر وخوش فرم شدنش خیلی تاثیر داره:)

اگه ادامه بدم آره. خیلی وقتم کمه همش :(

شی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:51 ب.ظ

تازشم خونه بودن فوق العداه حس خوبیههههههه
لاندا اگه قابلمه هات رونگرفتی رو سلامتی وکیفیتشون دقت کن عزیزم

قابلمه اولین خرید جهیزیه م بود

انه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

چقدر این روزا با خوندنت ذوق میکنم (:

لونا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:18 ب.ظ

وااااای لاندا
عزیزم همه خریدات مبارک باشه :××
این بدقولیا اذیت میکنه ولی همیشه هست سرشون شلوغه الان
ایشالا زود اوکی میشه نگران نباشه :**
به گریه فکر نکن اصن فقط به خوبیاش فکرکن
ایشالا همه چی بهترین و همونی که میخواین باشه

مرسی لونا جون. انشالله یه روز واسه شما. آره اینا هم دارن میارن. فعلا سرویس خواب کامل اومده و مبل هم بخشیش اومده. انشالله کامل میشه به زودی
بازم مرسی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد