نیمه شعبان

معلومه نشستم پای پروژه که هی پست میذارم؟

شنبه شب خیلی یهویی تصمیم گرفتیم با بتاینا شام بریم بیرون و بعدشم سینما. ساعت 9، شب عید نیمه شعبان با همه شلوغی های شهر تازه تصمیم گرفتیم. واسه ساعت 12 بلیط رزرو کردیم و با بتاینا رفتیم که بریم پیتزا دکتر آرین که بسته بود و نیم ساعتی اوسکلمون کرد و دیگه رفتیم میخوش میدون سلماس. انقدر شلوغ بود و جلوش صف بود که نوبتمون نشد بریم تو. دیگه تایم سینما هم نزدیک بود و تا غذا حاضر شد گرفتیم و پریدیم تو ماشین و پیش به سوی اریکه ایرانیان. تو راه تند تند پیتزا میخوردیم، یه وضعی. نوشابه رو گذاشته بودم کف زمین که ریخت تیلدا رو بغل کرده بودم و در عین حال پیتزا و نوشابه هم میخوردم با سرعت نور بلعیدیم! خیلی چسبید. بعد هم به موقع رسیدیم به سینما، فیلم "بادیگارد". دوسش داشتم، بازم ترکیب پرویز پرستویی و حاتمی کیا گل کاشت. تا ساعت 1.5 شب سینما بودیم و بعد هم خواب خواب بودم که ما رو رسوندن خونه و رفتن بتاینا. تا سیگما کاراشو بکنه و بیاد من خوابم برد.

صبح قرار بود بره سر کار و من بشینم پای پروژه م که نرفت و قرار شد تو پروژه به من کمک کنه. با هم نشستیم فصل 4 و5 پایان نامه م رو که پرینت کرده بودم، خوندیم و اشکالات فنی و نگارشیشو گرفتیم و کلی مفید بودیم. خیلی دلسوزانه کمکم کرد و کلی هم بهم افتخار کرد که انقدر خوب نوشتم پایان ناممو. وسطاشم که من میرفتم واسه آوردن نهار و اینا، گوشی خودش رو درست می کرد و به همه کارامون رسیدیم. یه روز خوب تعطیل بود. الانم سیگما رفته و من نشستم که تغییرات رو به پایان نامه م اعمال کنم. یه ارائه ی مهم دارم، میشه کلی انرژی مثبت بفرستین و دعام کنین؟

نظرات 3 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:54 ق.ظ

با تیلدا چطوری رفتین سینما؟ ما یه دفعه رفتیم شهر موشها با خاک یکسان شدیم

اولین باری بود که میبردیمش. چون سانس 12 شب بود، بتا گفت 10.5 میخوابه و میتونیم بریم. ولی نخوابید که. اولای فیلم هم هی اظهار نظر می کرد، دیگه باباش بردش بیرون، خوابوندش و برگشت

تیلوتیلو دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:37 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

من که کلی دعاهای خوب خوب برات کردم
الهی همیشه شاد باشی عروس خوشگل

مرسی عزیز دلم. انشالله خیر ببینی

میلو دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:50 ب.ظ

خریدات خیلی خیلی مباااارک عزیزم. الان هم صورتی کمرنگ و آبی کم رنگ مد شده من با اینکه صورتی رنگ مورد علاقم نیس ولی از این صورتی که مد شده خوشم میاد.
سفید هم خیلییی خوبه. من بین سفید و استیل مونده بودم. مارس استیل دوست داشت و من سفید. ولی خب درنهایت انتخاب من شد و منم دارم سفید میخرم.

خسته نباشی بابت پایان نامه :) میدونم که چقدر سخته... ارائه منطورت دفاعته یا برای کار دیگه ارائه داری؟ آخه من میخواستم این ماه دفاع کنم ولی گویا باید مقالم چاپ شه بعد!

آره دقیقا، صورتی و آبی ملیح گل گلی. خخخ.
ایول، منم سفید دوس داشتم و سیگما میگفت استیل هم بد نیس، ولی متقاعدش کردم که سفید بهتر تره
نه، ارائه بود به منظور پیش دفاع، که اگر کافی بود از نظرش، دفاع کنم، که نبود. اجازه دفاع نداد باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد