نی نی های ما

سیگما 5 شنبه و جمعه هم رفت سر کار. 5شنبه شب اومد مهمونی خونمون و شب هم پیشم موند. صبح راهیش کردم بره سر کار. اولین بار بود که از خونمون می خواست بره سر کار. عصر با هم تولد دعوت بودیم.

تولد پریسا اکیپ 5 نفره ی دوست داشتنیمون رفتیم کافه. خیلی دوسشون دارم و کنارشون واقعا بهم خوش میگذره. بعدش هم بردیمشون خونه آیندمون رو از بیرون نشون دادیم. چقدر هم مسخره بازی درآوردیم

شب خونه سیگماینا بودیم. با پسرخاله  آزمایش های فیزیک مدرسشو با بادکنک انجام دادیم و لذت بردیم.

داداشینا باز اومدن خونه ما بمونن. از وقتی نینی به دنیا اومد، یه هفته پیش ما بودن تا مامان نگهداری کنه از نینی و زنداداش. خونمون دوتا نینی هست، تیلدا و دلتا.  خخخ، چقدر اسماشون شبیه به هم شد! اسم پسرکوچولومون رو میذارم "کاپا". همش هم باید مواظب باشیم تیلدا نره به کاپا دست بزنه.

پس "تیلدا" دخترِ خواهر جونمه (دختر بتا ست) و حدوداً 2 سالشه، "کاپا" پسرِ داداشه و دقیقا 22 روزشه.

بعد دیگه دیدم دوتا نینی ها نمیذارن بنده درس بخونم و خونه هم شلوغه، این بود که بار و بندیل جمع کردم اومدم خونه بتاینا، تنهایی در آرامش بشینم به پایان نامه م برسم که البته هنوز نرفتم سراغش

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

خخخ
یهو با سیگما میرفتی که کلا درس خوندن یادت بره

سر کار بود، نبود دیگه

شی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:02 ب.ظ

وااای بودن نی نی تو خونه خیلی حااال میده...اخیه خاله و عمه جون شدیاااا...خیلی شیرینه این حس...من از فوق لیسانس واسه همن پایان نامه ش ترس دارم

آره واقعا خیلی خوبه این
واقعا هم ترس داره پایان نامه ش

لونا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ

وای لاندا من نمیدونم جرا همه جا اسمم هست تو کامنتا تو وب تو میبینم هربار نیستش و سوتی میدم
ببخشید بی اسم مورد نظر من بودم

همیشه به تفریح باشین خانووم
عزیییزم خیلی باحالن نی نی ها ولی همین که کلی دغدغه ایجاد میشه خیلی بده ولی خب باز خوبه بتا هست بری خونشون فک کن هیجا نباشه آدم بره وای خیلی کلافه کنندست

ایشالا که پایان نامه هم تموم میشه و از شر دردسرهاش خلاص میشی زودتر

ای جان
آره دقیقا، بنده خدا میبینه بچه ش نمیذاره من به کارام برسم، کلید خونه و ماشینش رو میده من برم اونجا
ایشالا واقعا

اناماری یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:27 ب.ظ

وااااای خوش بحالتخاله ای عمه ای و دوتا نی نی خونتون دارید.همممم
خدا حفظشون کنه

مرسی عزیزم. آره خیلی خوبه. البته نینی داداش رو زود به زود نمی بینیم، ولی همینکه هست خیلی خوبه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد