اژدها وارد می شود

دیشب بعد از افطار با فامیلا رفتیم سینما آزادی، فیلم "اژدها وارد می شود!"، خیلی دوس دارم قرارای دسته جمعی رو. فیلمش رو وقتی تموم شد دوست نداشتم. ولی کم کم که همه چیز رو گذاشتم کنار هم، بد نبود. میشه گفت قشنگ بود. ولی خب خیلییی سلیقه ای بود. اکثر آدما بدشون اومده بود.

الان یونی ام. منتظر جلسه با استاد!

استرسا کار دستم داد. فردا میخوام برم پیش روانشناس، واسه اولین بار تو زندگیم. اونم منی که روانشناس رفتن واسم تابو بود و معنیش میشد ناتوانی در خوب کردن خودم! ولی دیگه پذیرفتم و میخوام برم. باشد که به روزای خوش سابق برگردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:21 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

بیشتر مراقب رابطه ت باش
میدونی عاشق شدن آسونه ولی عاشق موندن و عاشق نگه داشتن طرف مقابل خیلی هم ساده نیست...
همه ی رابطه ها نیاز به مراقبت دارن

آره تیلو، میدونم ولی در عمل زیادم آسون نیست. البته الان مشکلم این نیست، ولی کلا قبول دارم که سخته

فرناز سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:36 ق.ظ

زندگی رو یه ذره راحتتر بگیر . الان داری بهترین روزای زندگیت رو میگذرونی سعی کن بیشتر لذت ببری. مطمئنم پایان نامه تموم شه همه استرست میره کنار

آره فرناز، واقعا همینه که میگی، پروژه تموم شه من حالم خوب میشه. همش اول هفته حالم بده وآخر هفته خوبم، و اینم دقیقا بخاطر جلسات دوشنبمه!

میلو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ب.ظ

لاندا، روان شناس رفتن موقعی این معنی رو میده که اوضاع همه چی رو بدونی، بدونی مثلا فلان آدم از هر لحاظ خوب نیست، فقط داره اذیت میکنه، هیچ رقمه به درد هم نمیخورید، چیزایی که واضحه، من همیشه بدم میومده سر اینجور چیزا آدما میرن روان شناسی و توی وبم هم گفتم اینو بارها، چون اینجور آدما فقط دنبال تاییدن که یکی بهشون بگه رابطت رو ادامه بده، ولی وقتی موضوع پیچیدس، واضح نیست، آدم واقعا نیاز ره کمک داره چرا که نه..
خیلیا ازم ایراد میگیرن که چرا من اون نظرودارم و ممکنه خیلی از بیمارهای واقعی که وبلاگمو میخونن از ادامه ی درمانشون منصرف کنم ولی همچین چیزی نیست...من فقط واسه رابطه های ?بکی که هر عقلی میدونه راهش اشتباس این نظرو دارم.
حتما برو اگه فکر میکنی بهت کمک میکنه این موضوع و حرف زدن با یه آدم...بعد پیش یکی که میشناسی و میدونی کارش خوبه برو..این روزا به شدت توی ای صنف سودجویی هست و الکی تعداد جلساتشون رو بیشتر میکنن تا پول بیشتری بگیرن...

میلو فقط واسه رابطمون نبود، این چند وقته خیلی استرس دارم. پوستم خراب شده از شدت استرس هام و کلا دارم دستی دستی روزای خوشگلم رو خراب می کنم. یه جلسه رو رفتم، ولی کمک خاصی بهم نشد. مثل هر کار دیگه ای دوست داشتم یه نوک هم به این داستان بزنم :))
خودم حلش می کنم تمام مشکلاتم رو. لاندا قویه

شی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:31 ق.ظ

لاندا رولنشناس رفتن اونقدام که بد جا افتاده بد نیس عزیزم...به نظرم عاقلانه ترین راه برای راهنماییه

آره واقعا بد نیس، ولی خب من حس می کنم که خودم خیلییی بیشتر از روانشناس می فهمم! و حس می کنم که خودم بیشتر می تونم به خودم کمک کنم. تجربه یه جلسه هم اینو بهم نشون داد

تیلوتیلو سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:06 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

کجایی که اینهمه کم پیدا شدی؟

خوبم عزیزم. مرسی که سراغمو گرفتی. چشم میام مینویسم

شی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:51 ق.ظ

لاندایی کجایی؟حالت خوبه؟

آره عزیزم، یه کم وقت کم دارم این روزا. این بود که نیومدم، چشم میام مینویسم. ممنون از اینکه به یادمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد