دوره افطاری

قرار گذاشتیم که واسه اولین بار، همسرامون رو هم ببریم تو اکیپ. یعنی افطار با حضور همسران. میخواستیم بریم رستوران که دو ساعت آخرکه من راه افتاده بودم، گفتن که رستوران واسه 20 نفر آدم جا نداره و پیک نیک طور بریم و این در حالی بود که من راه افتاده بودم . یه سریامون راه افتاده بودیم، بقیه جورمون رو کشیدن و واقعا عالی بودن تو همه چیز. با سیگما رفتیم و تو یه آلاچیق بهشون پیوستیم. بی نهایت خوب بود جمع دوستانه مون. افطار کردیم و بعدش پانتومیم بازی کردیم تا شام برسه. پیتزا سفارش داده بودیم و در معیت دوستان بسیار بسیار چسبید. کلی خوشم اومد که سیگما انقدر صمیمی شد با آقایون و کلا همه با هم خوب بودن. اختلاف سنی ها هم بیشترینش 6 سال بود که ما وسطشون بودیم و خیلی خوب بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
لونا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:36 ب.ظ

من عاشق تو اکیپ بودنم با اکیپ بیرون رفتن مهمونی مسافرات خیلی خوبه :×

واقعا خوش میگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد